論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   0


民房

積分: 6


1#
發表於 07-4-14 12:48 |只看該作者

印印食豬肉

有無人嘅印印會食豬肉架???


子爵府

積分: 14576

畀面勳章


2#
發表於 07-4-14 12:51 |只看該作者

Re: 印印食豬肉

我個印印佢會食o架. 其實而家好多出黎香港打工o既印, 都會食o架啦.


子爵府

積分: 11204

好媽媽勳章 大廚勳章


3#
發表於 07-4-14 13:06 |只看該作者

Re: 印印食豬肉

我D印印不吃的,最近個個仲死,連牛肉都唔吃,因為敏感,吃左會肚痛


水晶宮

積分: 61762

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 07-4-14 13:37 |只看該作者

Re: 印印食豬肉

我個印印唔食豬肉架!! 初初都覺得幾煩, 因為我地煮送要煮多d牛同雞, 大家就番.

不過而家慣左又無咩問題, 基本上一個星期仲會有1-2日晚餐有豬肉既......其實我地自己出街食都會食豬, 所以晚餐食少d都無所謂, 係最初唔慣啫.

其實我都好想佢食豬肉, 不過佢唔食"無計"啦?!


男爵府

積分: 7596

畀面勳章


5#
發表於 07-4-14 13:46 |只看該作者

Re: 印印食豬肉

我個印初到時話唔食, 後來又食, hehe, 一天光曬! 唔洗就
一切皆是命,半點不由人!


大宅

積分: 1628


6#
發表於 07-4-14 17:26 |只看該作者

Re: 印印食豬肉

我個印印都食架, 仲有唔拜神, 唔會齋介架, 好彩啫, 唔洗就佢呀.

我個fd新到個工人都唔食, 但我個fd搵佢笨叫佢開罐午餐肉, 佢食到津津有味, 我問個fd咩個罐頭唔係有隻豬packing架咩, 個fd話佢自己睇唔到佢既事喇, 又買雲吞面比佢食, 佢又食喎.


男爵府

積分: 5678

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


7#
發表於 07-4-14 17:43 |只看該作者

Re: 印印食豬肉

我印印食 pork gar,反而吾多鍾意食雞,尤其系 chicken wing,佢話食左驚男朋友 fei 走左 wor。2 個字:迷信。


珍珠宮

積分: 37025

好媽媽勳章 大廚勳章


8#
發表於 07-4-14 18:42 |只看該作者

Re: 印印食豬肉

我每個印黎時都話唔食豬肉架,咁黎到我屋企我同佢講你唔食豬肉冇問題,不過我地都以豬肉為主,間中食下雞同牛,如果你唔食豬肉,咁你果餐唯有食罐頭同菜,咁佢自己同我講雖然佢未食過豬肉,不過佢會試,咁之後個個都係食到約滿先走..


水晶宮

積分: 61910


9#
發表於 07-4-15 00:22 |只看該作者

Re: 印印食豬肉

我個朋友個印印都食!


大宅

積分: 1858


10#
發表於 07-4-15 00:31 |只看該作者

Re: 印印食豬肉

我上次個印印
同我地講唔食 "豬"
點知出街食麵
佢居然叫 "雲吞麵"


男爵府

積分: 5817


11#
發表於 07-4-15 13:04 |只看該作者

Re: 印印食豬肉

非常堅持唔食豬肉,但對我生活影響唔大喎~
煲貴湯我仲提佢加舊瘦肉,嘻嘻

已第二次請工人, 唔會「令自己唔舒服」去就工人

上次唔小心俾舊豬肉點心佢, 好彩佢唔知~
執著帶來痛苦、學習放下煩惱  


大宅

積分: 2384


12#
發表於 07-4-15 15:23 |只看該作者

Re: 印印食豬肉

我個印印都唔食豬架,不過我地都冇乜所謂,因為好多時煮送我屋企都係煮魚,雞多...


洋房

積分: 223


13#
發表於 07-4-15 15:33 |只看該作者

Re: 印印食豬肉

我印印都係唔食豬肉, 不過對我生活好大影響, 初初都有食, 因為怕我責怪, 後期我知佢唔食, 就真係覺得好煩, 連帶埋印尼新年要一個月唔食早午及唔飲水, 都晚上先食一晚餐, 我一口拒絕, 我都用咗幾個印印啦, 個個都係回教, 一樣唔食豬肉, 但係來到香港都要照食, 係佢呢一個甘煩, 甘啱請著佢家人唔食牛肉, 甘佢咪食素.


珍珠宮

積分: 44664


14#
發表於 07-4-15 16:16 |只看該作者

Re: 印印食豬肉


我個印印都唔食豬肉架, 我就覺得都幾煩, 有時煮飯又要就佢唔食豬, 如果唔就佢, 佢就得菜同魚做餸, 有次燒肉炒菜心, 佢連d菜心都無食, 我問佢做咩唔食, 佢先話食, 好似迫佢咁食左幾條 但係d湯有豬肉佢會照飲 :lol:


水晶宮

積分: 61762

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 07-4-15 16:26 |只看該作者

Re: 印印食豬肉

我煲湯都唔會就工人, 次次都落豬肉, 所以佢成日無湯飲囉~~~


大宅

積分: 2680


16#
發表於 07-4-15 19:25 |只看該作者

Re: 印印食豬肉

喺好煩呀 我印印又大食(不過喺餸), 啲餸份量要等如我+囝囝, 但又唔食豬肉, 而我又唔食牛, 如果那天煲湯(因有豬肉), 就只會有兩碟餸, 那就大部位餸都要給她吃, 我和囝囝就吃湯料 :-(
還有! 有時叫佢帶囝囝到我公司附近酒樓午膳, 佢只吃啲貴嘢"蝦蛟/蝦腸..等等


男爵府

積分: 5817


17#
發表於 07-4-15 22:12 |只看該作者

Re: 印印食豬肉

你俾佢,佢又好意思既?

<那就大部位餸都要給她吃, 我和囝囝就吃湯料>

我工人吃菜已0k
所以我工人唔食豬肉,我真係唔覺有乜影響


wp-bn 寫道:
喺好煩呀 我印印又大食(不過喺餸), 啲餸份量要等如我+囝囝, 但又唔食豬肉, 而我又唔食牛, 如果那天煲湯(因有豬肉), 就只會有兩碟餸, 那就大部位餸都要給她吃, 我和囝囝就吃湯料 :-(
還有! 有時叫佢帶囝囝到我公司附近酒樓午膳, 佢只吃啲貴嘢"蝦蛟/蝦腸..等等
執著帶來痛苦、學習放下煩惱  


侯爵府

積分: 23448


18#
發表於 07-4-15 22:53 |只看該作者

Re: 印印食豬肉

my 工人 唔食豬肉, 但我亦不就佢. 佢唔食豬肉咪食其他菜lor. 但我會買定d 雞肉腸, 魚旦/牛肉, frozen 雞翼佢中午煮面食. 有一次我買咗包墨丸佢, 佢竟然見到有份入面有豬肉 ?-( ?-( ?-( (但d丸白雪雪gar, 点落豬肉呢?)

去飲茶, d 点心入面都有豬油la, 但我唔敢話佢知, 我驚佢セ都唔食冇力同我凑仔


大宅

積分: 1747


19#
發表於 07-4-16 01:59 |只看該作者

Re: 印印食豬肉

我個印印都唔食猪,而我地又唔食牛,早,牛餐都不用煑,她自巳搞惦,但晚歺我不會特別就她,叫她買餸她都會買•豬肉好有心机煑,煲湯一定落肉,她會吃菜,雞羽或其他配料,不過佢食好小嘢,或食麵,暫時都無?題


大宅

積分: 3031


20#
發表於 07-4-16 02:16 |只看該作者

Re: 印印食豬肉

我工人會係落豬肉前, 舀湯飲先, 其實我唔鍾意, 不過我坐月時, 同埋去我阿媽和奶奶度, 佢地已經俾慣佢咁做, 我都冇計

060228 寫道:
非常堅持唔食豬肉,但對我生活影響唔大喎~
煲貴湯我仲提佢加舊瘦肉,嘻嘻

已第二次請工人, 唔會「令自己唔舒服」去就工人

上次唔小心俾舊豬肉點心佢, 好彩佢唔知~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo