烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1057


1#
發表於 14-1-18 23:44 |只看該作者
第一次發得唔夠,焗完望落已經好硬;第二次諗住發得夠,一搽蛋漿就扁,好似漏氣敢,有冇人可話我知點解敢架


男爵府

積分: 6233

熱血勳章


7#
發表於 14-1-20 08:08 |只看該作者


大宅

積分: 1057


6#
發表於 14-1-20 07:59 |只看該作者

回覆:tammy2008 的帖子

食落完全唔同味同質感,林吱吱,所以尋晚即刻落數字屋買另一隻粉試,用返相同份量材料,今朝麵包變返正常。
1390175800267.jpg


水晶宮

積分: 50566


5#
發表於 14-1-19 18:45 |只看該作者
妳隻粉蛋白質話有 12.7架喎.....

應該ok 架喎...

搓揉時會否太多水呀 ??


大宅

積分: 1057


4#
發表於 14-1-19 18:33 |只看該作者

回覆:整咗兩次腸仔包都唔成功:(

今日再試過用依隻粉整最普通果隻麵包,都失敗
1390127588170.jpg


大宅

積分: 4819


3#
發表於 14-1-19 11:16 |只看該作者

回覆:整咗兩次腸仔包都唔成功:(

第二次可能係發過龍,而掃蛋䊢太大力
可以試下入爐焗一分鐘後拎出來才掃蛋䊢




大宅

積分: 1057


2#
發表於 14-1-19 10:00 |只看該作者

回覆:整咗兩次腸仔包都唔成功:(

我用依隻粉,可以嗎?
1390096779449.jpg


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo