在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 41


1#
發表於 07-5-11 10:44 |只看該作者

老公面子緊要嗎? 想搵人呻吓

我老公成日話我同佢講$, 其實我係好緊張$, 不過唔係慳人地, 佢負責供樓,我叫佢唔好再供, 因為我地同老爺,奶奶一齊住, 佢叫我唔好睇咁短線.

因為我成日話佢無$使, 老爺,奶奶生日,我每人出一部電話,阿仔生日請晒男,女家屋企人食左$27xx, 屋企請工人, 乜都係我俾....

結婚擺酒, 俾層樓首期, 生仔都係我....
好辛苦
:-( :-( :-(


男爵府

積分: 5839


2#
發表於 07-5-11 14:42 |只看該作者

Re: 老公面子緊要嗎? 想搵人呻吓

點解佢供樓你唔比呢? 你都俾左首期你係咪唔想要層樓呀?你有冇做野架? 點解你乜都比哂?你冇錢做乜又要咁濶卓?唔係好明.


珍珠宮

積分: 42559

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


3#
發表於 07-5-11 15:05 |只看該作者

Re: 老公面子緊要嗎? 想搵人呻吓

樓主, 你是否只係唔想供樓比埋6299住咋?

如果你地係一家一主, 你可能唔會咁諗.

我都唔明點解你要咁闊綽.....細路仔生日, 響屋企 開 party咪得囉, 咪唔洗你比咁多錢囉.

你可以唔做野, 到時你就可以有老公養了.


男爵府

積分: 5196


4#
發表於 07-5-11 21:17 |只看該作者

Re: 老公面子緊要嗎? 想搵人呻吓

老公面子係朋友親戚面前,就一定要比嫁喇!!!

但如果兩公婆係屋企自己傾計就咩都講得嫁喇!!!!

面唔面唔係重要話題掛.............


民房

積分: 41


5#
發表於 07-5-24 00:21 |只看該作者

Re: 老公面子緊要嗎? 想搵人呻吓

因為之前講好我俾完首期, 佢負責供樓, 應該係話佢俾晒$供樓, 就唔使俾其他費用, 我就負責儲$,所以咪無幫手供樓;
但層樓由買個時都唔想住,因為好細同個則太差,
根本就唔主張佢供落去, 只不過一直都由佢自己決定,
佢話唔供樓d $又唔知去左邊, 起碼供完10幾年都仲有層樓,
但佢又無計到d利息貴到差不多供多一層...

我唔係闊卓, 不過對住屋企人係唔會慳, 因為我阿哥個女生日
時都有請我地出街食一大餐, 只不過一年一次; 講左供樓以外由我俾, 咁我奶奶同老爺都好錫我, 對我媽咪都好好,
大家平時無機會見, 搵個機會坐低食飯jet...


民房

積分: 41


6#
發表於 07-5-24 01:02 |只看該作者

Re: 老公面子緊要嗎? 想搵人呻吓

moondychan,

錯啦, 我老爺,奶奶好好關係, 佢地好錫我ga, 遲d搵到$, 我會買個大d單位一齊住, 等大家有照應, 我同老公講,唔可以係佢地年紀大, 先唔同佢地住, 因為到時可能需要我地照顧佢地先飛開兩老係唔會做, 除非兩老話唔同我住啦.

係屋企搞咪即係搵兩老搞, 佢地情願俾$請我地出去食.

我都無做野成年, 佢邊有俾家用, 一日3餐都係老爺煮,
其實佢供完樓無左一大舊....

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo