自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   2


大宅

積分: 2267


1#
發表於 13-12-11 18:53 |只看該作者
有無人有經驗,已第六日,仍然好似好緊好脤好唔舒服,有時又扯到頭痛大約幾多日先舒服d呀




大宅

積分: 2267


2#
發表於 13-12-11 19:12 |只看該作者

回覆:求救,種牙落(莊)後

Help




大宅

積分: 2267


3#
發表於 13-12-11 20:33 |只看該作者

回覆:求救,種牙落(莊)後

無人有經驗嗎




侯爵府

積分: 21944


4#
發表於 13-12-11 20:41 |只看該作者
唔識, 幫你推!


大宅

積分: 1614


5#
發表於 13-12-11 20:51 |只看該作者

回覆:求救,種牙落(莊)後

我落完樁之後,個頭無扯住痛,只係個傷口腫+痛痛地,一星期拆線後無事,你不如聽日打電話去問醫生啦


侯爵府

積分: 20138


6#
發表於 13-12-11 20:52 |只看該作者
係咪掂到神經線??

我未種過,我估架咋
愈嚟愈冇記性


大宅

積分: 2267


7#
發表於 13-12-11 21:18 |只看該作者

引用:唔識,+幫你推!+

原帖由 abcabc181818 於 13-12-11 發表
唔識, 幫你推!
Thx



點評

abcabc181818    發表於 13-12-11 21:38


大宅

積分: 2267


8#
發表於 13-12-11 21:23 |只看該作者

引用:我落完樁之後,個頭無扯住痛,只係個傷口腫

原帖由 保濟丸 於 13-12-11 發表
我落完樁之後,個頭無扯住痛,只係個傷口腫+痛痛地,一星期拆線後無事,你不如聽日打電話去問醫生啦

...
我做微創,唔洗拆線架!唔知係咪我要加厚牙骨,要整鼻豆,所以扯到頭痛仲要我整2隻上排,連下排d牙都(秘),求命呀!牙醫仲要呢幾日去左外地開會,無得打去呀




大宅

積分: 2267


9#
發表於 13-12-11 21:25 |只看該作者

引用:係咪掂到神經線??我未種過,我估架咋

原帖由 ChinoB 於 13-12-11 發表
係咪掂到神經線??

我未種過,我估架咋
我都唔知,仲之傷口唔係好痛,但好似好緊,扯住d肉,好辛苦呀




大宅

積分: 1704


10#
發表於 13-12-11 21:33 |只看該作者

回覆:求救,種牙落(莊)後

我都有心郁郁整,牙醫都suggest 我種牙,不過睇完你share之後都係鑲牙算。。


伯爵府

積分: 16671


11#
發表於 13-12-11 22:15 |只看該作者

引用:我都有心郁郁整,牙醫都suggest+我種牙,不

原帖由 pinkychingching 於 13-12-11 發表
我都有心郁郁整,牙醫都suggest 我種牙,不過睇完你share之後都係鑲牙算。。

...
箱牙同種牙有咩分別?我唸住搭橋,因為怕死又怕痛


水晶宮

積分: 73474

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章 開心吸收勳章


12#
發表於 13-12-11 22:25 |只看該作者
未婚少女 發表於 13-12-11 21:25
我都唔知,仲之傷口唔係好痛,但好似好緊,扯住d肉,好辛苦呀



...

我上完桩, 無呢種情況發生, 係頭幾日傷口有d腫痛. 打電話問下姑娘吖


大宅

積分: 2823


13#
發表於 13-12-12 00:23 |只看該作者

回覆:求救,種牙落(莊)後

It was a nightmare to me.... It took me.almost 2 weeks to get used to it. Take it easy.......


禁止訪問

積分: 10925


14#
發表於 13-12-12 00:28 |只看該作者

回覆:求救,種牙落(莊)後

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1614


15#
發表於 13-12-12 05:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pinkychingching+於+13-12-11

原帖由 hazello 於 13-12-11 發表
箱牙同種牙有咩分別?我唸住搭橋,因為怕死又怕痛
如果缺牙,種牙好過做牙橋架,做牙橋要磨細埋左右兩邊各一隻牙去做牙套,而且種牙耐用d


大宅

積分: 1614


16#
發表於 13-12-12 05:30 |只看該作者

回覆:hazello 的帖子

而且種牙唔會好痛,做牙橋唔會舒服過種牙


大宅

積分: 2267


17#
發表於 13-12-12 12:06 |只看該作者

引用:It+was+a+nightmare+to+me....+It+took+me.

原帖由 prettygigi 於 13-12-12 發表
It was a nightmare to me.... It took me.almost 2 weeks to get used to it. Take it easy.......:wahaha ...
Thx




大宅

積分: 2267


18#
發表於 13-12-12 13:46 |只看該作者

引用:而且種牙唔會好痛,做牙橋唔會舒服過種牙

原帖由 保濟丸 於 13-12-12 發表
而且種牙唔會好痛,做牙橋唔會舒服過種牙
Yes,唔係好痛,但唔舒服多




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo