嬰兒醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 314


1#
發表於 07-4-24 16:00 |只看該作者

大脾仔有硬塊?

bb四個月(唔知幾時開始有), 左邊大脾按落去一忽肉是硬的, 約黃豆般大, 有無媽咪知係咩? 會唔會自己好?
因要等下個月回健康院才可以問姑娘!!


洋房

積分: 460


2#
發表於 07-4-24 16:06 |只看該作者

Re: 大脾仔有硬塊?

係唔係之前打過既針口位呀?

我BB幾個大時打唔知六合一定肺炎鏈球菌針,D硬塊個幾2個月都唔消,再打針問e生話入面有'la',可以用熱毛巾fu住大力DD按摩下喎。我按左幾次太懶冇fu,咁又唔知幾時冇左!
casa_mami 寫道:
bb四個月(唔知幾時開始有), 左邊大脾按落去一忽肉是硬的, 約黃豆般大, 有無媽咪知係咩? 會唔會自己好?
因要等下個月回健康院才可以問姑娘!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo