立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
翡翠宮
積分: 92176
原帖由 island811 於 14-01-04 發表 好似好辣咁
原帖由 jbvifv 於 14-01-04 發表 嗰煲好正咁喎
王國會長
積分: 43590
別墅
積分: 864
原帖由 tonghomama 於 14-01-04 發表 我去韓國都買左呢個煲, 煮公仔面一流, 連煲上.
milktealai 發表於 14-1-4 23:09 最緊要係仔正
寶石宮
積分: 281776
原帖由 大少拉 於 14-01-04 發表 係啦~~~~ 真係想自己響韓國出世. 果邊d天氣真係正. d仔又正~~~
珍珠宮
積分: 38036
milktealai 發表於 14-1-4 22:31 韓國糕又正,仔又正
Lihoma 發表於 14-1-4 22:25 睇韓劇經常見到呢種煲, 如果我去韓國又買返一個先
霜霜 發表於 14-1-4 22:12 sorry,打漏左,咩'味'先啱!
原帖由 大少拉 於 14-01-04 發表 今晚晚餐。又玩韓瘋。
珊瑚宮
積分: 107910
大少拉 發表於 14-1-4 21:45 我上年去韓國買架個煲, 煲麵正~~~
用戶要求終止服務
積分: 124690
原帖由 大少拉 於 14-01-04 發表 ee un un~ 辣既. 總之好正.~ 唔太明.---------> ((同咩嘢嫁?))
水晶宮
積分: 58550
積分: 39434
瑪瑙宮
積分: 136960
霜霜 發表於 14-1-4 19:15 未食過,請問咩口感如何? 同咩嘢嫁?
tonghomama 發表於 14-1-4 19:15 我去韓國都買左呢個煲, 煮公仔面一流, 連煲上.
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy