基督家庭

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3539

畀面勳章


1#
發表於 14-2-17 16:01 |只看該作者
已返此教會一年左右,呢緊可以參加受浸近日我好有衝動報名,但怕自己不能成為一個好基督徒,如何是好?


大宅

積分: 4035

畀面勳章


31#
發表於 14-8-8 21:45 |只看該作者
本帖最後由 timy2009 於 14-8-8 21:45 編輯

受浸是向我們歸入聖靈的名,享受與主的生活,如果有準備心,可以的
加拉太書 3:27 你們受洗歸入基督的,都是披戴基督了
與主同在Amen


禁止訪問

積分: 205


30#
發表於 14-8-7 14:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3539

畀面勳章


29#
發表於 14-8-6 16:09 |只看該作者

回覆:joetreemo 的帖子

所以我都會繼續留低教會

點評

joetreemo    發表於 14-8-7 15:47


子爵府

積分: 14243


28#
發表於 14-8-6 13:46 |只看該作者

引用:多謝咁多位姊妹我解答。雖然我信我的上帝,

原帖由 rain^v^ 於 14-08-06 發表
多謝咁多位姊妹我解答。雖然我信我的上帝,但我現在的教會令我有考慮繼續回去崇拜與否。因上一次受浸我有我 ...
唔好比人絆倒你,姊妹。我們信的是神,而不是人。因為牧者的一個失誤,離開左一間你得牧養的教會,損失既你覺得係神,係個牧者,定係你?

謙卑是一課很難的功課,但神會同謙卑的人同行。謙卑是咩?唔好將自我感受放在一切之上。


大宅

積分: 3539

畀面勳章


27#
發表於 14-8-6 13:26 |只看該作者

回覆:受唔受浸好

多謝咁多位姊妹我解答。雖然我信我的上帝,但我現在的教會令我有考慮繼續回去崇拜與否。因上一次受浸我有我有提出,但牧師冇放在心上錯過了。


禁止訪問

積分: 2711


26#
發表於 14-8-4 16:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14243


25#
發表於 14-8-4 14:55 |只看該作者
lut 發表於 14-8-4 01:11
甘想請問受浸之後呢?我是不是每次主日學都要參加呢?是不不是就要參加每一次的聚會呢? ...
又或者咁講,當你願意承認耶穌是你生命之主的時候,你應該讓耶穌進入你的生命,同埋生活。

或者我用以下幾個例子試下去比喻:

1。縱使我搬左出去住,但係我仍然會一星期一次返去同父母食飯。
2。我打算生小朋友,預左屋企會多左個人,預左我要在時間上作出適當的配合。唔係生左之後,仍然可以keep住而家個生活時間表。
3。你打算同個男人拍拖,你自然會覺得為左個男仔,放棄一啲同朋友既約會,或者放棄一啲私人的休息娛樂時間比佢,係合理&可以接受的事情。



我想你大概對耶穌未認識得深,到你能讓神進註你的生命時,你就發覺,你每星期返去,唔係因為教會需要你,而是你需要神。係唔係每個星期都返,係唔係一次都唔可以abs,你睇自己需要囉!就以上例子,想一想。


唔洗set太多規範比自己住,慢慢隨你心返下教會團契先,主會幫你。


別墅

積分: 622


24#
發表於 14-8-4 01:11 |只看該作者
甘想請問受浸之後呢?我是不是每次主日學都要參加呢?是不不是就要參加每一次的聚會呢?


用戶要求終止服務

積分: 134


23#
發表於 14-7-11 14:36 |只看該作者

回覆:受唔受浸好

我聽詩歌或者有時敬拜都會喊架。




複式洋房

積分: 367


22#
發表於 14-7-5 00:34 |只看該作者
本帖最後由 luluhaha 於 14-7-5 00:37 編輯

當妳有這個疑問時證明還未將自己交托給上帝或未有全心全意侍奉上帝的意願、或因信心不足,所以還未到受浸時機----------個人觀點,我也還未受浸,因為基督徒有他的本分、責任、前途。好似爲人父母一樣。


大宅

積分: 1735


21#
發表於 14-2-24 13:19 |只看該作者
雖然話決定受浸是一個大決定,好似結婚咁見證你是屬於神,不再跟隨魔鬼。但當你願意受浸見證,神會更利害祝福你,經歷祂更多。可以找找年長弟兄姊妹傾傾...
願神祝福你,帶領你!


大宅

積分: 1523

BK Milk勳章


20#
發表於 14-2-24 10:01 |只看該作者
回覆 rain^v^ 的帖子

我都係呀!


伯爵府

積分: 16796

BK Milk勳章


19#
發表於 14-2-22 11:46 |只看該作者
其實受不受浸,與我地日後能否做個好的基督徒是兩件事,
即使還沒受浸,我地既然是真心相信,接受救恩,亦是一個基督徒,
也可以努力追求、靠主做好自己。

受浸後其實都一樣會有軟弱的時候,都需要繼續成長,需要去努力學習。

我覺得受浸係做一個見證,對其他人表明你的身份,向其他表明你決心願意跟從主。


複式洋房

積分: 133


18#
發表於 14-2-22 10:09 |只看該作者

引用:因為我定了星期五為自己家庭崇拜,為預備的

原帖由 rain^v^ 於 14-02-18 發表
因為我定了星期五為自己家庭崇拜,為預備的時候,突然覺得我想做多少少想受浸全心奉獻神。這是否別人口中靈 ...
其實聖靈感動又唔係要好振撼,真係由心而發,令你個心同某人或事感動都會係靈聖工作,仲會幫你分辨是非,你想受浸要問下自己點解之前無咁諗過,而家會呢?你都可以同神禱告下問係咪佢嘅心意,叫佢比多啲指問你。祝福你!


大宅

積分: 1241


17#
發表於 14-2-19 22:15 |只看該作者
信而受洗


大宅

積分: 3539

畀面勳章


16#
發表於 14-2-19 14:52 |只看該作者

回覆:joetreemo 的帖子

多謝你告知


子爵府

積分: 14243


15#
發表於 14-2-19 14:48 |只看該作者
rain^v^ 發表於 14-2-18 20:37
有些人成日講聖靈感動,我又free唔到
哥林多前書 12 : 3所以,我要你們知道,被上帝的靈感動的,沒有人會說「耶穌該受詛咒」;若不是被聖靈感動的,也沒有人能說「耶穌是主」。


其實我地口中宣認耶穌基督是主, 根據保羅所講, 都已經係有聖靈的感動了!!!


大宅

積分: 3539

畀面勳章


14#
發表於 14-2-19 13:05 |只看該作者

回覆:企鵝BABY 的帖子

原來咁樣就是聖靈感動


侯爵府

積分: 22136

熱血勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


13#
發表於 14-2-19 08:45 |只看該作者

引用:根本上聽親詩歌我都感動流淚,是否正常?

原帖由 rain^v^ 於 14-02-18 發表
根本上聽親詩歌我都感動流淚,是否正常?
絕對正常,因為我都會
我身邊的姊妹都會,甚至我見過弟兄都有,長老話都係聖靈感動


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo