烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   4


男爵府

積分: 5804

醒目開學勳章


1#
發表於 14-2-24 09:21 |只看該作者
我D cream出左咩問題?打over左還是未夠呢?唧出來的花唔夠企。另外我用全蛋法做海棉蛋糕,唔夠鬆軟,想問可以用戚風蛋糕來代替嗎?
myphoto.jpg




男爵府

積分: 8143


16#
發表於 14-2-26 14:46 |只看該作者

回覆:第一次整公主蛋糕,想請教高手






男爵府

積分: 5804

醒目開學勳章


15#
發表於 14-2-26 10:18 |只看該作者
回覆 joewong911 的帖子

多謝指教! 有信心下次會做得更好的!


子爵府

積分: 13428


14#
發表於 14-2-26 06:42 |只看該作者

引用:我D+cream出左咩問題?打over左還是未夠呢

原帖由 小思 於 14-02-24 發表
我D cream出左咩問題?打over左還是未夠呢?唧出來的花唔夠企。另外我用全蛋法做海棉蛋糕,唔夠鬆軟,想問 ...
忌妒廉打好後要雪、現在天氣至少雪2小時、用時逐少放在忌廉袋內、待用的存放在雪櫃、用完再加!





禁止訪問

積分: 1550


13#
發表於 14-2-26 01:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5737


12#
發表於 14-2-26 00:45 |只看該作者

回覆:第一次整公主蛋糕,想請教高手

好勁呀


男爵府

積分: 6393


11#
發表於 14-2-25 09:50 |只看該作者

回覆:第一次整公主蛋糕,想請教高手

都靚呀


男爵府

積分: 5804

醒目開學勳章


10#
發表於 14-2-25 09:44 |只看該作者
回覆 印第安公主 的帖子

多謝指教! 但我用的已經是"愛護牌"甜忌廉了!


伯爵府

積分: 18490

減齡達人勳章


9#
發表於 14-2-24 19:14 |只看該作者

引用:我D+cream出左咩問題?打over左還是未夠呢

原帖由 小思 於 14-02-24 發表
我D cream出左咩問題?打over左還是未夠呢?唧出來的花唔夠企。另外我用全蛋法做海棉蛋糕,唔夠鬆軟,想問 ...
我估唧呢d花用甜忌廉效果會靚過用真忌廉。

蛋糕方面,你睇返我個第一個翻糖蛋糕,入面我打咗蛋糕食譜。




珍珠宮

積分: 31854


8#
發表於 14-2-24 17:13 |只看該作者

引用:回覆+ipodbaby_123+的帖子我打完心急,+無再

原帖由 小思 於 14-02-24 發表
回覆 ipodbaby_123 的帖子

我打完心急, 無再雪入雪櫃, 通常要再雪幾耐呢?
我都未整過呢d蛋糕,我都係呢度睇帖學返黎,我估計十幾二十分鐘都夠。

如有錯,等高手指正。

這樣初階的髮飾「你」也看在眼內?! 其實世界很大,出去看看開闊自己的眼界吧!   歡迎「你」對  號  入  座。       


男爵府

積分: 5804

醒目開學勳章


7#
發表於 14-2-24 16:58 |只看該作者
回覆 ipodbaby_123 的帖子

我打完心急, 無再雪入雪櫃, 通常要再雪幾耐呢?


大宅

積分: 2290


6#
發表於 14-2-24 16:46 |只看該作者

回覆:第一次整公主蛋糕,想請教高手




珍珠宮

積分: 31854


5#
發表於 14-2-24 15:17 |只看該作者

回覆:第一次整公主蛋糕,想請教高手

打好既cream有無先入雪櫃雪一雪先唧花?雪左會挺身d,如果打過龍就會油水分離,我估計cream應該打得唔夠硬。

這樣初階的髮飾「你」也看在眼內?! 其實世界很大,出去看看開闊自己的眼界吧!   歡迎「你」對  號  入  座。       


男爵府

積分: 5804

醒目開學勳章


4#
發表於 14-2-24 12:03 |只看該作者
多謝你讚我呀


珍珠宮

積分: 30535

BK Milk勳章


3#
發表於 14-2-24 11:48 |只看該作者

回覆:第一次整公主蛋糕,想請教高手

都好靚吖


子爵府

積分: 13092


2#
發表於 14-2-24 11:38 |只看該作者

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo