烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 11741


1#
發表於 07-7-15 22:15 |只看該作者
我炸完雞軟骨的油, 用黎浸蒜茸, 比左樽我家姐用, 佢話炸完野嘅油應該倒左佢, 唔用得, 因為會致癌喎~

真定假呢? 咁咪好Side law....但係浸蒜茸又要用熟油嫁喎~ 咁咪一樣


大宅

積分: 1377


4#
發表於 07-7-16 16:45 |只看該作者
我炸完野的油通常用返在當餐飯處。因炒菜, 蒸魚用返少少, 其餘未必要架。因我都覺炸完野後的油深黃色 D。

我就咁係個樽倒油入去浸蒜蓉架。沒有煮過架。是否不得架 ?


水晶宮

積分: 74328


3#
發表於 07-7-16 01:40 |只看該作者
我係用橄欖油浸蒜茸,唔係用炸過既油架.
炸過既油因為氧化左,變深色左個d,真係會致癌,所以,間唔中先好炸野囉!
用一d好既炊具炸野,會好d,因為傳熱均勻及保溫程度高,炸左一大堆野,d油仲係番度,無點少到;炸完野d油仲好清,就表示無點氧化過.


侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


2#
發表於 07-7-15 22:36 |只看該作者
我都唔會要ka.
係唔係致癌我就唔知.
但之前睇電視話炸完d油唔好 要.
浸蒜茸係要熟油,但係第一手油,而唔係炸完野既油.


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo