自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 602


1#
發表於 07-7-18 13:46 |只看該作者
我係爸爸一名,因為太太無用電腦,所以一些關於個仔既問題,都會由我嚮bk討論區代問,但唔知係咪因為係男人,好多時問D好普通既野都得唔到回應,只好摷返D舊post參考啦。
只希望各位媽媽唔好亂諗,唔係個個男人入討論區都係想搵食既﹙當然有D係啦!﹚,親子並唔係媽媽專利。
[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid225/pcf65ea518be162d4ec70ff76be1a5cc4/e9174368.jpg[/img]


大宅

積分: 1581


48#
發表於 07-7-19 16:42 |只看該作者
唔講都唔知你係爸爸, 而家已經證明左你既想法係錯啦


大宅

積分: 1414


47#
發表於 07-7-19 16:04 |只看該作者
我都是爸爸,但不覺得有這個問題。
大小BB的爸爸


男爵府

積分: 8646


46#
發表於 07-7-19 12:04 |只看該作者


原文章由 JJA 於 07-7-18 14:45 發表
而家咪好多人回應你lor,我都好少見你d post 嘅,可能沉左底你無up番佢上黎la!


別墅

積分: 611


45#
發表於 07-7-19 10:06 |只看該作者
原文章由 sa2501 於 07-7-18 20:07 發表
你得閒up 下個 post. 有時人多, 個 post 好快沈左.


無錯! :D


王國長老

積分: 57249

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


44#
發表於 07-7-19 10:02 |只看該作者

原文章由 ChunChun_Daddy 於 07-7-18 13:56 發表

hi ppccyy2001,

呢度好多靚太/C9坐鎮,實會有問必答喎...


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


43#
發表於 07-7-19 09:57 |只看該作者
原文章由 winnie_sh 於 07-7-19 01:21 發表
ChunChun_Daddy,
你梗係多人答啦!你"笨"唔係好人嘛!


HI~

您..."憎蔥鳴"架jet:loveliness:


大宅

積分: 4767

畀面勳章


42#
發表於 07-7-19 03:59 |只看該作者
我今日睇緊有關bb健康常識..見到有關氣管炎..我打出黎..大家參考下..
小支氣管炎症狀:咳嗽..呼吸困難..體溫上升..臉色蒼白灰藍..胸腔為了吸進足夠既氣體會變凹陷
支氣管炎症狀 : 乾咳..逐漸演變成咳出黃綠色既痰..呼吸困難..體溫上升..可能仲會冇胃口...
* 留意下 bb 舌頭 &咀唇有冇變藍色..如果有既話..就表示可能有嚴重既感染..臉色變灰藍..要盡快入院治療..

保持bb溫暖 ...並讓他有足夠既休息..比多d水佢飲..bb 開餐前先幫 bb拍下痰..務求 bb咳出d痰出黎..如果仲有燒既話..用和暖水幫bb沖多 d涼以降體溫..

拍痰方法:先放個枕頭係大脾上..再將 bb伏係你大脾上..將手掌谷起..拍打 bb 肺部位置..大約50至80下..如果 bb 有啖既話..好多時會咳到 d痰出黎架~

唔駛咁擔心..只要小心 d ..留意多d bb 身體狀況..bb 會好快好返架啦~祝: ppccyy2001-囝囝 早日康復

原文章由 ppccyy2001 於 07-7-18 18:54 發表
我岩岩再睇返,又真係有好多post冇人回應,以前冇留意,加埋阿仔病左好多日喇,上個禮拜就感冒喉嚨發炎又發燒,呢個禮拜就咳到cc下,尋日又睇醫生,話佢氣管炎,要食五隻藥水,星期五仲要覆診,心情唔係幾好, ...


男爵府

積分: 5015


41#
發表於 07-7-19 01:35 |只看該作者
原文章由 701003 於 07-7-18 23:08 發表

單靠ppccyy2001呢個網名,估唔到你係男係女,所以應該無性別歧視!歡迎任何人類

真係唔知你係baba.......?-(


子爵府

積分: 10622

醒目開學勳章


40#
發表於 07-7-19 01:21 |只看該作者
ChunChun_Daddy,
你梗係多人答啦!你"笨"唔係好人嘛!


侯爵府

積分: 20969

牛年勳章 好媽媽勳章


39#
發表於 07-7-18 23:52 |只看該作者
呢度都有好多男士發問,男與女唔關事喎


珍珠宮

積分: 30558

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 親子王國15週年勳章


38#
發表於 07-7-18 23:47 |只看該作者
原文章由 eunicelee 於 07-7-18 07:06 PM 發表
你下次試下push下佢囉...


係囉.... 我都唔係成日問嘢, 有時都無人會答到我啦.... 我見耐無人答咪自己再回應問句 "真係無人知?" 咁你個 post 就可以升番上黎...


男爵府

積分: 6987

畀面勳章


37#
發表於 07-7-18 23:41 |只看該作者
原文章由 方方媽媽 於 07-7-18 23:37 發表
咁你依家有咩想問即?
睇下咁多媽咪有無人可以即係答答你.




水晶宮

積分: 74328


36#
發表於 07-7-18 23:37 |只看該作者
咁你依家有咩想問即?
睇下咁多媽咪有無人可以即係答答你.


男爵府

積分: 6987

畀面勳章


35#
發表於 07-7-18 23:29 |只看該作者
原文章由 renren 於 07-7-18 19:13 發表
有時你要兩邊開TOPIC:嬰兒醫護+自由講場,自由講場多D人氣咁咪快D答到你啦,有個媽咪問關於咳,好多膊頭有花媽咪嗱嗱聲回應.


膊頭有花媽咪 :lol ,0廿都比你諗到,好野


水晶宮

積分: 63050

畀面勳章


34#
發表於 07-7-18 23:08 |只看該作者
原文章由 ppccyy2001 於 07-7-18 13:46 發表
我係爸爸一名,因為太太無用電腦,所以一些關於個仔既問題,都會由我嚮bk討論區代問,但唔知係咪因為係男人,好多時問D好普通既野都得唔到回應,只好摷返D舊post參考啦。
只希望各位媽媽唔好亂諗,唔係個個男 ...

單靠ppccyy2001呢個網名,估唔到你係男係女,所以應該無性別歧視!歡迎任何人類


禁止訪問

積分: 2729


33#
發表於 07-7-18 20:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12024

好媽媽勳章


32#
發表於 07-7-18 19:13 |只看該作者
有時你要兩邊開TOPIC:嬰兒醫護+自由講場,自由講場多D人氣咁咪快D答到你啦,有個媽咪問關於咳,好多膊頭有花媽咪嗱嗱聲回應.


原文章由 ppccyy2001 於 07-7-18 18:54 發表
我岩岩再睇返,又真係有好多post冇人回應,以前冇留意,加埋阿仔病左好多日喇,上個禮拜就感冒喉嚨發炎又發燒,呢個禮拜就咳到cc下,尋日又睇醫生,話佢氣管炎,要食五隻藥水,星期五仲要覆診,心情唔係幾好, ...
春有百花秋有月 夏有涼風冬有雪 若無閒事掛心頭 便是人間好時節


別墅

積分: 845


31#
發表於 07-7-18 19:06 |只看該作者
你下次試下push下佢囉...


別墅

積分: 602


30#
發表於 07-7-18 18:54 |只看該作者
我岩岩再睇返,又真係有好多post冇人回應,以前冇留意,加埋阿仔病左好多日喇,上個禮拜就感冒喉嚨發炎又發燒,呢個禮拜就咳到cc下,尋日又睇醫生,話佢氣管炎,要食五隻藥水,星期五仲要覆診,心情唔係幾好,post問點止咳又冇人回,咪以為爸爸問野會冇咩人理,你地唔知我係爸爸者,我自己知嘛!
[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid225/pcf65ea518be162d4ec70ff76be1a5cc4/e9174368.jpg[/img]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo