立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1293
積分: 4851
原帖由 babymamaloveyou 於 13-12-01 發表 個時我個B4個月開始厭,厭左個半月,都無辦法,唯有小食多餐,只希望BB早D厭完. 你BB六個月可以比佢食下 ...
翡翠宮
積分: 94880
水晶宮
積分: 59284
原帖由 wahiuma 於 13-12-01 發表 6個月可以開始試固體了咼,有無俾糊仔佢食?
原帖由 dinosaurmum 於 13-12-01 發表 一般厭奶都係幾個星期~~ 其實6個月都可以俾固體佢食~~
vivianchu1025 發表於 13-12-3 12:18 四個月開始有俾啦
子爵府
積分: 10381
vivianchu1025 發表於 13-12-3 12:18 四個月已經有俾啦
珍珠宮
積分: 40133
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy