自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6598

醒目開學勳章


1#
發表於 07-7-19 13:35 |只看該作者
我寄咗份form去入境處, 諗住拎passport先自親去一次果種。
不過我寄完份form, 佢會唔會寄返封信俾, 通知我已經處理緊咁樣架?? 我寄咗成個禮拜, 好似冇聲冇影咁既????-(


侯爵府

積分: 20803

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


4#
發表於 07-7-19 17:21 |只看該作者
如果你d資料齊 大約2wks會收到入境處寄比你的1張咭 通知你幾時可以去拎


大宅

積分: 2173


3#
發表於 07-7-19 17:16 |只看該作者
冇咁快架,起碼都大半個月等多陣啦:time:

原文章由 AA媽媽 於 07-7-19 01:35 PM 發表
我寄咗份form去入境處, 諗住拎passport先自親去一次果種。
不過我寄完份form, 佢會唔會寄返封信俾, 通知我已經處理緊咁樣架?? 我寄咗成個禮拜, 好似冇聲冇影咁既????-(


複式洋房

積分: 285


2#
發表於 07-7-19 17:01 |只看該作者
原文章由 AA媽媽 於 07-7-19 13:35 發表
我寄咗份form去入境處, 諗住拎passport先自親去一次果種。
不過我寄完份form, 佢會唔會寄返封信俾, 通知我已經處理緊咁樣架?? 我寄咗成個禮拜, 好似冇聲冇影咁既????-(


我岩岩申請左特區護照..總之寄出1個月後..入境處會寄番張紙比你....


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo