自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   3


男爵府

積分: 6061


1#
發表於 13-12-11 23:10 |只看該作者
本帖最後由 熊寶 於 15-4-23 21:52 編輯



伯爵府

積分: 18027


2#
發表於 13-12-11 23:16 |只看該作者

回覆:90後揮手區

結左婚身型脹左,日日照顧屋企,個樣殘左,我都好多煩惱,返工煩,放工又煩


男爵府

積分: 6061


3#
發表於 13-12-11 23:21 |只看該作者

引用:結左婚身型脹左,日日照顧屋企,個樣殘左,

原帖由 py0412 於 13-12-11 發表
結左婚身型脹左,日日照顧屋企,個樣殘左,我都好多煩惱,返工煩,放工又煩

...
唉!仲要日日ot




大宅

積分: 4557


4#
發表於 13-12-12 00:17 |只看該作者

回覆:90後揮手區

有耐性左,肥左,細心左
又粗老左,好在唔使番工
嘻嘻,都重有小朋友叫我姐姐
但d30-40媽媽教佢地叫我ee



伯爵府

積分: 16293

BK Milk勳章


5#
發表於 13-12-12 00:23 |只看該作者

回覆:90後揮手區

結咗婚,生咗小朋友!肥咗,自由既時間少咗,脾氣暴躁咗

每天在家安胎...生活苦悶!但亦為迎接小新命的來臨而感到興奮和緊張!雖然生活苦悶,但有丈夫疼鍚和愛護。是我感到最幸褔的!


伯爵府

積分: 16293

BK Milk勳章


6#
發表於 13-12-12 00:23 |只看該作者

回覆:90後揮手區

結咗婚,生咗小朋友!肥咗,自由既時間少咗,脾氣暴躁咗

每天在家安胎...生活苦悶!但亦為迎接小新命的來臨而感到興奮和緊張!雖然生活苦悶,但有丈夫疼鍚和愛護。是我感到最幸褔的!


大宅

積分: 3244


7#
發表於 13-12-12 00:25 |只看該作者

回覆:90後揮手區

覺得好大壓力


大宅

積分: 2659

BK Milk勳章


8#
發表於 13-12-12 00:27 |只看該作者
諗野多左,要諗埋小朋友將來
自己時間少左
少左見朋友黑眼圈大左


禁止訪問

積分: 19733

hashtag影視迷勳章


9#
發表於 13-12-12 00:32 |只看該作者

回覆:90後揮手區

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10254

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋


10#
發表於 13-12-12 00:33 |只看該作者

回覆:90後揮手區

Hi!!!我只係開始成日俾人問幾時結婚,覺得勁煩,每次答重細,晤急


珍珠宮

積分: 38783

春季勳章 玩具勳章 畀面勳章


11#
發表於 13-12-12 00:35 |只看該作者

回覆:90後揮手區

掛住個仔多左


子爵府

積分: 13621


12#
發表於 13-12-12 00:38 |只看該作者

回覆:熊寶 的帖子

做左人妻做左人母 狂躁症無自由無身材日日都好多野做好多野管:tongue:




子爵府

積分: 10778

開心吸收勳章 熱血金章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋


13#
發表於 13-12-12 00:45 |只看該作者

回覆:90後揮手區

90,兩個b, 肥左,個樣殘左老左,勞氣左,思想成熟左,多野煩左,夜訓左,自閉左,生命中重要既人多左


伯爵府

積分: 18816


14#
發表於 13-12-12 01:16 |只看該作者

回覆:90後揮手區

大家咁多人都結咗婚嘅?
我自己呢,最主要係肥咗,其次係冇以前咁大膽主動,有時做嘢會多咗顧慮,唔知咁叫唔叫成熟咗呢?


男爵府

積分: 9229

環保接龍勳章 畀面勳章


15#
發表於 13-12-12 02:36 |只看該作者

回覆:90後揮手區

勁正,要身材有身材,要樣靚有樣靚,青春冇敵,有前有後,不過係42-29-37!
佢就係我心肝命根嘅寶貝仔



珍珠宮

積分: 31474

大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


16#
發表於 13-12-12 03:02 |只看該作者

引用:大家咁多人都結咗婚嘅?我自己呢,最主要係

原帖由 SullytheMonster 於 13-12-12 發表
大家咁多人都結咗婚嘅?
我自己呢,最主要係肥咗,其次係冇以前咁大膽主動,有時做嘢會多咗顧慮,唔知咁叫 ...





伯爵府

積分: 19288


17#
發表於 13-12-12 03:08 |只看該作者

引用:結咗婚,生咗小朋友!肥咗,自由既時間少咗

原帖由 CandyBaby830 於 13-12-12 發表
結咗婚,生咗小朋友!肥咗,自由既時間少咗,脾氣暴躁咗
x2



BB你來咗啦?


大宅

積分: 3253


18#
發表於 13-12-12 03:39 |只看該作者

回覆:90後揮手區

未結婚拍緊拖,讀緊大學final year。比起以前十七/八歲時肥咗




子爵府

積分: 12002


19#
發表於 13-12-12 05:49 |只看該作者

回覆:90後揮手區

生左小朋友之後,肥左又殘左不過餵人奶希望瘦到個人都成熟左,始終做左人媽媽,好多野都要諗過度過,唔似以前做女咁嘆啦,因為有左個家庭,對老公同bb特別上心,覺得佢地開心我就好滿足自己辛苦啲冇所謂,開心既係有老公仔仔係身邊


大宅

積分: 2093


20#
發表於 13-12-12 06:42 |只看該作者

回覆:90後揮手區

90,結左婚,一個大女2.5歲,陀緊細仔。
個人穩定左、成熟左,諗野無咁簡單,老公話我以前係純情+on居(因為我地初拍拖時我仲考緊會考入世未深)


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo