跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 940


1#
發表於 07-7-7 23:15 |只看該作者
請問大家有無比五花茶比bb飲? (18 個月大, 可以飲嗎)?


大宅

積分: 2039


10#
發表於 07-7-17 23:23 |只看該作者
原文章由 我係劉師奶 於 07-7-17 11:49 AM 發表
用片糖正氣d, 不過都可以用糖冬瓜

落片糖仲要黑色果隻 有益d正氣d
Cherry豬終於


大宅

積分: 1542


9#
發表於 07-7-17 11:49 |只看該作者
用片糖正氣d, 不過都可以用糖冬瓜


原文章由 junkone 於 07-7-16 18:39 發表
係咪葯材鋪執好現成一包包果D,加片糖定蜜糖或唔加?


大宅

積分: 1238


8#
發表於 07-7-17 10:54 |只看該作者
可以飲涼茶, 但都多只可俾4-5安度.:lol:


大宅

積分: 2614


7#
發表於 07-7-17 00:00 |只看該作者
我會去藥房叫佢立即執d新涼茶~~
eg. 夏夫草, 雞骨草....
唔要d放門口執好哂歌d~~去d 大間d藥房同執藥講煲比bb飲~~
如果我煲夏夫草保母媽教~~夏夫草加紅蘿蔔冇加糖~~熙熙都飲~
唔識我都會問下藥房d人o家~~


大宅

積分: 2378


6#
發表於 07-7-16 18:39 |只看該作者
係咪葯材鋪執好現成一包包果D,加片糖定蜜糖或唔加?


民房

積分: 54


5#
發表於 07-7-11 22:12 |只看該作者
原文章由 Mrs_Yiu 於 07-7-7 23:15 發表
請問大家有無比五花茶比bb飲? (18 個月大, 可以飲嗎)?

我bb都有飲,重可以除口氣tim.


大宅

積分: 2039


4#
發表於 07-7-11 21:38 |只看該作者
原文章由 fandyli 於 07-7-9 12:02 PM 發表


我有比涼茶熙熙飲~~不過冇比五花茶~~
熙熙有G6PD唔飲得(金人花)~~

琴日比咗少少"歸令高"阿囡食 佢仲好鍾意食tim:D :D
Cherry豬終於


大宅

積分: 2614


3#
發表於 07-7-9 12:02 |只看該作者
原文章由 alicesy 於 07-7-8 00:44 發表
有呀~仲飲咗好耐啦 我個囡好鍾意飲呀 我地飲嘅時候, 佢都要飲tim


我有比涼茶熙熙飲~~不過冇比五花茶~~
熙熙有G6PD唔飲得(金人花)~~


大宅

積分: 2039


2#
發表於 07-7-8 00:44 |只看該作者
有呀~仲飲咗好耐啦 我個囡好鍾意飲呀 我地飲嘅時候, 佢都要飲tim
Cherry豬終於

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo