懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21203

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1#
發表於 07-4-25 13:08 |只看該作者

想問陣痛~

我4月29係預產期,
今朝7點幾個肚痛左陣,
到啱啱1點又痛,
但係無穿水見紅, 咁樣算唔算陣痛呢?
thx thx
但求順利  


大宅

積分: 1201


2#
發表於 07-4-25 14:05 |只看該作者

Re: 想問陣痛~

咁有無小小見紅(血絲),如沒有便無咁快


侯爵府

積分: 21203

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


3#
發表於 07-4-25 14:27 |只看該作者

Re: 想問陣痛~

真係丁丁見紅都無,
不過一痛果下就幾痛囉~
而且d分泌明顯杰左好多架
但求順利  


大宅

積分: 1057


4#
發表於 07-4-25 14:54 |只看該作者

Re: 想問陣痛~

你會唔會好規律咁痛呢, 因為我個時每隔5分鐘就會痛一痛, 好死準時架, 如果係咁就要準備入院架啦 !!


別墅

積分: 521


5#
發表於 07-4-25 15:10 |只看該作者

Re: 想問陣痛~

我今朝都有好似m痛咁, 但最後發現唔係陣痛. 但我都想問, 最開始時d陣痛幾耐一次, 每次幾長左右?


侯爵府

積分: 23660


6#
發表於 07-4-25 15:41 |只看該作者

Re: 想問陣痛~

零晨5點開始, 我一開始已經每15分鐘一次, 每次痛10-20秒左右. 好有規律架, 下一次又係15分鐘後. 點知再下一次就5分鐘喇, 一個鐘內痛左12下. 立即打電話去醫院問, 佢地叫我入院囉!! 唔一定見紅架, 我早上11點入產房都未穿水同見紅, 只係陣痛. 都已經開到6度!!!


別墅

積分: 521


7#
發表於 07-4-25 16:00 |只看該作者

Re: 想問陣痛~

jjwkk, 咁最後是否要醫生穿水生呀? 我個friend 要穿水同催生呀.
我諗我要放個alarm clock 於床邊, 望住個鐘, 數清楚係咪陣痛先!
thank you 晒! 我宜家清楚d啦!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo