網購天地

跳至

首頁
1

尾頁
   1


男爵府

積分: 5920


1#
發表於 13-11-20 12:23 |只看該作者
我集運到dimbuy,速遞顯示簽收左 但系dimbuy入邊揾唔到!已經2日 搞到我其他野都落唔到來… 打去dimbuy都系自動錄音!有無jm知有邊個電話會有人聽?


禁止訪問

積分: 2194


2#
發表於 13-11-20 12:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5920


3#
發表於 13-11-20 16:47 |只看該作者

引用:禁1,+1,+1,+0+就有人聽架啦+無記錯的話...+

原帖由 H.K羅琳 於 13-11-20 發表
禁1, 1, 1, 0 就有人聽架啦
無記錯的話...
打左啦,thx~


大宅

積分: 1017


4#
發表於 13-11-20 16:59 |只看該作者

回覆:急:dimbuy電話無人聽?

佢地爆倉啦





男爵府

積分: 5920


5#
發表於 13-11-20 17:47 |只看該作者

引用:佢地爆倉啦 +

原帖由 Ykk1987 於 13-11-20 發表
佢地爆倉啦
系啊!話雙11…


翡翠宮

積分: 86411


6#
發表於 13-11-20 21:38 |只看該作者

回覆:急:dimbuy電話無人聽?

我有一件等左三日,今晚終於認領到了…


大宅

積分: 1511


7#
發表於 13-11-20 21:52 |只看該作者

回覆:lyh80115 的帖子

你就好啦,我17/11到而家都未領到


子爵府

積分: 12127

畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 13-11-21 10:43 |只看該作者
佢地詬17同18號既貨太多,做唔切,擺埋左一二邊,得閒再搞,我都爭件17到既貨,等左4日都唔入倉...搞死左我既時間


大宅

積分: 2957


9#
發表於 13-11-21 13:40 |只看該作者

引用:我集運到dimbuy,速遞顯示簽收左+但系dimbu

原帖由 jessicawong_sh 於 13-11-20 發表
我集運到dimbuy,速遞顯示簽收左 但系dimbuy入邊揾唔到!已經2日 搞到我其他野都落唔到來… 打去dimbuy都系 ...
我都係喎,我有一件上星期六到dimbuy但,都係岩岩尋晚先確認到,我星期一開始打左三日電話,有人聽的,尋晚終於ok 左


大宅

積分: 2957


10#
發表於 13-11-21 13:41 |只看該作者

引用:佢地詬17同18號既貨太多,做唔切,擺埋左一二

原帖由 elaine_20hk 於 13-11-21 發表
佢地詬17同18號既貨太多,做唔切,擺埋左一二邊,得閒再搞,我都爭件17到既貨,等左4日都唔入倉...搞死左我既時 ...
17/11的貨我今日都終於ok認領左


子爵府

積分: 12127

畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 13-11-21 13:47 |只看該作者
CMM2013 發表於 13-11-21 13:41
17/11的貨我今日都終於ok認領左
我半個鐘前都認到啦~可惜無限現送爆晒,剩番順豐揀,貴幾十蚊...到時又唔知仲洗唔洗收13蚊附加費添....依家戶口又唔夠錢比運費,要收工先去買點劵,都唔知趕唔趕得切星期六到..


大宅

積分: 2058


12#
發表於 13-11-21 15:01 |只看該作者

回覆:急:dimbuy電話無人聽?

/我仲以為無左dimbuy tim




大宅

積分: 2957


13#
發表於 13-11-21 17:59 |只看該作者

引用:Quote:CMM2013+發表於+13-11-21+13:41+17/1

原帖由 elaine_20hk 於 13-11-21 發表
我半個鐘前都認到啦~可惜無限現送爆晒,剩番順豐揀,貴幾十蚊...到時又唔知仲洗唔洗收13蚊附加費添....依家戶 ...
我今早認左,但快遞full哂,林住今晚12點再比錢,應該有位,唔急就等多一日啦


大宅

積分: 2957


14#
發表於 13-11-21 17:59 |只看該作者

引用:/我仲以為無左dimbuy+tim +

原帖由 kimberlymama 於 13-11-21 發表
/我仲以為無左dimbuy tim
點解會無左,仲大把人用緊


子爵府

積分: 12127

畀面勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 13-11-21 19:52 |只看該作者
CMM2013 發表於 13-11-21 17:59
我今早認左,但快遞full哂,林住今晚12點再比錢,應該有位,唔急就等多一日啦

...
等唔切啦~想星期六屋企收貨,因為淘左張被返黎,又大舊又成4KG重...費事公司收仲要拓返黎...我岩岩才比錢佢都係聽日先寄,我寧願今次睇下順豐既速度,分分鐘星期六都到唔到我仲煩...平日無人收貨


大宅

積分: 2058


16#
發表於 13-11-21 21:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kimberlymama+於+13-11-21+發

原帖由 CMM2013 於 13-11-21 發表
點解會無左,仲大把人用緊
因為有次去ok問有無淘點答我無。。以為係一齊




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo