跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2336


1#
發表於 13-11-18 16:05 |只看該作者
有無小朋友讀過佢地既幼兒記憶課程?係唔係有用呢?請分享下,謝謝~


洋房

積分: 66


2#
發表於 13-11-21 07:55 |只看該作者

回覆:Ines_B 的帖子

我女學了2年半,識咗好多字,是有用的。佢有試堂的,你可試試,但回家要同佢再温下。


大宅

積分: 2336


3#
發表於 13-11-21 11:48 |只看該作者
本帖最後由 Ines_B 於 13-11-21 11:52 編輯
bebe_chan1009 發表於 13-11-21 07:55
我女學了2年半,識咗好多字,是有用的。佢有試堂的,你可試試,但回家要同佢再温下。

...

謝謝你的分享,我尋日都帶咗我小朋友去試堂喇,佢真係記到D字,不過得6個生字,我小朋友已經K3,所以我唔知仲適唔適合俾佢去學字,因為如果每堂只係記幾個生字,我諗我自己教佢都會記到.請問你小朋友係幾歲開始學?你覺得K3學都ok嗎?thanks~


洋房

積分: 66


4#
發表於 13-11-21 13:52 |只看該作者

回覆:Ines_B 的帖子

3歲半時開始!



首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo