自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7909


1#
發表於 13-12-7 02:55 |只看該作者
我朋友就來擺百日宴,我準備左銀手鐲,同銀吊墜送禮。甘仲使唔使再做人情?擺酒果位系我舊老闆,系舊老闆娘請我去ge。我地宜家算系朋友關係,大家關係ok。


珍珠宮

積分: 32146

BK Milk勳章


2#
發表於 13-12-7 03:05 |只看該作者
不用已有礼物送比BB


禁止訪問

積分: 47239

畀面勳章


3#
發表於 13-12-7 03:08 |只看該作者

引用:不用已有礼物送比BB

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 47239

畀面勳章


4#
發表於 13-12-7 03:10 |只看該作者

引用:我朋友就來擺百日宴,我準備左銀手鐲,同銀

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7909


5#
發表於 13-12-7 03:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fishfishchen+於+13-12-07+發

原帖由 viva4ever 於 13-12-07 發表
自己喜歡可以禮+錢,淨禮都ok,但不如就咁一隻金手鐲會好睇啲
之前講左會送銀手鐲。同埋貪銀可以避邪

我舊老闆好有錢,我系FTM沒咩錢。送金唔會送太重,送得少在相比之下就會顯得好寒酸。


水晶宮

積分: 52923


6#
發表於 13-12-7 03:50 |只看該作者

回覆:送禮-做人情問題。

送銀無所謂,都係禮物……不過銀係用嚟僻邪咩?唔係玉僻邪咩?


大宅

積分: 3914


7#
發表於 13-12-7 04:10 |只看該作者

引用:送銀無所謂,都係禮物……不過銀係用嚟僻邪

原帖由 JoanC 於 13-12-07 發表
送銀無所謂,都係禮物……不過銀係用嚟僻邪咩?唔係玉僻邪咩?
銀我聽過係定驚…玉就聽過話定驚同避邪…
唔知有無錯0




禁止訪問

積分: 10925


8#
發表於 13-12-7 07:33 |只看該作者

回覆:送禮-做人情問題。

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 52923


9#
發表於 13-12-7 09:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+JoanC+於+13-12-07+發表送銀

原帖由 me_carka 於 13-12-07 發表
銀我聽過係定驚…玉就聽過話定驚同避邪…
唔知有無錯0
我聽返嚟都係咁。

其實如果唔係好熟嘅朋友,可以問佢要咩,哩啲飲宴我會做俾利是,$300~500,穩陣唔寒酸。買禮物,又唔知主人家鍾唔鍾意,又唔其他人送咩,等陣個個送大禮,勁重手,咁自己果份分分鐘攞出嚟好似有少少尷。


寶石宮

積分: 434341

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 13-12-7 09:19 |只看該作者

回覆:送禮/做人情問題。

冇禮物都ok啦




寶石宮

積分: 434341

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 13-12-7 09:19 |只看該作者

引用:冇禮物都ok啦 +

原帖由 TMC3012 於 13-12-07 發表
冇禮物都ok啦
打錯, 係有




男爵府

積分: 7909


12#
發表於 13-12-8 00:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+JoanC+於+13-12-07+發表送銀

原帖由 me_carka 於 13-12-07 發表
銀我聽過係定驚…玉就聽過話定驚同避邪…
唔知有無錯0
戴銀都可以。


男爵府

積分: 7532


13#
發表於 13-12-12 13:45 |只看該作者
禮都OK gar la ~~~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo