自由講場

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   0


大宅

積分: 3395


1#
發表於 13-12-8 17:23 |只看該作者
排隊排到去買曲奇,點知個礶係凹既,話比佢地聽,佢地話要唔要吖係凹架啦!
1386494441341.jpg

點評

0o千雪o0  買一盒就要比人串… 咩道理  發表於 13-12-12 16:36
櫻花餅  你買得一盒,人地梗係串你啦,人地做B6生意唔愁冇人買!香港人係咁可憐架喇  發表於 13-12-9 13:58
pattonwong  我一定唔要  發表於 13-12-9 01:19
hohoho_22  咁鬼巴閉, 唔會幫襯佢  發表於 13-12-8 20:20
蜜雪兒  愈來愈多蝗落黎買當過節送禮,愈賣愈串,索性唔食。  發表於 13-12-8 19:54
961123    發表於 13-12-8 17:37


珍珠宮

積分: 32281

hashtag影視迷勳章


2#
發表於 13-12-8 17:25 |只看該作者

回覆:Jenxxy cookie 好過份

咁嘅態度,又唔係特別好食,轉食蝴蝶餅啦

點評

falalala  蝴蝶  發表於 13-12-12 16:42


禁止訪問

積分: 8788


3#
發表於 13-12-8 17:25 |只看該作者

回覆:Jenxxy cookie 好過份

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 58252


4#
發表於 13-12-8 17:26 |只看該作者

引用:排隊排到去買曲奇,點知個礶係凹既,話比佢

原帖由 dpang 於 13-12-08 發表
排隊排到去買曲奇,點知個礶係凹既,話比佢地聽,佢地話要唔要吖係凹架啦!
咁嘅態度,我會答佢唔要。


點評

falalala    發表於 13-12-12 16:42
coffeemate    發表於 13-12-8 22:40
lina9316    發表於 13-12-8 22:21
kristentam  係  發表於 13-12-8 19:55
八婆仔@  係!!!  發表於 13-12-8 18:26
jpangel  yes  發表於 13-12-8 17:54
Ngmabe  咪係!  發表於 13-12-8 17:42
FiFiMa  yes  發表於 13-12-8 17:40


珍珠宮

積分: 30535

BK Milk勳章


5#
發表於 13-12-8 17:26 |只看該作者

回覆:Jenxxy cookie 好過份

唔要

點評

kawai120  X2  發表於 13-12-12 21:41


用戶要求終止服務

積分: 56846

畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 13-12-8 17:28 |只看該作者

回覆:Jenxxy cookie 好過份

又唔係唔駛俾錢,梗係唔會買啦,個店員



望咩呀望


珍珠宮

積分: 44140

好媽媽勳章 畀面勳章


7#
發表於 13-12-8 17:28 |只看該作者

引用:排隊排到去買曲奇,點知個礶係凹既,話比佢

原帖由 dpang 於 13-12-08 發表
排隊排到去買曲奇,點知個礶係凹既,話比佢地聽,佢地話要唔要吖係凹架啦!
係甘上下嘖喔 個個都west mouth west face架啦



點評

kawai120  Smile  發表於 13-12-12 21:41


珍珠宮

積分: 39762

開心吸收勳章 醒目開學勳章


8#
發表於 13-12-8 17:29 |只看該作者
唔要 ~
"女" 人做牛做 "馬" => 媽


珊瑚宮

積分: 117757


9#
發表於 13-12-8 17:29 |只看該作者

回覆:Jenxxy cookie 好過份




珍珠宮

積分: 32721

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


10#
發表於 13-12-8 17:31 |只看該作者

回覆:Jenxxy cookie 好過份

我會唔要

活在當下,愛得及時


大宅

積分: 3119


11#
發表於 13-12-8 17:32 |只看該作者

回覆:Jenxxy cookie 好過份

點要得落


侯爵府

積分: 22886


12#
發表於 13-12-8 17:32 |只看該作者

回覆:Jenxxy cookie 好過份

我一定唔要,咁衰

點評

FiFiMa  X10  發表於 13-12-8 17:41


伯爵府

積分: 16841

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 13-12-8 17:33 |只看該作者

回覆:Jenxxy cookie 好過份

哩間野剩係做B6生意都發過豬頭,點會睇得起我哋D香港人吖...



點評

lina9316    發表於 13-12-8 22:22


琥珀宮

積分: 155662

畀面勳章


14#
發表於 13-12-8 17:35 |只看該作者
KAMIKASHUN 發表於 13-12-8 17:28
係甘上下嘖喔 個個都west mouth west face架啦
[size=15.454545021057129px]west mouth west face


大宅

積分: 2774

畀面勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 13-12-8 17:37 |只看該作者

引用:排隊排到去買曲奇,點知個礶係凹既,話比佢

原帖由 dpang 於 13-12-08 發表
排隊排到去買曲奇,點知個礶係凹既,話比佢地聽,佢地話要唔要吖係凹架啦!
我曾經有日lunch time 諗住去買,當然去到已經清空,個Sales同我前面嗰個講得一盒凹嘅,嗰個人話送俾人,所以無買到。我行埋去佢,佢又係咁同我講,我係自己食,又唔介意,咁我就買左喇~ 不過佢態度都唔算差,如果佢差我都唔會買!




珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


16#
發表於 13-12-8 17:41 |只看該作者

回覆:chungsfamily 的帖子

呢間店一貫作風,招積加無禮貌



NNN


珍珠宮

積分: 47176


17#
發表於 13-12-8 17:41 |只看該作者
仲要而家加到好貴。


珍珠宮

積分: 44140

好媽媽勳章 畀面勳章


18#
發表於 13-12-8 17:42 |只看該作者

引用:哩間野剩係做B6生意都發過豬頭,點會睇得起

原帖由 silly_shan 於 13-12-08 發表
哩間野剩係做B6生意都發過豬頭,點會睇得起我哋D香港人吖...



...
唔關睇唔睇得起事 係唔得閒招呼你遮




男爵府

積分: 6813


19#
發表於 13-12-8 17:46 |只看該作者

回覆:silly_shan 的帖子






珍珠宮

積分: 31920

牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


20#
發表於 13-12-8 17:47 |只看該作者

回覆:Jenxxy cookie 好過份

雖然係好食但都擺買佢啦!!
咁嘅服務態度都有嘅
呢間野依家唔做香港人生意架喇!!!


首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo