興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2527


1#
發表於 07-4-24 11:29 |只看該作者

鍵盤冇反應,係鍵盤壞定係電腦壞?

冇反應亦冇燈著,已嘗試重新插掣但冇用,請指教。


大宅

積分: 2815


2#
發表於 07-4-24 22:18 |只看該作者

Re: 鍵盤冇反應,係鍵盤壞定係電腦壞?

boot 機時有冇 "do_do"聲?
有冇出現 "105 keyboard error"??

take a try to plug the keyboard into mouse plot


背熟佢,被罵者一定比你罵到目定口呆!
講 你 又 唔 聽 , 聽 你 又 唔 明, 明 你 又 唔 做 , 做 你 又 做 錯 , 錯 你 又 唔 認 , 認 你 又 唔 改 ,改 你 又 唔 服 , 唔 服 又 唔 講 ...


大宅

積分: 2527


3#
發表於 07-4-25 10:07 |只看該作者

Re: 鍵盤冇反應,係鍵盤壞定係電腦壞?

開機時看不到任何訊息,但好像有些得得聲,聲音比平時大,已試過將滑鼠與鍵盤插頭互調,仍冇反應。但若拔除鍵盤插頭後再開機,則聽不到得得聲,是否鍵盤有事?還是電腦的鍵盤插座壞?


大宅

積分: 2815


4#
發表於 07-4-25 20:34 |只看該作者

Re: 鍵盤冇反應,係鍵盤壞定係電腦壞?

ckh689 寫道:
開機時看不到任何訊息,但好像有些得得聲,聲音比平時大,已試過將滑鼠與鍵盤插頭互調,仍冇反應。但若拔除鍵盤插頭後再開機,則聽不到得得聲,是否鍵盤有事?還是電腦的鍵盤插座壞?


boot 機時有 "do_do"聲是有背後意思,
估計是有機會鍵盤有事


背熟佢,被罵者一定比你罵到目定口呆!
講 你 又 唔 聽 , 聽 你 又 唔 明, 明 你 又 唔 做 , 做 你 又 做 錯 , 錯 你 又 唔 認 , 認 你 又 唔 改 ,改 你 又 唔 服 , 唔 服 又 唔 講 ...


大宅

積分: 1005


5#
發表於 07-4-25 21:41 |只看該作者

Re: 鍵盤冇反應,係鍵盤壞定係電腦壞?

Even if you don't connect your keyboard, you can still start off your Windows. Tell us more aboout the symptoms and the brand or made of your computer.


大宅

積分: 2527


6#
發表於 07-4-26 10:14 |只看該作者

Re: 鍵盤冇反應,係鍵盤壞定係電腦壞?

everything seems alright except the keyboard, every time when i switch on the computer, i will hear some strange 'do_do' sound, but if i plug off the keyboard socket and restart the pc, the 'do_do' sound disappeared. my computer is 'compaq' come with original keyboard. i can now only use the screen keyboard which is very inconvenient. :-(


版主

積分: 34265

2018復活節勳章 版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


7#
發表於 07-4-26 10:54 |只看該作者

Re: 鍵盤冇反應,係鍵盤壞定係電腦壞?

去買個USB keyboard 或者問吓朋友有冇人有舊keyboard,可以比你.


大宅

積分: 2527


8#
發表於 07-4-26 16:08 |只看該作者

Re: 鍵盤冇反應,係鍵盤壞定係電腦壞?

i'll try, thanks everybody.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo