母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   4


男爵府

積分: 6155

睛靈勳章


1#
發表於 14-1-19 14:08 |只看該作者
大b 15個月一直餵人奶,宜家陀緊細b。細b第一次照超聲波時照到我有血塊,所以要食安胎藥,醫生話要大b戒人奶,話會子宮收縮,但我一直半信半疑,因為上網睇過好多話無需要介人奶,可以一直餵到細b出世。尋日再睇另一個婦產科醫生 ,佢話絕大部分情況下佢都唔會叫媽媽因為陀bb而戒大b人奶,佢話以前無奶粉無避孕的年代,d人都係密密生密密keep住餵人奶,唔會戒人奶,所以佢好贊成我繼續餵人奶。




複式洋房

積分: 229


26#
發表於 17-8-5 11:39 |只看該作者
你好呀 我想知邊位醫生呀謝謝


禁止訪問

積分: 54604

畀面勳章


25#
發表於 14-1-24 22:50 |只看該作者

回覆:終於揾到個支持母乳的婦產科醫生

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6155

睛靈勳章


24#
發表於 14-1-24 21:13 |只看該作者

引用:麻煩pm,+thx

原帖由 vtkw 於 14-01-22 發表
麻煩pm, thx
已pm





男爵府

積分: 6155

睛靈勳章


23#
發表於 14-1-24 21:13 |只看該作者

引用:可否pm埋我,thanks+

原帖由 TRUFFLES 於 14-01-21 發表
可否pm埋我,thanks
已pm




大宅

積分: 1253


22#
發表於 14-1-22 13:37 |只看該作者

回覆:chubchu 的帖子

麻煩pm, thx


複式洋房

積分: 463


21#
發表於 14-1-21 23:36 |只看該作者
可否pm埋我,thanks


男爵府

積分: 6155

睛靈勳章


20#
發表於 14-1-21 21:57 |只看該作者

引用:我都想知邊個醫生呀 +

原帖由 kanayanmama 於 14-01-21 發表
我都想知邊個醫生呀
已pm




男爵府

積分: 6155

睛靈勳章


19#
發表於 14-1-21 21:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chubchu+於+14-01-19+發表大b

原帖由 KLDC 於 14-01-20 發表
請問係邊一位醫生?
可以 pm 我嘛? Thanks ~
已pm




男爵府

積分: 6155

睛靈勳章


18#
發表於 14-1-21 21:57 |只看該作者

引用:Pls+pm+me+also,+thanks+a+lot

原帖由 nnmami 於 14-01-20 發表
Pls pm me also, thanks a lot
已pm




大宅

積分: 1939


17#
發表於 14-1-21 09:20 |只看該作者

引用:大b+15個月一直餵人奶,宜家陀緊細b。細b第

原帖由 chubchu 於 14-01-19 發表
大b 15個月一直餵人奶,宜家陀緊細b。細b第一次照超聲波時照到我有血塊,所以要食安胎藥,醫生話要大b戒人 ...
我自己個人經歷,如果身體狀況唔係太好,就最好停餵。




大宅

積分: 4626


16#
發表於 14-1-21 06:48 |只看該作者

回覆:終於揾到個支持母乳的婦產科醫生

我都想知邊個醫生呀




大宅

積分: 3040

2016畫展勳章


15#
發表於 14-1-20 23:38 |只看該作者
回覆 usakumya 的帖子

恭喜你呀!係我餵人奶早期,你幫我好多,聽到你好消息,真高興!


男爵府

積分: 9928


14#
發表於 14-1-20 23:21 |只看該作者

引用:大b+15個月一直餵人奶,宜家陀緊細b。細b第

原帖由 chubchu 於 14-01-19 發表
大b 15個月一直餵人奶,宜家陀緊細b。細b第一次照超聲波時照到我有血塊,所以要食安胎藥,醫生話要大b戒人 ...
請問係邊一位醫生?
可以 pm 我嘛? Thanks ~


複式洋房

積分: 416


13#
發表於 14-1-20 23:04 |只看該作者

回覆:終於揾到個支持母乳的婦產科醫生

Pls pm me also, thanks a lot


男爵府

積分: 6155

睛靈勳章


12#
發表於 14-1-20 23:01 |只看該作者

引用:回覆+chubchu+的帖子可否PM我唔該+:)

原帖由 0C9 於 14-01-20 發表
回覆 chubchu 的帖子

可否PM我唔該 :)
已pm




大宅

積分: 1008


11#
發表於 14-1-20 21:19 |只看該作者
回覆 chubchu 的帖子

可否PM我唔該 :)


男爵府

積分: 6155

睛靈勳章


10#
發表於 14-1-20 20:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chubchu+於+14-01-20+發表已p

原帖由 CHIAKI1219 於 14-01-20 發表
麻煩pm埋我丫
已pm




大宅

積分: 4136


9#
發表於 14-1-20 20:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+usakumya+於+14-01-20+發表我

原帖由 chubchu 於 14-01-20 發表
已pm,個醫生我都係睇bk 的jm 介紹話好,我先試下,睇左一次覺得好細心,不過預左要等好耐



...
麻煩pm埋我丫




男爵府

積分: 6155

睛靈勳章


8#
發表於 14-1-20 19:54 |只看該作者

引用:Quote:chubchu+發表於+14-1-19+14:08+大b+1

原帖由 usakumya 於 14-01-20 發表
我都想知係邊位醫生啊!

我大B 19個月,細B預產期3月,兒家仲keep住餵緊。
已pm,個醫生我都係睇bk 的jm 介紹話好,我先試下,睇左一次覺得好細心,不過預左要等好耐




首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo