2013年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 109


1#
發表於 13-12-1 15:41 |只看該作者
我每兩個鐘泵一次,每次兩邊加埋泵得2至3安,我用medela freestyle既電泵,但泵左兩安多啲之後就無奶出,但用手揸又仲有好似好多奶出,我已經一路泵一路按摩下,同飲左啲通乳線湯,有咩辦法可以泵埋出黎?


複式洋房

積分: 306


2#
發表於 13-12-1 18:00 |只看該作者

回覆:rubyman 的帖子

你生左幾多曰呀?五好心急啦!
上奶快慢要靠BB吮多d,同埋時間!
相信你會一曰比一曰好的


別墅

積分: 946


3#
發表於 13-12-1 23:04 |只看該作者
我已經生左5日喇,但用手擠晒左右2邊都最多只有1oz(30ml),少到我連泵都唔捨得用,費事沾係個泵度又再少d,
但因為緊急剖腹產,又未可以用食材催奶,好灰呀....


複式洋房

積分: 181

BK Milk勳章


4#
發表於 13-12-2 16:45 |只看該作者

回覆:泵奶一問

我都係開刀,奶量兩邊最多40-45ml,飲左木瓜鱼湯都係得60ml,因为bb仲喺醫院,冇得埋身餵,仲有咩方法多d奶?



大宅

積分: 2518


5#
發表於 13-12-3 02:04 |只看該作者

回覆:泵奶一問

我都想多D奶,我BB住咗20日醫院,我日日泵都係最多1安⋯




大宅

積分: 2716


6#
發表於 13-12-3 22:28 |只看該作者
勁飲代茶, 食多d 飯~~~ 我冇泵過, 都唔知夠唔夠俾BB, 因為我生左咁多日, 都係靠埋身. == 不過我阿B 係咪餐餐夠.... 真係唔知, 佢成日慢慢食, 食得黎, 好快又第二餐, 間唔中都有補下奶粉...... orz


翡翠宮

積分: 92484

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


7#
發表於 13-12-4 16:42 |只看該作者

回覆:泵奶一問

泵奶前飲一大杯水都有幫助架!你有無埋身?有就盡量埋身多d!宜家唔好理泵左幾多,泵只係比個腦同胸知道要造奶!你一望自己泵幾多就有壓力架喇!加油!



任何地方同樣的你,
有人把你抬得很高,
有人把你眨得很低,
有價值的東西,
只有在懂價值的人面前才有價值!
不要管別人怎麼看,
關鍵是自己怎樣看自己~


別墅

積分: 631


8#
發表於 13-12-5 00:36 |只看該作者

回覆:goosema 的帖子

開刀都應可飲魚湯,會多啲奶。
5日未咁快多奶㗎!開頭泵係得2,30ml,唔好有壓力,慢慢會越來越多




複式洋房

積分: 109


9#
發表於 13-12-5 13:30 |只看該作者

回覆:Thisisbeanie 的帖子

你有無谷奶痛




複式洋房

積分: 109


10#
發表於 13-12-5 13:31 |只看該作者

回覆:goosema 的帖子

THx!!!




複式洋房

積分: 294


11#
發表於 13-12-8 05:57 |只看該作者
回覆 rubyman 的帖子

I got similar problem too.
Is it because this brand of pump not suitable for us ?


複式洋房

積分: 252


12#
發表於 13-12-8 10:40 |只看該作者

回覆:泵奶一問

無錯呀,奶量多非一朝一夕,最緊要唔好有壓力,慢慢會多嫁!


複式洋房

積分: 306


13#
發表於 13-12-8 22:19 |只看該作者

回覆:rubyman 的帖子

我都認為頭一星期2~30ml 好正常,而且聽經驗媽媽講汞好五好望住,五好比壓力自己,汞夠起碼每邊15mins,可以玩下電話同睇下電視,汞汞下又自然會出


別墅

積分: 509


14#
發表於 13-12-8 23:36 |只看該作者

回覆:泵奶一問

次数多会多D奶




珍珠宮

積分: 42545


15#
發表於 13-12-9 03:11 |只看該作者
我產後十幾日,用手動揼,每4小時1次,揼到2安。可以飲魚湯。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo