親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 531


1#
發表於 07-7-20 04:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 33


10#
發表於 07-7-22 22:48 |只看該作者
Just like Maria said. Good planning is a must. We have been Sabah with our twins children when they are three. When they close to 2, we have been Puket. Both were 5 days trip.

Share with you photos of our trip in Sabah last year.

http://www.danielckchan.com/travel/dc_malaysia2006/index.htm

However, we have not planned this year. Don't want to be beach and sunshine within a resort area this time again.............

Really want to have longer trip this year..... Seems Austrilia a good choice........


水晶宮

積分: 61247


9#
發表於 07-7-22 21:12 |只看該作者
我個仔2歲半就一家3口自由行去澳洲,遲一年去加拿大,由於湊多一個,所以選東南亞,可能已經去慣,所以不覺得論盡,其實只要計劃周詳些,就沒有問題,2歲小朋友,主要食糧都是baby food或milk,帶些去沙巴就OK,我住Shanghai-La's Rasa Ria Resort,這間酒店很多一家大細去,還記得當日在泳池邊還有一對小兄妹,剛剛細我對仔女各一歲,此酒店幾適合有很細的小朋友,因為有一個專供小朋友的泳池,在最深水的地方,我個女依然可以站位,看見她在池中走來走去又不需要大人倍伴,玩得不亦樂不乎,真的很開心,除泳池外,Resort有一個動物園,另對出就是沙灘,小朋友又可以堆沙,有興趣,可以在yahoo找此Resort看看,由於Resort遠離市區,我們沒有離開Resort,所以洗費有限,因為小朋友食Buffet不用收費,酒店房又大,不需要加床,將床大都可以一家4口大被同眠,我住了4D3N共用了$1500左右,已經吃盡所有Resort餐廳,值得一試,香港有直航機去沙巴,不需轉機,但一星期只有兩班,有問題,可以pm我。

Maria


禁止訪問

積分: 531


8#
發表於 07-7-21 19:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 61247


7#
發表於 07-7-21 15:02 |只看該作者
去陽光與海灘就沒有問題,建議自由行,小朋友跟團很辛苦,如果是渡假resort就OK,上年我一家4口(當時大仔4歲,細女2歲)去沙巴,下星期六出發去布吉,共5D4N,想起都開心。

Maria


禁止訪問

積分: 531


6#
發表於 07-7-20 21:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 531


5#
發表於 07-7-20 21:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21408

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 開心吸收勳章


4#
發表於 07-7-20 17:03 |只看該作者
去沙巴或浮羅交怡都唔錯, 跟團多數都不用搬酒店, 行程不太緊湊; 陽光海灘, 適合和小朋友去.


別墅

積分: 999


3#
發表於 07-7-20 16:48 |只看該作者
我想帶我個女去泰國呀, 唔知會唔會一齊呢


大宅

積分: 2837


2#
發表於 07-7-20 09:33 |只看該作者
原文章由 happyhealthymum 於 07-7-20 04:16 發表
一家4囗:我、老公、4歲仔&10個月bb想去旅行,唸住東南亞,邊度適合我地呢?
會唔會太論盡呢?
跟團好定自由行好?
thanks


你真係好勇,2個小朋友咁細,都咁有毅力帶佢地去玩,我2位公子(大的10yrs、細的6yrs)都係今年先夠膽去遠d,以前都係去macau及大陸,仲係好多時留係hotel,所以以前我去旅行多選d hotel要好d,有水游、有多d地方玩!
如果你跟團我怕太辛苦,因為4yrs仔可能唔可以太趕,亦未必行得太多!選package 好d,選d 有水玩有動物看既如malaysia或korea!不過這2個地方食方面可能無日本及星加坡咁arm口味!但係要好好衡量一下,或者問下大仔想去邊樹玩?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo