自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 19394


1#
發表於 07-5-21 08:45 |只看該作者

現在搬屋公司仲有冇主動收茶錢 ?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 189147

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


2#
發表於 07-5-21 09:07 |只看該作者

Re: 現在搬屋公司仲有冇主動收茶錢 ?

火石

就算佢唔問你tips,多多少少都係要比的,有次我比$400tips(5人)佢都話我比得少,叫我比多$100每人$100喎 我話我咁岩冇零錢wor,不能我都聽過有BK mani 話可以唔洗比喎

佢地會上去你屋企look look再報價
紙盒就第二日再拎比你


禁止訪問

積分: 19394


3#
發表於 07-5-21 09:17 |只看該作者

Re: 現在搬屋公司仲有冇主動收茶錢 ?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 19394


4#
發表於 07-5-21 09:21 |只看該作者

Re: 現在搬屋公司仲有冇主動收茶錢 ?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4193


5#
發表於 07-5-21 09:22 |只看該作者

Re: 現在搬屋公司仲有冇主動收茶錢 ?

每人俾 $100


水晶宮

積分: 64941

叻叻勳章 畀面勳章


6#
發表於 07-5-21 09:23 |只看該作者

Re: 現在搬屋公司仲有冇主動收茶錢 ?

appleyuen 寫道:
火石

就算佢唔問你tips,多多少少都係要比的,有次我比$400tips(5人)佢都話我比得少,叫我比多$100每人$100喎 我話我咁岩冇零錢wor,不能我都聽過有BK mani 話可以唔洗比喎


Apple,

邊間咁巴閉?? 五個人比四百都話少?? 佢多幾個...咪比茶錢都要成千??


禁止訪問

積分: 19394


7#
發表於 07-5-21 09:27 |只看該作者

Re: 現在搬屋公司仲有冇主動收茶錢 ?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 189147

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


8#
發表於 07-5-21 09:29 |只看該作者

Re: 現在搬屋公司仲有冇主動收茶錢 ?

可能我個樣蠢蠢地,成日比人搵笨啦
我就冇試過報完價唔幫襯,但有朋友試過,唔岩價錢都唔會粗口一番既,你話諗下先搵第二間報下價先囉,唔洗"車馬費的


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


9#
發表於 07-5-21 09:32 |只看該作者

Re: 現在搬屋公司仲有冇主動收茶錢 ?

唔好話搬屋...之前d人黎送貨咋..都要我比茶錢啦

屈得就屈....

所以我果次只係比20蚊佢..佢話少...我咪比多10蚊囉..同佢講冇散紙啦..唔要就比番我


禁止訪問

積分: 19394


10#
發表於 07-5-21 09:33 |只看該作者

Re: 現在搬屋公司仲有冇主動收茶錢 ?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 67524


11#
發表於 07-5-21 09:35 |只看該作者

Re: 現在搬屋公司仲有冇主動收茶錢 ?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 19394


12#
發表於 07-5-21 09:37 |只看該作者

Re: 現在搬屋公司仲有冇主動收茶錢 ?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 67524


13#
發表於 07-5-21 09:41 |只看該作者

Re: 現在搬屋公司仲有冇主動收茶錢 ?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 189147

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


14#
發表於 07-5-21 09:53 |只看該作者

Re: 現在搬屋公司仲有冇主動收茶錢 ?

貝貝

唔記得囉..好似係信X..咁佢又唔會好多個既
貝貝 寫道:
[quote]
appleyuen 寫道:
火石

就算佢唔問你tips,多多少少都係要比的,有次我比$400tips(5人)佢都話我比得少,叫我比多$100每人$100喎 我話我咁岩冇零錢wor,不能我都聽過有BK mani 話可以唔洗比喎


Apple,

邊間咁巴閉?? 五個人比四百都話少?? 佢多幾個...咪比茶錢都要成千??
[/quote]


琥珀宮

積分: 189147

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


15#
發表於 07-5-21 09:59 |只看該作者

Re: 現在搬屋公司仲有冇主動收茶錢 ?

係呀~你話貴呀,佢都會叫你隔下價先

係啦~比多$100咪好分D囉 佢地都好辛苦既,有一個仲揹住個琴行一樓樓梯tim
火石 寫道:
你話諗下先搵第二間報下價先囉
下 !下 !
唔幫襯之餘...仲要講俾佢知 : 諗下先, 搵第二間 "格下價 "?

你又係既, $400, 5個人,點分好呢 ?
他們見你都俾左 $400,
就屈多你 $100,
等D兄弟好分均囉,


禁止訪問

積分: 19394


16#
發表於 07-5-21 09:59 |只看該作者

Re: 現在搬屋公司仲有冇主動收茶錢 ?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 189147

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


17#
發表於 07-5-21 10:01 |只看該作者

Re: 現在搬屋公司仲有冇主動收茶錢 ?

你夠厚面皮就得架啦 支持你
火石 寫道:
如果佢唔問, 我就一定唔俾啦,
咁佢會唔會企係度 唔走架
死啦, 我好鬼"孤寒"架喎,
廿蚊都唔想俾喎 :mrgreen: :mrgreen:
剛剛打去問過幾間, $1200 - $1500,
嘩如果仲要 Tips, 咪 好昂貴囉 !
死得死得


水晶宮

積分: 64941

叻叻勳章 畀面勳章


18#
發表於 07-5-21 10:03 |只看該作者

Re: 現在搬屋公司仲有冇主動收茶錢 ?


哈哈哈....你好衰衰....

appleyuen 寫道:
你夠厚面皮就得架啦 支持你 [quote]
火石 寫道:
如果佢唔問, 我就一定唔俾啦,
咁佢會唔會企係度 唔走架
死啦, 我好鬼"孤寒"架喎,
廿蚊都唔想俾喎 :mrgreen: :mrgreen:
剛剛打去問過幾間, $1200 - $1500,
嘩如果仲要 Tips, 咪 好昂貴囉 !
死得死得
[/quote]


公爵府

積分: 28065


19#
發表於 07-5-21 10:09 |只看該作者

Re: 現在搬屋公司仲有冇主動收茶錢 ?

有...人人搬屋....離晒譜...提我幾十次要比茶錢...叫我要識做喎...由一開始搬講到搬完為止...我叫佢地唔好放d野落sofa度...全完唔理我


禁止訪問

積分: 19394


20#
發表於 07-5-21 10:37 |只看該作者

Re: 現在搬屋公司仲有冇主動收茶錢 ?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo