嬰兒醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 31


1#
發表於 07-4-24 00:04 |只看該作者

Urgent! 我BB女25 Day ,今日有兩次疴粒粒屎點算。

我BB女25 Day ,一路食開"安嬰兒",今日有兩次疴粒粒屎點算,最後嗰次雖然唔係粒粒但係佢都疴得好辛苦好"蚊"。
好唔好同佢轉食明治,或有其他意見呢?
Thanks


大宅

積分: 2749


2#
發表於 07-4-24 00:29 |只看該作者

Re: Urgent! 我BB女25 Day ,今日有兩次疴粒粒屎點算。

讚成
bb 5月 出世la    http:///album.php?op=album&mid=184776&folderid=1653864&u=0]入黎睇下la


洋房

積分: 31


3#
發表於 07-4-24 01:20 |只看該作者

Re: Urgent! 我BB女25 Day ,今日有兩次疴粒粒屎點算。

咁係咪要漸進式咁轉?有冇需要比開奶荼呢?


複式洋房

積分: 350


4#
發表於 07-4-24 08:59 |只看該作者

Re: Urgent! 我BB女25 Day ,今日有兩次疴粒粒屎點算。

你係指d便便裡面有粒粒定係好似硬身ge粒粒, 我囡囡初出世時都係食安嬰兒, 但係d便便裡面有好多粒粒, 聽人講話係d消化唔到, 後來轉食日本奶粉就完全無事, 正常晒. 我都建議你轉奶粉, 仲有你bb咁細唔好比開奶茶佢飲, 健康院話要過6個月, 老人家就話過咗3個月就得, 你自己考慮下啦.


男爵府

積分: 5015

好媽媽勳章


5#
發表於 07-4-24 09:31 |只看該作者

Re: Urgent! 我BB女25 Day ,今日有兩次疴粒粒屎點算。

Let her drink water, around 1-2 oz everyday. one hour before or after milk.


洋房

積分: 31


6#
發表於 07-4-24 11:07 |只看該作者

Re: Urgent! 我BB女25 Day ,今日有兩次疴粒粒屎點算。

佢係疴一舊舊好似魚旦咁大粒屎。同埋個人好"炆"....


複式洋房

積分: 479


7#
發表於 07-4-24 14:46 |只看該作者

Re: Urgent! 我BB女25 Day ,今日有兩次疴粒粒屎點算。

[quote]
ken11chan 寫道:
佢係疴一舊舊好似魚旦咁大粒屎。同埋個人好"炆"....

咁樣係便秘喇,你BB咁細唔可以飲開奶茶,你都係試下轉奶粉了,日本奶粉都OK。你可以試下慢慢轉,一日試一餐,慢慢加。如果無肚痾就OK
:wave: :wave: :wave:


洋房

積分: 31


8#
發表於 07-4-24 15:20 |只看該作者

Re: Urgent! 我BB女25 Day ,今日有兩次

Thanks ! 我會試

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo