跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5906

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1#
發表於 07-4-24 11:46 |只看該作者

你哋d惡露清咗未呀!

我生咗2個星期,d惡露仲係鮮紅色,量就好似月經的分量,唔知正常嗎?你哋又係點o架?


大宅

積分: 1439


2#
發表於 07-4-24 13:40 |只看該作者

Re: 你哋d惡露清咗未呀!

我已問過我個陪月關於惡露的問題, 她說大約20-24日才會清, 而且惡露未清不可吃薑醋, 若很想吃, 只可吃豬手及少少醋, 否則惡霑會再多.

我今胎有飲生化湯, 所以情況比上胎好, 現在只是餵人奶時會有惡露排出, 但也是很少.

Cheers,
Kam


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


3#
發表於 07-4-24 14:43 |只看該作者

Re: 你哋d惡露清咗未呀!

你有無食好多補品? 我上胎唔受補, 所以一食就流, 一食就流... 唔食就好快清...
            


男爵府

積分: 6716


4#
發表於 07-4-24 17:30 |只看該作者

Re: 你哋d惡露清咗未呀!

kamtsk 寫道:
我已問過我個陪月關於惡露的問題, 她說大約20-24日才會清, 而且惡露未清不可吃薑醋, 若很想吃, 只可吃豬手及少少醋, 否則惡霑會再多.

我今胎有飲生化湯, 所以情況比上胎好, 現在只是餵人奶時會有惡露排出, 但也是很少.

Cheers,
Kam

乜惡露未清唔食得薑醋架 我食左好幾日喇,不過流量又冇多過喎...d色都係黃黃啡啡甘...


大宅

積分: 4724


5#
發表於 07-4-24 17:34 |只看該作者

Re: 你哋d惡露清咗未呀!

而家2X日都未清,尋日食左薑醋又黎番 :-(


大宅

積分: 1058


6#
發表於 07-4-24 18:10 |只看該作者

Re: 你哋d惡露清咗未呀!

我d份量已經好少(1x日)咗好多日, 但就成日陰d陰d係到唔走 , 惡露請你快快離我地而去吧!


子爵府

積分: 11894


7#
發表於 07-4-25 11:52 |只看該作者

Re: 你

咁只係食醋蛋得唔得呀?


子爵府

積分: 11633


8#
發表於 07-4-25 14:09 |只看該作者

Re: 你哋d惡露清咗未呀!

我都生左成個月喇,
而家都仲有惡露呀~~


大宅

積分: 4278


9#
發表於 07-4-25 14:13 |只看該作者

Re: 你

我過咗 20 日開始食薑醋, 前日開始已經唔見惡露喇, 今日係 第 25 日
點解睇唔到??


別墅

積分: 742


10#
發表於 07-4-25 16:44 |只看該作者

Re: 你哋d惡露清咗未呀!

小倩 寫道:
你有無食好多補品? 我上胎唔受補, 所以一食就流, 一食就流... 唔食就好快清...


補品要12朝之後先至好食bor


伯爵府

積分: 18610

醒目開學勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 07-4-25 19:24 |只看該作者

Re: 你哋d惡露清咗未呀!

我開刀ge~12朝之後煲廿八方
惡露一路都時有時無, 好少
阿b都25day喇~過去24hr就無,唔知完未呢?


洋房

積分: 317


12#
發表於 07-4-25 22:08 |只看該作者

Re: 你哋d惡露清咗未呀!

可以吃花膠嗎?
我吃了幾日, 覺得比之前黐. 有關係嗎


男爵府

積分: 5906

好媽媽勳章 醒目開學勳章


13#
發表於 07-4-26 14:31 |只看該作者

Re: 你哋d惡露清咗未呀!

我日日飲花膠湯,唔覺有唔同喎!


大宅

積分: 1929


14#
發表於 07-4-26 14:39 |只看該作者

Re: 你哋d惡露清咗未呀!

今日第25日...終於清晒~ 安落晒~
咁大家知唔知幾時先會黎m??
*  願我兩個小寶貝身體健康、幸福快樂! *


複式洋房

積分: 348


15#
發表於 07-4-26 21:47 |只看該作者

Re: 你哋d惡露清咗未呀!

我生完幾日就食薑醋,
1x日惡露已經開始少,但成日未淨,
於是決定唔食三日薑醋, 跟住惡露清哂.
http://tac.families.com/ezb/986954.png


大宅

積分: 2046

畀面勳章


16#
發表於 07-4-26 23:43 |只看該作者

Re: 你哋d惡露清咗未呀!

係攞.. 來小小咁.. 又停咗一兩日.. 又來返.. 想點姐???


禁止訪問

積分: 588


17#
發表於 07-4-27 18:15 |只看該作者

Re: 你哋d惡露清咗未呀!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23660


18#
發表於 07-4-27 19:23 |只看該作者

Re: 你哋d惡露清咗未呀!

路過 ~

正常里講要 3-4個星期先清得曬, 我乜補品都無食. 都要足1個月先完成停曬!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo