論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 6750


1#
發表於 07-4-14 09:34 |只看該作者

工人假期?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3552


2#
發表於 07-4-14 09:45 |只看該作者

Re: 工人假期?

由到港日計起..邊日到港


禁止訪問

積分: 6750


3#
發表於 07-4-14 11:03 |只看該作者

Re: 工人假期?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3552


4#
發表於 07-4-14 11:18 |只看該作者

Re: 工人假期?

份約入面寫咗乜野都係由果日計算架...就算第日佢離職都要比埋佢果幾日既薪酬,如果唔計清楚,而佢又識得窿路揾法例..佢有權告你架...所以唔好爭果幾日就唔比...因為份約已經寫得清清楚楚,有d人話agent話乜話物都得喎,緊係啦,都唔關佢事...當你有事既時侯...佢就"A"字膊唔會理你...佢唔係官麻...
問號mama 寫道:
點解計到港果日既,都未到我手?


禁止訪問

積分: 6750


5#
發表於 07-4-14 11:39 |只看該作者

Re: 工人假期?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3552


6#
發表於 07-4-14 11:43 |只看該作者

Re: 工人假期?

問號mama 寫道:
唔該哂,等我返去check下份contract先,咁如果contract寫2/2,咁1/5仲要唔要放比佢呀?


禁止訪問

積分: 6750


7#
發表於 07-4-14 11:50 |只看該作者

Re: 工人假期?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3552


8#
發表於 07-4-14 11:59 |只看該作者

Re: 工人假期?

計月份架麻...例如1號上工,多數人係1號出糧,但份糧係由1號計到30或31姐麻...2月2號上工....即係話由2月2號計到3月1日...如此類推....唔好理月大月小....咁你話5月1日果日啱啱到3個月...使唔使呢


禁止訪問

積分: 6750


9#
發表於 07-4-14 12:02 |只看該作者

Re: 工人假期?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3552


10#
發表於 07-4-14 12:04 |只看該作者

Re: 工人假期?

唔怪得之你叫問號mama ....係要架...我果時開公司請人我問過LD...佢地話要...


禁止訪問

積分: 6750


11#
發表於 07-4-14 12:19 |只看該作者

Re: 工人假期?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1775


12#
發表於 07-4-14 16:05 |只看該作者

Re: 工人假期?

我就覺得唔使啦,講明3個月後先有假,2月2日係計到5月1日,所以5月2日開始佢先有假。

我嘅經驗係千祈唔好信晒勞工處,問親佢哋咩都話要,佢哋有名你叫勞工處,唔係傭主處,所以淨係識幫勞工咋,所有傭主嘅利益都俾佢哋犧牲晒。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo