嬰兒醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 807


1#
發表於 13-12-28 10:22 |只看該作者





禁止訪問

積分: 100


6#
發表於 13-12-30 09:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 807


5#
發表於 13-12-30 01:23 |只看該作者

引用: +

原帖由 Dada929 於 13-12-28 發表
但呀b10個月大啦,之前個幾月大時試過有頭泥,之後無,但近呢排又有返,同埋一向用同一種冼頭水




大宅

積分: 4328

畀面勳章


4#
發表於 13-12-29 02:45 |只看該作者

回覆:bb有頭皮+頭髮成日有結點算好?

醫生話係頭泥嘅一種,4-6個月會冇晒唔使點打理,不過我有用橄欖油幫BB楂頭因為如果唔楂佢d頭泥會越黎越厚



大宅

積分: 1228


3#
發表於 13-12-28 19:43 |只看該作者
係乾到出油。用橄欖油查頭皮一天最少三次


大宅

積分: 2835


2#
發表於 13-12-28 11:44 |只看該作者

引用:+

原帖由 Dada929 於 13-12-28 發表
我阿b個幾月大 都有好多頭皮 同頭髮偏油 睇左醫生 比左洗頭水佢洗頭 但唔多有效 又試過用甘油浸頭 都係無咩用 我都想知有咩辦法


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo