跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2614


1#
發表於 07-7-17 10:37 |只看該作者
阿囡最近呢個禮拜晚晚瞓覺都會無端端咁大喊,通常阿囡九點半就瞓,以往佢可以一覺瞓到第二朝七、八點,中途唔會醒瞓得好鬼"林",但呢個禮拜唔知發生咩事,瞓瞓吓佢會無端端大喊,係有眼淚流出嚟嗰隻,十二點又喊, 三點又喊, 五點又喊,又成日轉嚟轉去,總之一晚換幾廿萬次瞓姿,都唔知發生咩事, 有無媽咪可以幫吓我呢

ps : 我已經做晒一般解救方法 :
(1) 食咗成支保嬰丹,但係好似無咩好轉咁;
(2) 晚晚都沖涼同埋開冷氣比阿囡嘆:
(3) 著晒長袖衫褲瞓

我仲可以有咩方可以做呢??


侯爵府

積分: 20366


25#
發表於 07-7-21 13:00 |只看該作者
唔緊要啦...
小 D 料都好okay 既...

原文章由 十仔 於 07-7-21 12:52 發表


我剛剛先去左余生到買開奶茶呀...:-( :-( :-(
不過算啦...$15..


侯爵府

積分: 20366


24#
發表於 07-7-21 12:59 |只看該作者
下... 我媽媽話...3個月就飲得 lu wo...
如果無熟既中藥店, 就去東方紅余仁生買啦...

原文章由 pakyumama 於 07-7-21 12:52 發表
我想問2月出世的BB可以飲開奶茶咩,
我去樓下中藥店問中醫師佢話1歲先好飲
我個B一個月約有3次好扭計,狂哭,連食奶都狂哭,
唔知咩事,我估可能'牛'牙,上來看完其他同期BB都一樣,我都安心D
不過BB唔肯咬牙膠,個 ...


大宅

積分: 1808


23#
發表於 07-7-21 12:52 |只看該作者
原文章由 RonicaKwok 於 07-7-21 12:47 發表
開奶茶會幫到訓覺嫁咩?!

我之前都有買余仁生... 但原來麻麻地嫁咋... 小好多料嫁...
我後尾去比較過東方紅... 同埋我幫襯左幾十年既中藥鋪...
余仁生果包開奶茶真係少左好多野...

唔係大包細包既問題.. ...


我剛剛先去左余生到買開奶茶呀...:-( :-( :-(
不過算啦...$15..


伯爵府

積分: 18462

虎到金來勳章


22#
發表於 07-7-21 12:52 |只看該作者
我想問2月出世的BB可以飲開奶茶咩,
我去樓下中藥店問中醫師佢話1歲先好飲
我個B一個月約有3次好扭計,狂哭,連食奶都狂哭,
唔知咩事,我估可能'牛'牙,上來看完其他同期BB都一樣,我都安心D
不過BB唔肯咬牙膠,個樣拿埋晒,想幫佢舒緩都唔得


侯爵府

積分: 20366


21#
發表於 07-7-21 12:47 |只看該作者
開奶茶會幫到訓覺嫁咩?!

我之前都有買余仁生... 但原來麻麻地嫁咋... 小好多料嫁...
我後尾去比較過東方紅... 同埋我幫襯左幾十年既中藥鋪...
余仁生果包開奶茶真係少左好多野...

唔係大包細包既問題... 而係材料多 D... 大細包差唔多...

我問我幫襯開果間中藥鋪... "點解多材料過余仁生果包開奶茶禁多既"

佢地只係笑左笑... 之後話 "開奶茶都有分幾大個 BB 飲...唔同月數用唔同既分量"...

所以我最後都係同幫襯左幾十年既中藥鋪買...


大宅

積分: 1808


20#
發表於 07-7-21 12:22 |只看該作者
我想問食緊西藥...可唔可以比開奶茶, 余仁生's "猴", "保", "珍"阿仔食呢???


大宅

積分: 2921


19#
發表於 07-7-20 12:45 |只看該作者
我囡之前又係咁, 成日半夜郁黎郁去瞓唔冧,持續左成個月, 前兩日我煲開奶茶開奶俾佢飲, 真係好左好多呀呢兩日, 係嘈一兩次, 拍下就瞓番, 唔似以前嘈成5、6次, 下下要抱, 真係人都"巔 ",不過唔知可以維持幾耐, anyway, 我會keep住一星期俾佢飲一次~~


大宅

積分: 2614


18#
發表於 07-7-20 11:49 |只看該作者
原文章由 yilam0213 於 07-7-19 15:16 發表
我個囡囡都訓得ok喎!!!我唔知關唔關開奶茶事,因為我會一星期煲一次開奶茶比你飲.但係要係余仁生買喎!!!因為其他藥房無保證比bb飲要小心"d"好!!!!

[quote]原文章由 yatyat07 於 07-7-17 14:29 發表 http://di ...


我每個星期六我都會煲余仁生嗰隻開奶茶比阿囡飲,都飲咗差不多三個月啦,佢咪又係咁樣瞓得唔好:-(


別墅

積分: 640


17#
發表於 07-7-19 15:16 |只看該作者
我個囡囡都訓得ok喎!!!我唔知關唔關開奶茶事,因為我會一星期煲一次開奶茶比你飲.但係要係余仁生買喎!!!因為其他藥房無保證比bb飲要小心"d"好!!!!

[quote]原文章由 yatyat07 於 07-7-17 14:29 發表
剛剛午飯時, 我問我同事佢阿仔"牛"牙既時候係未都有呢個情況出現,佢話都差不多,又係唔肯食唔肯
伊淋公主 :-)2007年2月13日出世
http://hk.myblog.yahoo.com/kwongyilam0213


大宅

積分: 1393


16#
發表於 07-7-17 17:08 |只看該作者
O仔一般夜晚係9:00PM左右瞓呢,有時就3:00AM或者5:00AM左右起身,起身飲完奶通常可以瞓到.咁我就唔駛做"盈盈"但近期6:00AM起身,起身後唔瞓.....要抱好耐...差不多8:00AM先再瞓番...都唔知咪事.........不過原來所有媽咪的情況都係差唔多.....


複式洋房

積分: 212


15#
發表於 07-7-17 17:02 |只看該作者
我個女都係咁,好在係尼度見到咁多bb同我囡囡一樣,咁都冇咁担心,仲以為佢做乜食少咁多,又訓得唔好,鬼咁担心tim


大宅

積分: 3451


14#
發表於 07-7-17 15:19 |只看該作者
ME TOO:-(
我做佐盈盈好耐。


男爵府

積分: 7152

好媽媽勳章


13#
發表於 07-7-17 15:12 |只看該作者
我覺得開奶茶可以清熱氣同清腸胃,對bb幾好架。
另外,我媽咪有時會煲紫草蓉俾細b飲,尤其是去健康院打針之前,話可以令佢冇咁易發燒喎。


大宅

積分: 2614


12#
發表於 07-7-17 14:29 |只看該作者
剛剛午飯時, 我問我同事佢阿仔"牛"牙既時候係未都有呢個情況出現,佢話都差不多,又係唔肯食唔肯瞓,成個人忟忟憎憎咁,又係無啦啦大喊,我問佢有咩方法解決,佢話叫我去中藥店執包開奶荼 (要講明話bb好似"牛"牙, 瞓得唔好)嚟開奶,佢話飲完阿b會舒服d喎,唔知work唔work呢?-( ?-( ? 有無媽咪試過呀。


侯爵府

積分: 20366


11#
發表於 07-7-17 14:20 |只看該作者
唔通要等佢自己回復正常? :-( 咁我地咪勁做 "盈盈"

我唔想 wo... :-(


別墅

積分: 766


10#
發表於 07-7-17 14:08 |只看該作者
係呀係呀~~我個仔近幾日都係咁呀~~~瞓到夜晚2~3點就會大喊~~一晚會喊幾次,又成日係咁郁,好似瞓得好唔舒服咁~~~:cry: :cry:
可能真係"牛"牙仔!!!!
http://hk.myblog.yahoo.com/jennywai522



大宅

積分: 1289


9#
發表於 07-7-17 13:11 |只看該作者
ME TOO:cry:

Keith都係zzz得唔好, 我都會覺得係"牛"牙?-(

所以我同工人都變左"盈盈"

有冇媽咪, 可以比D意見
生於2007年2月17日(3.93kg), 我是水瓶豬 :-D
Welcome to my blog
http://hk.myblog.yahoo.com/sorbpapa


大宅

積分: 2107


8#
發表於 07-7-17 13:04 |只看該作者
原來咁多2月bb都係咁, 我仲以為佢近排玩得勁發惡夢呀,好采有咁上下大o既bb 媽咪share 下咋~~
barry仔佢近排成日無啦啦瞓瞓下大喊,不過我比返個奶咀佢就可以再瞓返

仲有唔知點解仔仔唔係幾鍾意食牙膠, 佢好似想當佢係奶咀咁食, 佢食牙膠果時個樣v起眉,好似唔可食咁


大宅

積分: 2614


7#
發表於 07-7-17 11:43 |只看該作者
原來有咁多個bb都係瞓得唔好,我估我哋媽咪做晒"盈盈"啦

唔通阿囡真係"牛"牙?-( ?-( , 有無其他媽咪可以幫到我哋呢

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo