跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18610

醒目開學勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 07-4-25 19:40 |只看該作者

俾唔俾BB用dummy奶咀好?

我阿b有時唔知做乜喊
試過兩三次都唔肯食奶咀~尋日佢竟然肯, 仲啜得好鬼開心!
話俾c6聽~俾佢話我好俾阿b食奶咀,介嗰時就辛苦喇!

大家會点?
我有需要俾佢食~因為如果佢唔收聲,就兩母子一齊喊架喇!
:-(
本人對食奶咀嘅壞處有保留,如會影響牙齒
因曾看過有學者指食奶咀有好處tim
目前態度neutral~大家有無俾bb食呢


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


2#
發表於 07-4-25 20:11 |只看該作者

Re: 俾唔俾BB用dummy奶咀好?

食dummy易戒過手指呀... 哥哥就O黎2歲半, 到依家仲要食住手手瞓覺, 前一排仲食到指甲發炎呀 :-( :-(
            


大宅

積分: 3832


3#
發表於 07-4-25 22:40 |只看該作者

Re: 俾唔俾BB用dummy奶咀好?

我而家都15/16緊比唔比奶咀二牛好...佢而家每個鐘都會定時喊(準過鬧鐘),跟住個咀週圍啜(想食mama奶),但我十分sure佢係好夠飽的,因為只要我"噯"佢一陣佢就會繼續sleep多1個鐘先再喊(佢係3個鐘食1次奶的,即係要"噯"佢兩次),而且就算我屈服比佢啜,佢都只係啜幾下就sleep...不過大牛果時無食過奶咀(手指都唔食),so而家我唔知比唔比奶咀二牛好...(佢而家有時會食手---係成隻拳頭咁想塞入口)好苦惱!!!
我的家有~
囉囉唆唆 嘅 煩人BaBa
傻下傻下 嘅 咕碌媽媽
少年宅男 嘅 雞仔謙哥哥
奀皮多手 嘅 豬仔浠弟弟
醜怪黏身 嘅 惡馬妹芊妍


男爵府

積分: 7423


4#
發表於 07-4-26 09:16 |只看該作者

Re: 俾唔俾BB用dummy奶咀好?

我已經投左降, 佢一清醒就周圍搵食, 再唔係就狂喊. 就算比佢食跟住又成日嘔晒出黎, 所以無辧法, 仲要奶咀都唔係一定"hou"咋


大宅

積分: 1929


5#
發表於 07-4-26 14:26 |只看該作者

Re: 俾唔俾BB用dummy奶咀好?

其實我都好矛盾!! 我買左個奶咀放係屋企以備不時之需。
但講真...如果唔洗食就緊係最好啦!
不過我驚自己有朝一日頂唔順~

我今次係第二胎...家姐以前有食奶咀...
戒個下真係幾辛苦! 後來唔知好彩定唔好彩...
呀囡歲幾時谷牙仔谷到好痛...連啜奶咀都痛...
所以先無再啜...戒左!
如果唔係咁...我都唔知佢幾時先會戒到~

不過依家細仔有食手指個吹勢...
如果真係...我會寧願比奶咀佢啜...
因為啜手指真係勁難戒呀!!
*  願我兩個小寶貝身體健康、幸福快樂! *


大宅

積分: 4724


6#
發表於 07-4-26 15:32 |只看該作者

Re: 俾唔俾BB用dummy奶咀好?

有時阿b肚餓食衫tim呀!重要食到有聲


伯爵府

積分: 18610

醒目開學勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 07-4-26 19:06 |只看該作者

Re: 俾唔俾BB用dummy奶咀好?

chanpauline 寫道:
有時阿b肚餓食衫tim呀!重要食到有聲


我阿b唔只食衫~手臂都啱!


禁止訪問

積分: 588


8#
發表於 07-4-27 18:20 |只看該作者

Re: 俾唔俾BB用dummy奶咀好?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18610

醒目開學勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 07-4-27 18:42 |只看該作者

Re: 俾唔俾BB用dummy奶咀好?

其實我隻b都係唔多願食
咁都好~唔使煩!
但係到佢喊到收唔到聲時都幾頭痛!
就好似今朝咁~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo