親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 12838


1#
發表於 07-7-18 18:10 |只看該作者
請報料.

[ 本文章最後由 STH920 於 07-7-20 17:44 編輯 ]


伯爵府

積分: 18216


17#
發表於 07-7-21 17:59 |只看該作者
原文章由 STH920 於 07-7-18 18:10 發表
請報料.



我下星期會跟永安去韓國,住太陽郵輪,我次次旅行都跟佢,覺得唔錯,希望今次都一樣好玩,試過幾年前有一次跟過新華去泰國,好唔掂,又唔專業,所以現在都係跟返永安,但我有很多朋友話東X遊去日本超正,我打算下次跟佢地去日本。


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


16#
發表於 07-7-21 12:00 |只看該作者
跟團日本都是東x 遊
韓國永安ok 呀... n年前冬天去住triol


大宅

積分: 3084


15#
發表於 07-7-21 10:35 |只看該作者
Beautymami,

Hee Hee !!

我都有買左個blue label bag!不過你唔好諗住有discount 喎!


原文章由 Beautymami 於 07-7-20 17:32 發表
easy,

唔該晒, 我會鐘意blue label 多d, 不過我怕到時可能全部都sale完.:-(

:-P


子爵府

積分: 12838


14#
發表於 07-7-20 17:46 |只看該作者
多謝各位媽咪既意見 !

但係老公又話日本以前已去過, 所以諗住去從未去過既韓國, 唔知你地有無好介紹呢 ?

Thanks !:loveliness:


大宅

積分: 1909


13#
發表於 07-7-20 17:32 |只看該作者
easy,

唔該晒, 我會鐘意blue label 多d, 不過我怕到時可能全部都sale完.:-(


原文章由 easy 於 07-7-19 19:00 發表
Beautymami,

天氣好OK,約22-26度,不過我建議你check 下yahoo天氣預測較好。

如果你都係去Tokyo就大把野買啦!如果你鐘意agnes b,就唔駛waste time 去新宿既shop,完全無sale item,唔知賣晒定係無,我 ...


子爵府

積分: 12082


12#
發表於 07-7-20 00:41 |只看該作者
東嬴遊
岩岩跟佢地既團...玩得好開心...導遊好細心及專業


水晶宮

積分: 54483

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


11#
發表於 07-7-19 22:09 |只看該作者
原文章由 tweetybird 於 07-7-19 10:08 發表


我都係跟東瀛遊呢。個領導服務態度一流。:)


Totally agree
Very professional


大宅

積分: 3084


10#
發表於 07-7-19 19:00 |只看該作者
Beautymami,

天氣好OK,約22-26度,不過我建議你check 下yahoo天氣預測較好。

如果你都係去Tokyo就大把野買啦!如果你鐘意agnes b,就唔駛waste time 去新宿既shop,完全無sale item,唔知賣晒定係無,我反而係銀座&台場既shops買到野 ( 其實我唔太好agnes b,但實在太平,唔買好似對唔住自己 )

化妝品&護膚品:緊係去藥行掃啦!
基本上,dept store仲有50% off,睇d items 你like 唔 like。


原文章由 Beautymami 於 07-7-19 16:32 發表
Hi easy,

我join左下週出發既7天團, 可否分享有什麼值得買, 天氣如何?
Thank you.
:-P


大宅

積分: 1909


9#
發表於 07-7-19 16:32 |只看該作者
Hi easy,

我join左下週出發既7天團, 可否分享有什麼值得買, 天氣如何?
Thank you.

原文章由 easy 於 07-7-18 18:43 發表
東瀛遊

我剛剛跟完佢地既團番黎,我囝囝好開心呀!
令我對跟團既印象改變晒!


男爵府

積分: 7517


8#
發表於 07-7-19 11:16 |只看該作者
永安囉, 我覺得佢哋帶團導遊好好, 而門市唔洗等咁耐, 上次東瀛遊, 報名又要等半個鐘, 之後唔成團, 落去攪退團, 又要等45分鐘, 前後個幾鐘, 都係得個桔


男爵府

積分: 5929


7#
發表於 07-7-19 10:08 |只看該作者
原文章由 楊桃 於 07-7-19 09:28 發表
我之前去幾次日本都係跟佢地, 對佢地好有信心呀, 如果
要跟團, 不作他人選 ........


我都係跟東瀛遊呢。個領導服務態度一流。:)


翡翠宮

積分: 75475


6#
發表於 07-7-19 09:28 |只看該作者
我之前去幾次日本都係跟佢地, 對佢地好有信心呀, 如果
要跟團, 不作他人選 ........

原文章由 easy 於 07-7-18 18:43 發表
東瀛遊

我剛剛跟完佢地既團番黎,我囝囝好開心呀!
令我對跟團既印象改變晒!


翡翠宮

積分: 85856

2025勳章蛇年勳章


5#
發表於 07-7-19 09:27 |只看該作者
新華一定唔好 !!

原文章由 easy 於 07-7-18 18:43 發表
東瀛遊

我剛剛跟完佢地既團番黎,我囝囝好開心呀!
令我對跟團既印象改變晒!
自由太多會令世人失去平衡


大宅

積分: 3084


4#
發表於 07-7-18 18:43 |只看該作者
東瀛遊

我剛剛跟完佢地既團番黎,我囝囝好開心呀!
令我對跟團既印象改變晒!


原文章由 STH920 於 07-7-18 18:10 發表
請報料.
:-P


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


3#
發表於 07-7-18 18:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 75475


2#
發表於 07-7-18 18:14 |只看該作者
東瀛遊囉 ......

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo