興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8817


1#
發表於 14-1-13 16:52 |只看該作者
我跌爛左舊果部canon,想買部新嘅,budget係$3000-5000,請問有邊部較好?
之前用果部已經係高清,D畫質都好靚,不過就唔係幾user friendly,無slide show,搵片又麻煩,仲一跌就爛!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo