0-6個月

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1293


1#
發表於 13-12-1 11:25 |只看該作者
厭左幾耐?而家幾多個月?一日最多食到幾安奶?
我阿b厭左三個月,而家六個月,一日最多食到24安奶,得7kg


大宅

積分: 4851


2#
發表於 13-12-1 14:57 |只看該作者
個時我個B4個月開始厭,厭左個半月,都無辦法,唯有小食多餐,只希望BB早D厭完.
你BB六個月可以比佢食下固體,佢肯食,奶就可以小D了.


大宅

積分: 1293


3#
發表於 13-12-1 15:39 |只看該作者

引用:個時我個B4個月開始厭,厭左個半月,都無辦

原帖由 babymamaloveyou 於 13-12-01 發表
個時我個B4個月開始厭,厭左個半月,都無辦法,唯有小食多餐,只希望BB早D厭完.
你BB六個月可以比佢食下 ...
四個月開始有試米糊,到而家最多只肯食四茶匙


翡翠宮

積分: 94880


4#
發表於 13-12-1 22:14 |只看該作者
6個月可以開始試固體了咼,有無俾糊仔佢食?


水晶宮

積分: 59284


5#
發表於 13-12-1 22:27 |只看該作者
一般厭奶都係幾個星期~~
其實6個月都可以俾固體佢食~~


大宅

積分: 1293


6#
發表於 13-12-3 12:18 |只看該作者

引用:6個月可以開始試固體了咼,有無俾糊仔佢食?

原帖由 wahiuma 於 13-12-01 發表
6個月可以開始試固體了咼,有無俾糊仔佢食?
四個月開始有俾啦


大宅

積分: 1293


7#
發表於 13-12-3 12:18 |只看該作者

引用:一般厭奶都係幾個星期~~其實6個月都可以俾

原帖由 dinosaurmum 於 13-12-01 發表
一般厭奶都係幾個星期~~
其實6個月都可以俾固體佢食~~
四個月已經有俾啦


翡翠宮

積分: 94880


8#
發表於 13-12-3 15:27 |只看該作者
vivianchu1025 發表於 13-12-3 12:18
四個月開始有俾啦

咁叻四個月就食固體,如果厭奶都係少食多餐,如果固體食得好嘅話都唔需要太擔心


子爵府

積分: 10381


9#
發表於 13-12-3 15:47 |只看該作者

回覆:想問一問厭奶b

如果有米糊平衡返都無咁擔心


水晶宮

積分: 59284


10#
發表於 13-12-3 16:59 |只看該作者
vivianchu1025 發表於 13-12-3 12:18
四個月已經有俾啦

4個月就開始食固體~~
宜家應該固體都食得幾好啦~~


珍珠宮

積分: 40133


11#
發表於 13-12-3 22:05 |只看該作者
可以試試添加輔食俾B試試。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo