婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 5982


1#
發表於 13-12-19 13:01 |只看該作者
點解咁多男家當正自己大哂?人地個女無屋企人既咩? 憑咩要人地個女就哂你地?


我都忍左幾年喇,頭幾年,隻99當正自己大哂,講到出口仔正日一家要返,「外嫁女」唔駛返!
個個節日都要提早「陪」6299同佢個「外嫁女」做一次節,跟住正日就「自己同個仔」真正做一次喎!
簡直多餘! 最激氣係個99好霸道,有次中秋同左姑9做節後,竟然正日又借d易叫姑9一家去佢到食,話自己買左好多送,佢地唔幫手食好浪費! 仲要明知姑9個99係70多歲潮州人,老公剛剛過左身,變成獨居長者...人地得一粒仔想話中秋一家共聚,點知我個99竟然叫姑9返娘家仲話帶埋佢個99一齊喎!

最後,姑99無拒絕亦無答應,到果晚亦無出現...99見襯家唔出現,即刻扮哂野:「係喎,今日中秋...我咁岩叫你地上黎咋,唔係專登架...」我見到真係眼都突!

果次之後,我同老公都覺得,甚麼仔正日一家要返,「外嫁女」唔駛返,根本係99自私霸道的借口,所以只要提早同姑9做左節,正日閃得就閃,就算唔返娘家都唔做多次節!

黎緊做冬又約左星期五同姑9做,暫時無人話正日要再做,唔講當無件事架喇! 講咪話約左人囉!

點評

kalonice    發表於 13-12-24 04:28


珍珠宮

積分: 38036

畀面勳章


2#
發表於 13-12-19 13:03 |只看該作者
所以, 第一年個頭要開得靚唔係以後比人食住就大wok

點評

jamieshih1210  對  發表於 13-12-22 01:45
唔好點評我一大段野唔該 公仔點評好啦


男爵府

積分: 5982


3#
發表於 13-12-19 13:16 |只看該作者
其實我阿媽無咩所謂,佢本身都係傳統少少
但99當自己大哂,咩都佢講哂,我就唔想順佢意

jm們第一次兩次就下無問題,但要俾99知道係「就緊佢」,唔係係老奉,所以下次要「就返」人地個女囉!


珍珠宮

積分: 31962


4#
發表於 13-12-19 13:22 |只看該作者

回覆:每到大時大節,新抱們就呻到一地落葉...

咁鬼麻煩



大宅

積分: 3171


5#
發表於 13-12-19 14:12 |只看該作者
momomoie 發表於 13-12-19 13:03
所以, 第一年個頭要開得靚唔係以後比人食住就大wok
同意, 我岩岩新婚幾個月, 99已經經常擺起個款迫我就範, 所以無論點都好, 合理既我會做, 唔合理既, 我彩佢都傻, 無畏做衰個頭

點評

666gigibaby    發表於 13-12-23 13:58


翡翠宮

積分: 82057

畀面勳章


6#
發表於 13-12-19 14:21 |只看該作者
係呀,新婚開頭幾個月好重要。我99以前都係一結婚就擺99款,俾足下馬威我嘆,我唔賣佢賬,佢就黑我面,我果年中秋就堅持唔返去,由得佢黑面,之後佢都唔敢。

人善俾人欺,千奇唔好俾人得寸進尺。

點評

ds0101  唔好俾人蝦呀  發表於 13-12-20 20:57
Carmen2004121  最緊要你c6明白事理  發表於 13-12-20 16:02
Carmen2004121  最緊要你c6明白事理  發表於 13-12-20 14:45
hkgreenshopping    發表於 13-12-20 13:52
miumiu250    發表於 13-12-20 05:38
小肥楊    發表於 13-12-19 16:04
日日是好日


大宅

積分: 3171


7#
發表於 13-12-19 14:50 |只看該作者
mother904 發表於 13-12-19 14:21
係呀,新婚開頭幾個月好重要。我99以前都係一結婚就擺99款,俾足下馬威我嘆,我唔賣佢賬,佢就黑我面,我果 ...
我99唔止黑我面, 仲捉住C6話我呢樣唔岩o個樣唔岩...話佢要老婆都唔要老母

好在c6話番晒俾我知, 原來我都覺得佢唔太過份的話會由得佢就下佢.....而家我絕對唔會咁做, 立場更加企硬, 總之我唔做既野, 冇人可以迫到我....99知我唔賣佢帳, 而家見親我都笑騎騎扮好人, 我都依然係唔多理佢


水晶宮

積分: 67599


8#
發表於 13-12-19 15:02 |只看該作者

回覆:每到大時大節,新抱們就呻到一地落葉...

而家咩嘢年代,總之咁啱就到咪一齊食,就唔到咪各自返自己屋企食。又唔係嫁入豪門男家養起埋女家,憑乜野要話哂事?好在我6299算開通,冇呢D嘢發生;我自己亦唔係讀得書少,揾得來養得起自己有餘,唔使受呢D氣。


侯爵府

積分: 23500


9#
發表於 13-12-19 15:14 |只看該作者
我未嫁時,老公亞媽又係話做節男家一定要做正日,當時我未嫁佢都要我一齊做節.有次母親節撞左期我專登請佢食飯先,點知佢都可以話我唔同佢過節.

點評

MCEsc  未嫁都要正日陪佢?得!打對龍鳳鈪來先啦!采佢有味!  發表於 13-12-19 19:12


男爵府

積分: 5982


10#
發表於 13-12-19 15:22 |只看該作者
Elenalan 發表於 13-12-19 15:02
而家咩嘢年代,總之咁啱就到咪一齊食,就唔到咪各自返自己屋企食。又唔係嫁入豪門男家養起埋女家,憑乜野要 ...
所以話,女人要自強,有能力就唔駛睇人咁多面色


男爵府

積分: 5068


11#
發表於 13-12-19 15:23 |只看該作者

回覆:每到大時大節,新抱們就呻到一地落葉...

我老爺奶奶冇咩所謂,反而成日就我女家,因為我女家成20人做節好難就


男爵府

積分: 5982


12#
發表於 13-12-19 15:25 |只看該作者
李大嫂 發表於 13-12-19 15:14
我未嫁時,老公亞媽又係話做節男家一定要做正日,當時我未嫁佢都要我一齊做節.有次母親節撞左期我專登請佢食 ...
咁母親節同自己母親做都好合理呀係我會黑返佢面囉


侯爵府

積分: 23500


13#
發表於 13-12-19 15:32 |只看該作者
我請佢食o個餐o係酒樓食,一個俾哂錢,我老公同佢慶祝就同埋個妹夾份,仲要大排檔食.佢都可以咁話我,好彩之後反左面唔使見所以已無呢d煩惱

點評

小肥楊  你99自己攞嚟煎, 抵C  發表於 13-12-19 16:06


伯爵府

積分: 16757


14#
發表於 13-12-19 15:32 |只看該作者
男家一定要做正日 - 用呢個原則黎計的話, 一仔一女都結左婚果D...正日咪永遠無個女份囉?? 因為個女都要尊重佢個男家....


男爵府

積分: 5982


15#
發表於 13-12-19 15:34 |只看該作者
李大嫂 發表於 13-12-19 15:32
我請佢食o個餐o係酒樓食,一個俾哂錢,我老公同佢慶祝就同埋個妹夾份,仲要大排檔食.佢都可以咁話我,好彩之後 ...
身在福中不知福既99


男爵府

積分: 5982


16#
發表於 13-12-19 15:39 |只看該作者
本帖最後由 LuyiuLady 於 13-12-19 15:39 編輯
shpfamily 發表於 13-12-19 15:32
男家一定要做正日 - 用呢個原則黎計的話, 一仔一女都結左婚果D...正日咪永遠無個女份囉?? 因為個女都要尊重 ...

車,好多99就係乞人憎在雙重標準!
自己個女係寶,人地個女就無阿媽生咁款!
個女放工返屋企好辛苦,女婿煮飯做家務好合理;個新抱返工就好輕鬆,女人煮飯做家務好正常! (但99自己都無做家務,廿幾年來都係62做...佢地無母女唔係女人?)

正日新抱返黎係應份,女家無資格爭!
但同時個女返黎都好應該喎,襯家99唔應該咁小器同佢計較!(咁99你唔俾我返女家咁好小器?)

思覺失調呀?


琥珀宮

積分: 169651


17#
發表於 13-12-19 17:33 |只看該作者

引用:點解咁多男家當正自己大哂?人地個女無屋企

原帖由 LuyiuLady 於 13-12-19 發表
點解咁多男家當正自己大哂?人地個女無屋企人既咩? 憑咩要人地個女就哂你地?
啱,做咗就一定唔會食多次!




水晶宮

積分: 61529

大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


18#
發表於 13-12-19 17:38 |只看該作者
回覆 LuyiuLady 的帖子

我99生咗2個仔~佢都係霸道嘅人~佢同我講~嫁咗入去就唔再係女家嘅人~唔駛返去做節食飯tim 呀!~仲要成日話我返娘家~~父母親節乜正日都要留俾佢呀話~


為咗見到黃先生個為食樣~誓要煮好每一餐飯~ 黃先生食得開心~黃師奶煮得用心


水晶宮

積分: 55968


19#
發表於 13-12-19 18:48 |只看該作者

引用:所以,+第一年個頭要開得靚唔係以後比人食住

原帖由 momomoie 於 13-12-19 發表
所以, 第一年個頭要開得靚唔係以後比人食住就大wok
冇錯。
如果—開始好似我咁一開始就彩佢都傻。


男爵府

積分: 6308


20#
發表於 13-12-19 19:46 |只看該作者

引用:點解咁多男家當正自己大哂?人地個女無屋企

原帖由 LuyiuLady 於 13-12-19 發表
點解咁多男家當正自己大哂?人地個女無屋企人既咩? 憑咩要人地個女就哂你地?
好彩你老公明事理!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo