2013年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 9293


1#
發表於 13-11-25 16:43 |只看該作者
生完已經兩個月,依然咁肥,前後肥咗成30磅!!點算
我又唔想食藥,怕影響生下一個,但我又想減肥, 有無人可以教我??


伯爵府

積分: 18717


2#
發表於 13-11-25 19:36 |只看該作者
queenie718 發表於 13-11-25 16:43
生完已經兩個月,依然咁肥,前後肥咗成30磅!!點算
我又唔想食藥,怕影響生下一個,但我又想減肥, 有無人 ...
做sit up.. 戒油鹽,做適量的運動。
我下個月去康文署上gym堂,今日係彩X行買左枝纖体膏試試


男爵府

積分: 9293


3#
發表於 13-11-25 19:53 |只看該作者

引用:Quote:queenie718+發表於+13-11-25+16:43+

原帖由 TTPIG 於 13-11-25 發表
做sit up.. 戒油鹽,做適量的運動。
我下個月去康文署上gym堂,今日係彩X行買左枝纖体膏試試
...
你由生到宜家瘦咗幾多磅?


大宅

積分: 3033


4#
發表於 13-11-26 01:39 |只看該作者

回覆:有無人可以教下我點減肥??

做運動一定係最見效,同控制飲食。 如果你個b係奶粉b唔影響造奶,每餐只食7成飽,但如果餵人奶就唔好諗減肥住啦



伯爵府

積分: 18717


5#
發表於 13-11-26 07:11 |只看該作者
queenie718 發表於 13-11-25 19:53
你由生到宜家瘦咗幾多磅?
生前146,現在仲係120磅
爭肚,大脾,patpat


大宅

積分: 1934


6#
發表於 13-11-27 14:27 |只看該作者

回覆:有無人可以教下我點減肥??

餵人奶當夜更湊b是最有效既減肥方法



點評

hellobb123  十分贊同, 我而家比起未有bb前只係多咗唔夠1磅.  發表於 13-11-27 23:40


複式洋房

積分: 386


7#
發表於 13-11-27 17:24 |只看該作者

回覆:有無人可以教下我點減肥??

生之前126 而家110
但個肚仲係好大


大宅

積分: 1126


8#
發表於 13-11-27 20:53 |只看該作者
未有B前96,臨生138,依傢110,
腰PAT真係肥左好多, d褲全部著唔番


男爵府

積分: 9293


9#
發表於 13-11-27 21:18 |只看該作者

回覆:有無人可以教下我點減肥??

你哋都好啊!我未有120,生前165,宜家148

點評

TTPIG  我118磅了!要努力  發表於 13-12-2 09:44


複式洋房

積分: 491


10#
發表於 13-11-27 23:41 |只看該作者
psy2009 發表於 13-11-27 14:27
餵人奶當夜更湊b是最有效既減肥方法
十分贊同, 我而家比起未有bb前只係多咗唔夠1磅.


大宅

積分: 1608


11#
發表於 13-11-28 11:38 |只看該作者

引用:你哋都好啊!我未有120,生前165,宜家148

原帖由 queenie718 於 13-11-27 發表
你哋都好啊!我未有120,生前165,宜家148
同我一樣


複式洋房

積分: 500


12#
發表於 13-11-30 02:43 |只看該作者

回覆:有無人可以教下我點減肥??

喂人奶真系瘦得好快,生前168磅,生後一個月120磅,回到懷孕前一樣。因為全人奶我仲每日食五餐,全日一共食五碗飯,都keep得住。


伯爵府

積分: 18717


13#
發表於 13-11-30 07:21 |只看該作者
回覆 queenie718 的帖子

我搽左彩豐行枝減腩減股纖体膏
個肚搽左3日,實返,個肚臍終於實返,個肚扁左少少


大宅

積分: 3502


14#
發表於 13-11-30 10:57 |只看該作者

引用:未有B前96,臨生138,依傢110,腰PAT真係肥左

原帖由 STITCHPAN 於 13-11-27 發表
未有B前96,臨生138,依傢110,
腰PAT真係肥左好多, d褲全部著唔番
依。。你同我差不多都係咁細粒,9x磅,不過我臨生前120左右,e+105,餵人奶




大宅

積分: 3502


15#
發表於 13-11-30 11:00 |只看該作者

引用:喂人奶真系瘦得好快,生前168磅,生後一個

原帖由 jasonsuen 於 13-11-30 發表
喂人奶真系瘦得好快,生前168磅,生後一個月120磅,回到懷孕前一樣。因為全人奶我仲每日食五餐,全日一共食 ...
我仲差7,8磅先到未陀b時,你d3褲啱著嗎?




男爵府

積分: 9293


16#
發表於 13-12-1 20:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+queenie718+於+13-11-27+發表

原帖由 YBABUY 於 13-11-28 發表
同我一樣
救命!仲有一個月唔夠就百日宴點算好?


男爵府

積分: 9293


17#
發表於 13-12-1 20:06 |只看該作者

引用:喂人奶真系瘦得好快,生前168磅,生後一個

原帖由 jasonsuen 於 13-11-30 發表
喂人奶真系瘦得好快,生前168磅,生後一個月120磅,回到懷孕前一樣。因為全人奶我仲每日食五餐,全日一共食 ...
咁堅!!
但我B已變了全奶粉了


大宅

積分: 2050


18#
發表於 13-12-6 06:54 |只看該作者

回覆:有無人可以教下我點減肥??

又話全人奶等於一日跑3個鐘,好快廋。

完全吾覺得,仲重左右Tim 呀!




別墅

積分: 773


19#
發表於 13-12-6 15:35 |只看該作者

引用:又話全人奶等於一日跑3個鐘,好快廋。完全

原帖由 Honeys 於 13-12-06 發表
又話全人奶等於一日跑3個鐘,好快廋。

完全吾覺得,仲重左右Tim 呀!
我都一樣,勁唔開心




大宅

積分: 2050


20#
發表於 13-12-9 07:44 |只看該作者

回覆:queenie718 的帖子

甘要維持幾耐先會瘦?




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo