自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 24496

醒目開學勳章


1#
發表於 13-12-12 07:44 |只看該作者
見有jm批評肥妹仔,話人地爸爸唔教,另一邊箱話bob就教得好……我對邊個教得點無意見,但有一樣野有感而發:
其實父母一樣咁教,兄弟姊妹都會唔同性格啦!自己或者身邊例子比比皆是,兄弟姊妹中有好好性格也有好衰格,有公主/公子也有好為人設想型。
父母一定想仔女好,也一定會教,但性格有時真係天生架

點評

falalala  認同  發表於 13-12-13 14:57
py0412    發表於 13-12-13 13:47
YuYuMother    發表於 13-12-13 13:40
miffymiffy    發表於 13-12-13 12:29
mrsma1120  同意  發表於 13-12-13 12:24
Cutemom0808  x4  發表於 13-12-12 16:25
chungsfamily  x 3  發表於 13-12-12 15:36
阿斯巴甜  x 2  發表於 13-12-12 15:10
maxisau    發表於 13-12-12 09:09
jaycee_mami  同意性格是天生, 同一個父母教都有不同效果  發表於 13-12-12 08:37


珍珠宮

積分: 44184

2018復活節勳章


2#
發表於 13-12-12 07:53 |只看該作者

回覆:教細路……有感而發

同意,我都覺得每個小朋友一出世已經有其與生俱來嘅個性同性格



點評

Cutemom0808  so true  發表於 13-12-12 16:26
lojo11    發表於 13-12-12 08:25


用戶要求終止服務

積分: 100193

開心吸收勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋


3#
發表於 13-12-12 07:53 |只看該作者

回覆:教細路……有感而發



“Nothing in the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity.”
― Martin Luther King Jr.


珍珠宮

積分: 37585

畀面勳章 大廚勳章


4#
發表於 13-12-12 08:14 |只看該作者

回覆:教細路……有感而發

係佢地字典裡面,慢慢教=唔教、未教好=唔教、同佢地教法唔同=唔教

點評

wonderlulu  其實有客觀建議咪試下, 冇用就算了  發表於 13-12-12 15:53
lojo11    發表於 13-12-12 08:42
99dogdog  Agree!  發表於 13-12-12 08:33


女人是很脆弱, 但媽媽卻很堅強:)


子爵府

積分: 10890


5#
發表於 13-12-12 08:24 |只看該作者
真係好唔明白一個4歲小朋友好基本的表現,竟然引發咁多媽媽的批評,冇小朋友就話唔明啫,做咗媽媽應該都知好多小朋友都會唔認輸,佢哋可以夠膽上呢個節目接受挑戰,我覺得已經好叻,自問自己個女絕對做唔到,咁係唔係代表我係怪獸家長呢?而批評人的媽媽又有冇諗過,一個唔識包容,唔識體諒,唔識將心比心的媽媽又能否教出好的仔女?請各媽媽自重!

點評

stella816  好認同,這正是我想講!  發表於 13-12-13 12:29


珊瑚宮

積分: 100499

2024年龍年勳章 牛年勳章


6#
發表於 13-12-12 08:29 |只看該作者
教小朋友真係唔易... 我明白當中的難度... 除非係好親的家人, 一般我都唔comment人地的教法... 因為了解唔多... 而且自己都好多地方要改善


禁止訪問

積分: 16793

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 王國會長 貢獻勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


7#
發表於 13-12-12 08:31 |只看該作者

回覆:教細路……有感而發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 48680

好媽媽勳章


8#
發表於 13-12-12 08:36 |只看該作者
這世界大把奀皮仔扭計時大叫, 哭鬧, 訓地, 推人, 好野蠻我都見過,

節目中小公主的行為, 真係好常見, 好多妹妹仔都有, 相比奀皮仔的野蠻處, 易搞得多, 起碼爸爸叫佢道歉佢都肯制.


點評

esmehouse    發表於 13-12-12 16:25
momomoie    發表於 13-12-12 15:44
春卷    發表於 13-12-12 14:32
lojo11    發表於 13-12-12 08:43


水晶宮

積分: 55987


9#
發表於 13-12-12 08:38 |只看該作者

回覆:教細路……有感而發

突然出咗好多育兒專家,唔知有冇一個敢保證自己個幾歲小孩係唔會發脾氣,做到人前人後兩個樣!若果係都幾驚!




水晶宮

積分: 70251

熱血勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 13-12-12 08:42 |只看該作者

引用:見有jm批評肥妹仔,話人地爸爸唔教,另一邊

原帖由 春卷 於 13-12-12 發表
見有jm批評肥妹仔,話人地爸爸唔教,另一邊箱話bob就教得好……我對邊個教得點無意見,但有一樣野有感而發: ...
BK好多寬己嚴人嘅判官

點評

YuYuMother    發表於 13-12-13 13:41


珊瑚宮

積分: 100499

2024年龍年勳章 牛年勳章


11#
發表於 13-12-12 08:44 |只看該作者
小朋友個個都聽教聽話, 一教即收到就好了.... 不過事實唔係囉... 係就唔會咁多人教到嘔血

點評

hkgigi  我一日嘔幾次添, 但好多人都唔明  發表於 13-12-12 16:56


已刪除用户

積分: 9620


12#
發表於 13-12-12 08:45 |只看該作者

回覆:教細路……有感而發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11491


13#
發表於 13-12-12 08:49 |只看該作者

回覆:教細路……有感而發

成個節目拍幾十個鐘,後期修修剪剪壓縮成幾十分鐘來播俾大家睇,可以睇到事實嗎?


翡翠宮

積分: 75393


14#
發表於 13-12-12 09:01 |只看該作者

回覆:教細路……有感而發

其實教5教人地父母的事!討論吓,不需動氣!d人係咪
自己果個攪掂拿?!


大宅

積分: 2712


15#
發表於 13-12-12 10:21 |只看該作者
nainaitze 發表於 13-12-12 07:53
同意,我都覺得每個小朋友一出世已經有其與生俱來嘅個性同性格
絕對絕對認同。


翡翠宮

積分: 84454

畀面勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 13-12-12 10:33 |只看該作者
本帖最後由 家家公主 於 13-12-12 10:33 編輯

當節目咁睇D妹妹仔好得意可愛..
自問自己個仔都唔可以教到十全十美..
自己本人更加無十全十美
所以我從不批評人地點教仔女..

況且果D父母教唔教又唔關我事..
仔女好唔好都係佢地自己受返..
我地觀眾根本無需咁上心動氣...
若問今世所遇, 皆是前世的緣。 今生寬以待人, 來世皆是善緣。


侯爵府

積分: 24496

醒目開學勳章


17#
發表於 13-12-12 14:40 |只看該作者

引用:真係好唔明白一個4歲小朋友好基本的表現,

原帖由 傻貓貓 於 13-12-12 發表
真係好唔明白一個4歲小朋友好基本的表現,竟然引發咁多媽媽的批評,冇小朋友就話唔明啫,做咗媽媽應該都知 ...
我自己小朋友,係教足十年,由教,兇,鬧,打,解釋,講道理…佢都唔肯主動叫人,我投晒降!有時帶佢出去gathering ,朋友中都有人暗示我唔教……所以我明,唔係話你肯教,佢就受。

點評

YuYuMother  完全認同,教都要佢聽先得。  發表於 13-12-13 13:43
傻貓貓  完全認同,有時性格真係天生,你用幾多方法都未必教到佢  發表於 13-12-12 19:16
小玲  心同感受。  發表於 13-12-12 15:16


侯爵府

積分: 23979


18#
發表於 13-12-12 14:41 |只看該作者

回覆:教細路……有感而發




翡翠宮

積分: 76987

2025勳章蛇年勳章


19#
發表於 13-12-12 14:48 |只看該作者
做父母真是有苦自己知.


伯爵府

積分: 19444


20#
發表於 13-12-12 14:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+春卷+於+13-12-12+發表見有jm

原帖由 究竟我是誰 於 13-12-12 發表
BK好多寬己嚴人嘅判官
完全同意!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo