網購天地

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3617


1#
發表於 13-12-23 10:43 |只看該作者
自己對腳成(40-42碼),好難淘BOOT (底跟),唔知大家有冇好介紹比我,感謝.


象牙宮

積分: 239620


2#
發表於 13-12-23 23:27 |只看該作者
Bo^.^Bo 發表於 13-12-23 10:43
自己對腳成(40-42碼),好難淘BOOT (底跟),唔知大家有冇好介紹比我,感謝.

大腳版..... 香港都難買呀!
切記 *** 內地鞋 偏小一碼的.

我平時都穿 40,
淘宝穿 41 才好穿!

搜尋 "大碼 女靴" or 42-43碼女靴



想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


大宅

積分: 2668

畀面勳章


3#
發表於 13-12-23 23:34 |只看該作者
回覆 Bo^.^Bo 的帖子

我未買過,有次無意中見到~

http://xuezhibao.taobao.com/index.htm?spm=a1z10.5.w5002-3462718357.2.bhb3gL


翡翠宮

積分: 84454

畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 13-12-23 23:44 |只看該作者
我朋友上星期買左呢對..
佢話好正...之後仲買多對...

http://detail.tmall.com/item.htm ... p;scene=taobao_shop

若問今世所遇, 皆是前世的緣。 今生寬以待人, 來世皆是善緣。


男爵府

積分: 8366


5#
發表於 13-12-24 01:16 |只看該作者

回覆:對腳太大(40-41碼)..好鞋買BOOT,有冇好介紹,謝><

我見到呢間有40及41碼。

我冇買過,不知道質量如何。
myphoto.jpg



冬天的味道


禁止訪問

積分: 47750


6#
發表於 13-12-25 14:55 |只看該作者

回覆:Bo^.^Bo 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 47750


7#
發表於 13-12-25 14:56 |只看該作者

回覆:prettybabe 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo