論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3393


1#
發表於 07-4-16 11:21 |只看該作者

炒工人程序

係咪搵返agent 搞惦定要自己出信﹐我個係泰傭﹐邊都出機票平呢??thanks


大宅

積分: 4412


2#
發表於 07-4-16 11:38 |只看該作者

Re: 炒工人程序

如agent幫到手咪叫agent搞囉﹐service黎架嘛。

但我就鐘意自己出信﹐agent出字眼未必如自己心意。一來一往﹐好慢﹔自己打﹐5分鐘都打好喇。

泰國機票﹐唔熟喎。可能問幾間旅行社格下價會好d。


大宅

積分: 3393


3#
發表於 07-4-16 11:56 |只看該作者

Re: 炒工人程序

其實工人唔係太衰﹐只係真係唔"arm"我屋企用﹐so 都唔洗用好harsh 字眼


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo