跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1747

好媽媽勳章


1#
發表於 07-7-17 01:42 |只看該作者
請問有無人知,我1月26日預產期,但2月7日是新年,咁我生完BB仲未滿月咁可唔可以去人家屋企拜年呢?


伯爵府

積分: 17387

醒目開學勳章


7#
發表於 07-7-18 11:56 |只看該作者
你好勁丫,咁樣人家唔mind咪得囉.

原文章由 candymo 於 07-7-18 01:29 發表
但我頭兩胎一出院都差唔多日日出街,無坐月架,咁即係可唔可以入人家屋企呢?


大宅

積分: 1747

好媽媽勳章


6#
發表於 07-7-18 01:29 |只看該作者

請問有無人知

但我頭兩胎一出院都差唔多日日出街,無坐月架,咁即係可唔可以入人家屋企呢?


別墅

積分: 842


5#
發表於 07-7-17 12:13 |只看該作者
你要湊初生寶寶,自己又要調理身子,應該要乖乖的待在家中休養生息了。

如果你要餵人奶,更加周身唔得閒呀。

我應該一月頭生,我都無打算去拜年lu,乘機。。^^

原文章由 MK2006 於 07-7-17 11:22 發表
candymo,
你想生完兩星期就幫呀b"豆"利是丫? 咁快出街, 你應該支持唔到, 會好攰嫁. 而且果段時間生,係唔洗拜年. 你都係留係屋企啦


伯爵府

積分: 17387

醒目開學勳章


4#
發表於 07-7-17 11:22 |只看該作者
candymo,
你想生完兩星期就幫呀b"豆"利是丫? 咁快出街, 你應該支持唔到, 會好攰嫁. 而且果段時間生,係唔洗拜年. 你都係留係屋企啦

原文章由 candymo 於 07-7-17 01:42 發表
請問有無人知,我1月26日預產期,但2月7日是新年,咁我生完BB仲未滿月咁可唔可以去人家屋企拜年呢?


複式洋房

積分: 255


3#
發表於 07-7-17 09:35 |只看該作者
原文章由 iukayan 於 07-7-17 09:23 發表
你唔洗坐月咩?




周圍都不要去, 加上是冬天, 最好在家坐月或者等親人來探妳,
到時妳會好開心的 !


大宅

積分: 1564


2#
發表於 07-7-17 09:23 |只看該作者
你唔洗坐月咩?

原文章由 candymo 於 07-7-17 01:42 發表
請問有無人知,我1月26日預產期,但2月7日是新年,咁我生完BB仲未滿月咁可唔可以去人家屋企拜年呢?
Cherry 10/2006
Kerry.   10/2007
Berry.    11/2014
Terry.     01/2017( EDD)

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo