跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 221


1#
發表於 07-6-2 16:49 |只看該作者

過重???

2個月零11日---6.9kg
姑娘話阿仔超左磅,叫我唔好比太多佢食啦...
平均1日食五餐,每餐大約6oz-8oz,臨訓前嗰餐用粥水開奶
這樣有食得太過份嗎???
難道佢餓都唔比佢食咩???

請問有無其他bb好似我個仔噤都係比姑娘話過重ga??


子爵府

積分: 11633


2#
發表於 07-6-2 19:26 |只看該作者

Re: 過重???

包包2個月時去健康院都已經有6.3幾kg,
但係姑娘只係話佢係大碼bb,
唔洗keep fit住喎.......
包包星期五睇醫生時磅重有6.5幾kg喇!!!
2日重左0.2kg好似好快咁,
不過佢而家病左冇食咁多奶。
其實我唸bb唔係肥得太誇張係可以接受既,
因為佢地大大下會拉返長個人,就唔會再咁肥架喇。


男爵府

積分: 5155


3#
發表於 07-6-3 14:09 |只看該作者

Re: 過重???

不要擔心啦, 我bb仲勁,滿2個月時(31/5)已經7.32kg, 人仔係大碼,體重超標,姑娘都無叫他keep fit
況且過多一個月, 他開始轉身, 運動多D,自然會無咁肥


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


4#
發表於 07-6-4 00:09 |只看該作者

Re: 過重???

我b兩個月去健康院check到 14.7lbs, 昨日睇醫生時已經有17.2 lbs

但佢每餐只係飲4.5-5oz, 仲要係慢慢磨

所以我覺得佢肥唔肥唔在於bb飲幾多, 係佢吸唔吸受


侯爵府

積分: 23660


5#
發表於 07-6-4 10:44 |只看該作者

Re: 過重???

我晞晞都重得好快, 星期六去磅已經有 16.5lb喇!! 一星期重左 1.1磅呀! 甘醫生又無話佢肥仔喎, 可能因為佢身長喇!!


複式洋房

積分: 221


6#
發表於 07-6-4 12:52 |只看該作者

Re: 過重???

噤...你地有無用粥水去開奶比bb飲呀??

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo