Re: 俾唔俾BB用dummy奶咀好?
我而家都15/16緊比唔比奶咀二牛好...佢而家每個鐘都會定時喊(準過鬧鐘),跟住個咀週圍啜(想食mama奶),但我十分sure佢係好夠飽的,因為只要我"噯"佢一陣佢就會繼續sleep多1個鐘先再喊(佢係3個鐘食1次奶的,即係要"噯"佢兩次),而且就算我屈服比佢啜,佢都只係啜幾下就sleep...不過大牛果時無食過奶咀(手指都唔食),so而家我唔知比唔比奶咀二牛好...(佢而家有時會食手---係成隻拳頭咁想塞入口)好苦惱!!!
我的家有~
囉囉唆唆 嘅 煩人BaBa
傻下傻下 嘅 咕碌媽媽
少年宅男 嘅 雞仔謙哥哥
奀皮多手 嘅 豬仔浠弟弟
醜怪黏身 嘅 惡馬妹芊妍