跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 141


1#
發表於 06-7-27 22:22 |只看該作者

有冇10月6日出世的 BB 呀??

我個仔仔 (尚穎)....係10月6日 >>> 在廣華醫院 >>> 上午爬出來見爸爸和媽媽呀!!!


男爵府

積分: 8263

畀面勳章


2#
發表於 06-7-28 03:02 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

有呀...我BB都係10月6號GA
又係仔仔,終於有人一樣喇..YEAH.....做個朋友仔


複式洋房

積分: 324


3#
發表於 06-7-28 07:27 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

我個囡囡都係10月6日出世架,又係上午哇一聲咁同爸媽say Hi!


複式洋房

積分: 141


4#
發表於 06-7-28 22:39 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

囡囡叫咩姓名??有冇帶佢去影樓影相呀???


複式洋房

積分: 141


5#
發表於 06-7-28 22:43 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

你個囝囝叫咩姓名?? 你住在邊一區呀?? 你又有冇帶佢去影樓影相呀???


男爵府

積分: 8263

畀面勳章


6#
發表於 06-7-28 23:04 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

我個仔叫綽綽
有去影樓影相呀.....
咁你住邊區呀


大宅

積分: 1129


7#
發表於 06-7-29 10:03 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

你哋LEE邊都咁快就搵到啦

bee bee 仔同你哋相差一日咋, 但係到而家都搵唔到呀 :-( :-(


別墅

積分: 728


8#
發表於 06-7-29 14:37 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

POOH_MOTHER,
你bb幾多號出生, 我個羚羚bb係10月5日出生.
amyykw

[quote]
POOH_MOTHER 寫道:


男爵府

積分: 8263

畀面勳章


9#
發表於 06-7-29 20:39 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

唔怕啦差一日大家做個朋友仔...
你地有無返工ga????
各位報上名來啦


複式洋房

積分: 141


10#
發表於 06-7-31 22:45 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

我住在離岛,在北角返工的,你哋在边度呀?

我想間吓你哋個BB會唔會好COOL,我個仔好有牲格,唔會對住每個人都笑.....

仲有你哋边個幫你照顧個仔??


別墅

積分: 728


11#
發表於 06-8-1 01:16 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

嘩, 你每日返工放工都好辛苦. 我個bb好鍾意對住人笑, 尤其係姐姐, 佢會主動向人地笑先, 人地唔采佢, 佢都會引人地注意佢, 所以同佢行街或去飲茶, 好多人都鍾意同佢玩, 佢見到d酒樓阿嬸仲會叫人"阿姐", 好搞笑.

hkwaterspa 寫道:
我住在離岛,在北角返工的,你哋在边度呀?

我想間吓你哋個BB會唔會好COOL,我個仔好有牲格,唔會對住每個人都笑.....

仲有你哋边個幫你照顧個仔??


大宅

積分: 1129


12#
發表於 06-8-1 12:50 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

AMYYKW,

BEE BEE 仔10月7日出世架!!


大宅

積分: 1129


13#
發表於 06-8-1 12:52 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

HEIDICHOI,

我有返工架, 返工前湊BEE BEE 仔去婆婆到, 然後放工返去食飯就湊佢返屋企囉....

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


大宅

積分: 1129


14#
發表於 06-8-1 12:55 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

hkwaterspa,

BEE BEE仔都係好COOL架, 好小同人笑架, 有時我講吓嘢氹吓佢先笑吓咋... :-| :-| :-|


男爵府

積分: 8263

畀面勳章


15#
發表於 06-8-2 02:14 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

我個個成日笑,係咪都笑
我無做野ga,,,湊仔c9,不過有開下網上店賣下衫仔咁...
你地要返工,咪無得出黎聯誼下囉 :-(


民房

積分: 19


16#
發表於 06-8-2 11:04 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

我BB都係10月6號GA,又係仔仔.
how are you all!!!
I am live in SSP, need to work.
做個朋友仔


男爵府

積分: 5204


17#
發表於 06-8-3 13:38 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

My twins were born on 6/10 at PWH. We live in Tai Po.


複式洋房

積分: 141


18#
發表於 06-8-4 23:56 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

Hello EverBody,

We have twin BB as the same day born with my son or other mum''s son/daugather. Welcome....twin BB!!!!

Twin BB are
Two boys or two girls or 1 Boy & 1 Girl


男爵府

積分: 5204


19#
發表於 06-8-5 10:07 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

My twins are girls.


複式洋房

積分: 141


20#
發表於 06-8-7 21:59 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??


你們有冇去到 bb 展呀??
有冇大收穫呀.....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo