自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18397

熱血勳章


1#
發表於 07-7-3 22:36 |只看該作者
朋友是單親家庭, 女兒已11歲了, 但睡覺時仍有好小朋友的壞習慣: 1) 吮手指 -- 打鬧教都無用 2) 極度懶瞓” – 夏天為了慳冷氣費, 兩母女一起瞓, 但女兒入睡後真係打都唔醒, 手腳亂fing(差唔多霸哂張床), 試過佢自己一個瞓跌咗落地都唔醒, 又勁, 愛拿高件衫, 打出個肚, 凍到起哂雞皮都唔曉攞被扲, 要一晚幫佢扲十幾次被, 朋友話細個就話啫, 開始大啦, 都唔知仲有咩辦法可以令佢改到, 有無媽咪可以分享下?


公爵府

積分: 27683


4#
發表於 07-7-3 23:08 |只看該作者
吮手指-叫你個fd同個女睇開醫生ge時候同醫生講'吮手指'ge事, 叫醫生寫紙轉介去醫院兒童精神科跟進(唔好比個名嚇親, 我個囡因肥胖問題都去睇過, 詳細個名我5記得),佢住邊區, 我知屯門醫院有.

關於'副被'-可以將冷氣溫度較到25-26, 就算'副被'都無咁易冷親. 將條毛巾被'踏'係個肚la, 咁咪無咁易'副被'.
其實係咪個囡想媽咪關心多d, 所以佢特登咁做(我都係估下).

希望佢可以儘快解決問題


伯爵府

積分: 18397

熱血勳章


3#
發表於 07-7-3 22:56 |只看該作者
honeyBB, 多謝你的提議.

用睡袋, 個小朋友會唔會好反感架? 有無媽咪係咁樣訓練個小朋友?

原文章由 honeyBB 於 07-7-3 22:45 發表
1) 吮手指.....冇得勉強去停止.(心理上可能係缺乏安全感)
2) 極度懶瞓,勁"副"被......俾個睡袋佢用,車個唔貴,都係百零蚊.


男爵府

積分: 8684

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


2#
發表於 07-7-3 22:45 |只看該作者
1) 吮手指.....冇得勉強去停止.(心理上可能係缺乏安全感)
2) 極度懶瞓,勁"副"被......俾個睡袋佢用,車個唔貴,都係百零蚊.


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo