家事百科

跳至

首頁

尾頁
   4


男爵府

積分: 5538

食得好勳章 開心吸收勳章 陪月勳章


1#
發表於 14-1-6 17:21 |只看該作者
我家工人姐姐把木虱帶回家, 現在所有房間都有, 最慘係, 木虱靠吸血維生, 我全家人也被木虱咬到手腳都係紅印, 又痕又痛。
唔知大家有無方法驅趕OR消滅佢地!


伯爵府

積分: 17113


41#
發表於 14-9-24 22:14 |只看該作者
fifiger 發表於 14-9-23 22:58
星期六經過商場日租攤檔,有檔賣“樟木碎”,售貨員話有效驅木蝨,蟲,蟻,小強。佢話長沙灣荔角邨擺幾日檔 ...
樟木茸係有用架。我將樟木茸放響櫃桶背。掛大門近地下位。櫃內


大宅

積分: 4074


40#
發表於 14-9-24 09:38 |只看該作者
any picture of 木蝨 please?


男爵府

積分: 9565


39#
發表於 14-9-23 22:58 |只看該作者

回覆:有無方法消滅木虱

星期六經過商場日租攤檔,有檔賣“樟木碎”,售貨員話有效驅木蝨,蟲,蟻,小強。佢話長沙灣荔角邨擺幾日檔已賣出4千幾盒,因全村都係,100蚊有7盒,我買了十幾盒現放在全屋,但暫未知有無效。
因之前新工人帶了木蝨來,都是哈哈媽咪教我用d3粉,我又買了高溫槍,攞哂啲衫去焗。



男爵府

積分: 5178


38#
發表於 14-9-23 22:03 |只看該作者

引用:Quote:Johnson882 發表於 14-8-31 09:06 我

原帖由 哈哈媽咪 於 14-08-31 發表
木蝨只係粉劑、高熱[無毒]先可以殺死佢地。其他野係冇效既。
de粉或無敵士在那買?thanks

做人至緊要開開心心 :-D


複式洋房

積分: 418


37#
發表於 14-9-19 17:30 |只看該作者
回覆 哈哈媽咪 的帖子

哈哈媽咪, 可以PM資料給我嗎? 謝謝.


民房

積分: 26


36#
發表於 14-9-14 17:10 |只看該作者
Bio Kill 得唔得的?

另外de粉或無敵士在那可以買到


伯爵府

積分: 17113


35#
發表於 14-8-31 10:56 |只看該作者
Johnson882 發表於 14-8-31 09:06
我都在諗計點對付床蝨(臭虫)。
家中有bb,自不會用化學野。
想試用艾條,於是做實驗。活捉左隻床蝨,放入 ...
木蝨只係粉劑、高熱[無毒]先可以殺死佢地。其他野係冇效既。


伯爵府

積分: 17113


34#
發表於 14-8-31 10:51 |只看該作者
Johnson882 發表於 14-8-31 09:06
我都在諗計點對付床蝨(臭虫)。
家中有bb,自不會用化學野。
想試用艾條,於是做實驗。活捉左隻床蝨,放入 ...
兩隻一齊用。de粉係放牆腳,床頭尾版、la位等等.....我份資料有教。另無敵仕係噴衣物、床單補鋪。用噴入去封實既物品裡面。


洋房

積分: 37


33#
發表於 14-8-31 09:06 |只看該作者
我都在諗計點對付床蝨(臭虫)。
家中有bb,自不會用化學野。
想試用艾條,於是做實驗。活捉左隻床蝨,放入奶粉罐中用艾焗佢,佢仲好生猛。。。
依家諗de粉或無敵士,邊隻好啲?


伯爵府

積分: 16316


32#
發表於 14-8-29 02:20 |只看該作者

回覆:有無方法消滅木虱

無敵士、de粉可以係邊度買?




複式洋房

積分: 232


31#
發表於 14-8-25 16:58 |只看該作者
可唔可以比D資料我 新居剛剛裝修完 唔知係咪樓上搵左滅蟲公司 D蚤走晒落黎


伯爵府

積分: 17113


30#
發表於 14-7-5 19:44 |只看該作者
zoiechan 發表於 14-6-12 13:40
唉,其實之前冬天好凍果排凍死左好多隻,我以為佢地死晒啦,點之最近又有出現返。。。。。。。。

...
凍佢地係有咁活躍咁解。春夏係佢地最活躍既時候。由其係果一年春季特別潮濕。果一年就會特別多人問


伯爵府

積分: 17113


29#
發表於 14-7-5 19:42 |只看該作者
belgiumchoco
我份資料上面有間滅蟲公司。[鼎]字頭果間。因為大部份人都係用E間。回報返黎都話幾好。你要問清楚係唔係無害藥水。如果唔係你就要問下[莊]字頭果間。我真係唔知點樣比短訊你。不過我都留左言比你。唔知你收唔以到


男爵府

積分: 6778

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 DHA勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


28#
發表於 14-7-2 13:26 |只看該作者

回覆:有無方法消滅木虱

我家都出現木虱,跳虱咬都我都仔又红又痕,我此做了掉咗濕過咸水家私用漂白抹間房,同買了個紫外線殺菌燈,當然未能殺滅所有虱,不果情方接控制,一有野咬(我古係虱咬)用燈殺殺菌换床單被單又Ok,感覺冇咁多野咬

一個男人,可以不夠有錢,但一定要給你愛的女人信心。女人可以吃苦受窮,但前提一定得是:那個男人對她的愛,值得讓她去熬煎。


別墅

積分: 820


27#
發表於 14-7-2 12:40 |只看該作者
Vow, 都幾大獲 !


大宅

積分: 2598


26#
發表於 14-7-1 20:50 |只看該作者
回覆 哈哈媽咪 的帖子

Thanks.


伯爵府

積分: 17113


25#
發表於 14-7-1 20:42 |只看該作者
Carol3q 發表於 14-7-1 20:14
回覆 3B之Mother 的帖子

有G6PD唔可以用DE粉??真的嗎?我用左都2個星期了..
E樣我就真係唔知。你問一問訂果度。如果唔係問埋無敵仕睇下得唔得,?如果唔係你搵滅蟲公司。但真係要話清楚比佢地知如果知道de粉同無敵仕果唔用得響有G6pD既屋企就順便話我知。我記得之前都有人問過。


大宅

積分: 2598


24#
發表於 14-7-1 20:14 |只看該作者
回覆 3B之Mother 的帖子

有G6PD唔可以用DE粉??真的嗎?我用左都2個星期了..


複式洋房

積分: 316


23#
發表於 14-7-1 18:52 |只看該作者

回覆:有無方法消滅木虱

可以給我資料嗎?謝謝!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo