烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 28


1#
發表於 07-4-25 01:21 |只看該作者

請問點整黃金蝦

請問有冇人識點整黃金蝦?
好多咸蛋黃包住隻蝦o個隻,我老公去將軍澳中心o個間酒樓飲,食過好鐘意食, 我曾經在網上找過食譜照做,但我老公話唔似佢食過o個D.:-(
請各位幫幫忙.話我知方法, Thanks!
我有3個仔女,大仔今年已22歲,仍在讀專科,二仔剛滿21歲,已工作了,而且最近還拍拖,小女兒依家2歲半,屯門醫院出世時3.3kg,好健康,活潑,仲好鬼馬添.


大宅

積分: 2411


2#
發表於 07-4-25 11:05 |只看該作者


伯爵府

積分: 15560


3#
發表於 07-4-25 11:21 |只看該作者

Re: 請問點整黃金蝦

http://www.wretch.cc/blog/acintl&article_id=14390847

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo