嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3775


1#
發表於 14-2-20 10:38 |只看該作者
請問初生bb底衫係咪唔好買有繩既和尚款呀, 好似話會洗幾洗就甩繩, 及bb會郁郁下不是太安全, 最好買扣扭款?


大宅

積分: 1890


11#
發表於 14-2-21 09:24 |只看該作者

回覆:初生bb底衫

我綁繩、啪鈕都有買,共十幾件,bought in Mides, good quality
myphoto.jpg




別墅

積分: 807


10#
發表於 14-2-20 19:15 |只看該作者
回覆 Littlecatta2013 的帖子

tks for sharing


大宅

積分: 3775


9#
發表於 14-2-20 14:25 |只看該作者
回覆 Littlecatta2013 的帖子

Thank you


珍珠宮

積分: 40517


8#
發表於 14-2-20 14:23 |只看該作者
回覆 angel128 的帖子

同埋啪鈕款通常可以包埋bb肚仔會好d,
初生唔好買過頭笠因為頸仔未夠硬,
uniqulo o個隻岩岩好,又唔係過頭笠又係啪鈕款,都幾貼身,初生買60碼,我去又一城或美麗華,我見佢番左d春天款同夏天款


大宅

積分: 3775


7#
發表於 14-2-20 13:40 |只看該作者
回覆 Littlecatta2013 的帖子

多謝你的分享呀~請問你知唔知邊間UNIQULO多D BABY款呀?


大宅

積分: 3775


6#
發表於 14-2-20 13:37 |只看該作者
回覆 vickykikiki 的帖子

多謝你的分享呀~


珍珠宮

積分: 40517


5#
發表於 14-2-20 12:21 |只看該作者
回覆 angel128 的帖子

綁繩款同啪鈕款我都有買,我暫時未試過綁繩款會洗甩繩,d人話啪鈕款會un親bb,啪時又話嚇親佢,但我又唔覺喎
比較下,我鐘意啪鈕款,因為唔易移位,又快手D,UNIQULO o個d啪鈕款番尚袍好正
半打夠喇


大宅

積分: 1980


4#
發表於 14-2-20 12:20 |只看該作者
有繩的和尚款, 我會放入洗衣袋, 再用機洗, 就唔怕甩繩啦~!!!


大宅

積分: 3775


3#
發表於 14-2-20 11:49 |只看該作者
回覆 cc_ks 的帖子

係呀, 係拍扭款(其實我都係鍾意和尚款多d), 請問初生大概係咪要買半打呀?


大宅

積分: 2640


2#
發表於 14-2-20 11:39 |只看該作者
有繩既和尚款係有機會洗甩繩, 不過就算甩咗一兩條我都會照著, 除非甩到成件都綁唔到啦。 我諗你應該係講緊拍扭款唔係扣扭款, 拍扭款係安全同方便d, 不過我自己都係鐘意綁繩款, 初生時綁緊d, 大d就綁鬆d都仲著得, 扣扭款就只得一個size, 好快唔啱著

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo