2013年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 371


1#
發表於 13-12-7 20:49 |只看該作者
夜晚瞓覺唔係喊同冇醒,但成日瞓唔定,不停郁,手腳不停掙扎咁,點算?大人成日都因為咁要瞓睇住佢,冇覺好瞓


大宅

積分: 1061


2#
發表於 13-12-8 00:22 |只看該作者

回覆:BB瞓唔定

我女之前都係咁,不過我冇理佢,而家冇喇


大宅

積分: 1393

BK Milk勳章


3#
發表於 13-12-8 06:56 |只看該作者

回覆:CharleyC 的帖子

我個仔日頭都係咁,佢侓成日醒。醫生教用包被包實佢,咁佢就會定。不過我個仔大大下唔俾人包佢lu。




大宅

積分: 3502


4#
發表於 13-12-8 18:10 |只看該作者

回覆:BB瞓唔定

我bb都係咁架,成日突然扎醒,有時睡睡下突然喊添





複式洋房

積分: 371


5#
發表於 13-12-8 20:02 |只看該作者

回覆:SONIA321 的帖子

我阿b係瞓唔定,不停郁黎郁去,手fing腳踢,搞到我瞓唔著,跟住又話要食夜奶啦……真係冇計


男爵府

積分: 9663


6#
發表於 13-12-9 00:54 |只看該作者

引用:我阿b係瞓唔定,不停郁黎郁去,手fing腳踢

原帖由 CharleyC 於 13-12-08 發表
我阿b係瞓唔定,不停郁黎郁去,手fing腳踢,搞到我瞓唔著,跟住又話要食夜奶啦……真係冇計

...
唉 我仔都係 3周到而家都係咁。好忟咁扭來扭去。但又唔係喊又唔係醒 一直合埋眼架。
都唔知咩事
我屋企人話我躁底 仔都似我。
你係咪都係躁底架?




別墅

積分: 878


7#
發表於 13-12-9 03:56 |只看該作者

回覆:BB瞓唔定

我會俾保嬰丹bb食




複式洋房

積分: 371


8#
發表於 13-12-9 07:09 |只看該作者

回覆:MOTHERMP986 的帖子

哈哈,忍唔住笑左…… 我少少燥底啦,但我個大女唔會咁架,瞓得定同好快戒左夜奶,所以我唔識攪個仔


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo