論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2801


1#
發表於 07-4-16 11:10 |只看該作者

炒bun bun出機票, 個日期係寫幾時?

我呢一兩日會炒個bun bun (因我仲未搵返個contract, 抄唔到個contract number). 咁機票方面:
1) 應該定佢邊日走? (travelling agent話無所謂, 因佢可以改, 但要比錢改)
2) 咁如果佢要改, 邊個比呢個費用?

另外, 如果我真係唔見左張contract, 係咪可以問返僱傭公司? 但佢地會唔會通知我個bun bun 架? 咪會露出馬腳囉.

請各位指教!


大宅

積分: 4412


2#
發表於 07-4-16 11:25 |只看該作者

Re: 炒bun bun出機票, 個日期係寫幾時?

May_Wai 寫道:
我呢一兩日會炒個bun bun (因我仲未搵返個contract, 抄唔到個contract number). 咁機票方面:
1) 應該定佢邊日走? (travelling agent話無所謂, 因佢可以改, 但要比錢改) 旅行社講得岩
2) 咁如果佢要改, 邊個比呢個費用?工人自己俾

另外, 如果我真係唔見左張contract, 係咪可以問返僱傭公司? 但佢地會唔會通知我個bun bun 架? 咪會露出馬腳囉.

唔一定要contract no.﹐你仲有冇工人passport copy? passport 入面簽証果版﹐會有工人既資料﹐照quote落解僱信就得﹐另外如你經旅行社出機票﹐有時特價工人飛係需要工人既passport copy先出得飛既。所以﹐找回你工人passport copy更緊要。


大宅

積分: 2801


3#
發表於 07-4-16 11:37 |只看該作者

Re: 炒bun bun出機票, 個日期係寫幾時?

係喎, 您唔講我都唔知有呢一頁... 有呀! 有呀! 我有呢張copy 呀!
真係好多謝您呀! 咁我唔洗對住佢咁多日啦......


大宅

積分: 2801


4#
發表於 07-4-16 11:45 |只看該作者

Re: 炒bun bun出機票, 個日期係寫幾時?

係呀! 我係出特價工人機票, 已fax 比agent lu.... 安心哂!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo