懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 14598


1#
發表於 07-4-23 12:53 |只看該作者

生完4個月,而家仲好似4個月咁!點攪?

生完4個幾5個月喇,而家個肚仲好似有咗4個月咁:-( ,有嘜好方法减呀?你地呢? 有冇好嘢介紹呀?


公爵府

積分: 26406

畀面勳章 陪月勳章


2#
發表於 07-4-23 13:01 |只看該作者

Re: 生完4個月,而家仲好似4個月咁!點攪?

我都係咁.... :-( :-( :-(
無時間做運動呀....
諗緊做sit-up.... 唔知得唔得.....
希望可以快d修身.... 因為夏天到喇.... :-( :-( :-(


子爵府

積分: 14598


3#
發表於 07-4-23 15:02 |只看該作者

Re: 生完4個月,而家仲好似4個月咁!點攪?

唉!同你一模一樣咁, :-( 夏天都唔知點! :-( 最慘連啲同事同client都問我:你係咪又有咗呀! :-( :-( 我要下決心減、減、減!
不過唔知咩嘢方法最好,最有效!
有冇啲產後媽媽成功收身呀?俾啲意見分吖!


子爵府

積分: 11135


4#
發表於 07-4-23 15:51 |只看該作者

Re: 生完4個月,而家仲好似4個月咁!點攪?

你有無餵人奶?

我有個朋友o個時係餵人奶的,個bb 4 個月左右我去探佢,見佢已經好fit (唔係話瘦,但一定唔係肥,亦無肚腩)。我問佢有無做運動,佢話無特別做個喎。佢話淨係餵人奶同埋湊bb (o個時佢係全職媽咪,無返工無請工人),已經令到佢無辦法肥... 佢都話餵人奶好有效呀!

所以我都下定決心,可以餵人奶幾耐得幾耐...


子爵府

積分: 14598


5#
發表於 07-4-23 16:26 |只看該作者

Re: 生完4個月,而家仲好似4個月咁!點攪?

唉!我頭5個weeks全人奶,之後要返工,現全奶粉。我都係全職mama,又無請工人...我問過E生:我個肚好似有咗4个月咁...E生check完後:子宮收曬喇,好好,只係你個肚腩未收姐。... :lol: ...so...any excrise could help???? HELP !!!!!


大宅

積分: 1139


6#
發表於 07-4-23 16:31 |只看該作者

Re: 生完4個月,而家仲好似4個月咁!點攪?

之前聽過仁安講座, 營養師話餵人奶唔可以節食, 仲要食多d tim...因要製造奶ma...所以, 我唔明why食人奶會快d修身。

不過我唸個個人都唔同。


別墅

積分: 502


7#
發表於 07-4-23 23:03 |只看該作者

Re: 生完4個月,而家仲好似4個月咁!點攪?

我同你地一樣有咁既煩惱, 我已經生完六個月, 但個肚都仲係好似五個月咁大.但d朋友仔見到我話我修身修得好快, 完全睇唔出我生個bb.

因為而家只係靠著衫掩飾, 如果識著衫既話, 根本無人會留意到個肚腩... (但喺屋企一換番睡裙, 個肚腩就表露無遺... )

我唔會刻意去減, 因為我出年諗住追番個小b女, ha...ha...
到時生完先至一次過減咯....


侯爵府

積分: 20959

牛年勳章 好媽媽勳章


8#
發表於 07-4-23 23:47 |只看該作者

Re: 生完4個月,而家仲好似4個月咁!點攪?

我都係生完接近五個月,冬天唔覺個肚腩,佢衫遮嘛
但現在換了季,每次見到個肚,就 都唔知點算


大宅

積分: 2175


9#
發表於 07-4-24 00:18 |只看該作者

Re: 生完4個月,而家仲好似4個月咁!點攪?

唔怕喇,都有人應左頭咯,整肥理你個佬,咁就唔係咁覺架喇~
[


大宅

積分: 4745


10#
發表於 07-4-24 00:26 |只看該作者

Re: 生完4個月,而家仲好似4個月咁!點攪?

叮噹bbb 寫道:
我同你地一樣有咁既煩惱, 我已經生完六個月, 但個肚都仲係好似五個月咁大.但d朋友仔見到我話我修身修得好快, 完全睇唔出我生個bb.

因為而家只係靠著衫掩飾, 如果識著衫既話, 根本無人會留意到個肚腩... (但喺屋企一換番睡裙, 個肚腩就表露無遺... )

我唔會刻意去減, 因為我出年諗住追番個小b女, ha...ha...
到時生完先至一次過減咯....


甘啱嘅 , 我都諗住追多個先一次過減 ...
但我個衰佬成日取笑我 , @#%$^&*
(雖然我生左只有 2 個半月 & 只有8磅未減)


複式洋房

積分: 380


11#
發表於 07-4-24 00:35 |只看該作者

Re: 生完4個月,而家仲好似4個月咁!點攪?

misskwokwok

係個肚皮鬆晒,要做多D sit up and swimming


複式洋房

積分: 380


12#
發表於 07-4-24 00:38 |只看該作者

Re: 生完4個月,而家仲好似4個月咁!點攪?

Miffyling

係最好唔好減肥,但餵人奶只要多約500 cal。食多少少或飲多杯奶已OK。

食人奶係會快d修身,因身體要 energy做奶。如全人奶修身更快。


子爵府

積分: 14598


13#
發表於 07-4-24 11:58 |只看該作者

Re: 生完4個月,而家仲好似4個月咁!點攪?

我唔係好做到sit up,次次做完唔係個肚扯住,而係條背腰。但而家天氣又唔夠熱,游唔到水。我都有諗過游水,不過主力想肚腩,咪要游蝶式???

sweetangels 寫道:
misskwokwok

係個肚皮鬆晒,要做多D sit up and swimming


複式洋房

積分: 422


14#
發表於 07-4-24 12:31 |只看該作者

Re: 生完4個月,而家仲好似4個月咁!點攪?

我那時做呼拉圈,個肚好快緊番。初初做,每天三十下,之後好快適應,唔覺


子爵府

積分: 14598


15#
發表於 07-4-24 14:36 |只看該作者

Re: 生完4個月,而家仲好似4個月咁!點攪?

Oh~~~等我買番個呼拉圈先!


大宅

積分: 1153


16#
發表於 07-4-24 16:31 |只看該作者

Re: 生完4個月,而家仲好似4個月咁!點攪?

餵人奶會唔會瘦真係人人唔同...
我餵左15個月全人奶都keep住體重冇變過...
但一冇餵... 哈哈... 瘦左成個碼有多(冇節食, 一樣食好多 )


子爵府

積分: 14598


17#
發表於 07-4-25 09:37 |只看該作者

Re: 生完4個月,而家仲好似4個月咁!點攪?

昨天同個friend傾開,佢個仔而家3歲,佢話:冇咁快,我都要成年先修番!(不過就冇特別做運動),佢仲 話而家仲有個肚腩架,不過啲衫遮咗唔覺咋!咁我摸吓啦,又係喎! ?-( 佢話佢生完5個月都仲著緊大肚褲!咁我聽咗都唔覺自己咁大問題! 不過,我已下咗決心係夏天來之前:收!身 !


子爵府

積分: 14598


18#
發表於 07-4-25 09:40 |只看該作者

Re: 生完4個月,而家仲好似4個月咁!點攪?

你係咪冇餵人奶就冇食咁多營養嘢?所以瘦咗?
冥王星 寫道:
餵人奶會唔會瘦真係人人唔同...
我餵左15個月全人奶都keep住體重冇變過...
但一冇餵... 哈哈... 瘦左成個碼有多(冇節食, 一樣食好多 )


大宅

積分: 1153


19#
發表於 07-4-25 10:16 |只看該作者

Re: 生完4個月,而家仲好似4個月咁!點攪?

唔係呀, 我餵人奶都冇特別食多營養野...


子爵府

積分: 10181


20#
發表於 07-4-25 12:09 |只看該作者

Re: 生完4個月,而家仲好似4個月咁!點攪?

其實我想知生左後幾時先可以做運動(呼拉圈、sit up)呢? 順產同開刀係咪有分別既呢? 因為我都好怕個肚收唔返,我依家就生得都係得個肚大,手腳都冇大到........


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo