跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1325


1#
發表於 07-7-28 11:05 |只看該作者
有一日天樂婆婆同佢沖涼,天樂一口咬落婆婆隻手度(唔係好大力),
婆婆話天樂:「做乜咬我呀?」
天樂回應:「樂樂好想食野呀!」 其實她是在狡辯

[ 本文章最後由 preciousstone 於 07-7-28 11:08 編輯 ]


男爵府

積分: 5365

好媽媽勳章


40#
發表於 07-10-16 20:17 |只看該作者
曦曦自己入dvd睇
發現唔係佢想睇既模式,就話:「唔岩,bb禁錯左個製,可能bb禁錯左」
曦曦想玩thomas 仔,媽咪整一大輪,
曦曦話:「玩得未?」
媽咪:「媽咪唔識整」
曦曦:「唉」
到出門口返奶奶到,
同佢著鞋,曦曦就話:「曦曦唔著依對,好核突」
見到媽咪對鞋就話:「媽咪著依對鞋入醫院,曦曦記得」
曦曦出門口會講:「走佬啦」(學奶奶)



[ 本文章最後由 lopopigbb 於 07-10-16 20:26 編輯 ]


別墅

積分: 848


39#
發表於 07-10-12 14:42 |只看該作者
他每天中午總愛看卡通片DVD,但現在我想他能看多些書本,所以停止了他這個壞習慣。

B:「睇嗶嗶巴士,好唔好?」

我:「嗶嗶巴士壞左呀!」

B:「咁睇Maisy,好唔好?」

我:「Maisy左覺啦!」

B:「!咁睇得得B,好唔好?」

我:「得得B走哂啦!」

B:「有無攪錯呀!

為了玩,逃避睡覺'

我:「思豫夠鐘飲奶奶上床啦!」

B:「我想玩車車呀!」


我:「唔好玩喇!飲奶奶先啦!」

B:「媽咪,我咳咳,今晚唔飲得奶奶呀!」




[ 本文章最後由 gogOBABY 於 07-10-12 14:44 編輯 ]


禁止訪問

積分: 12931


38#
發表於 07-10-2 09:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1325


37#
發表於 07-10-1 23:09 |只看該作者
昨天搭車時車頭放咗隻狗仔公仔,個頭'up'吓'up'吓,媽媽叫樂樂看看:
媽媽:快些看看,隻狗仔個頭'up'吓'up'吓,好得意。
樂樂:狗仔個頭'up'吓'up'吓因為咩?
媽媽啞口不懂得答。

今天樂樂在食飯時企o左起身:
媽媽:不要企起身,好危險,會跌。
樂樂:做乜會跌?
媽媽:因為唔平衡咪會跌o羅。(媽咪跟住用張咭放在一個杯上示範點樣叫做唔平衡。)
媽媽:拿,噤樣叫做唔平衡。
樂樂:唔平衡因為咩?
媽媽啞口不懂得答。

跟住媽媽拿個閙鐘出來:
媽媽:快些食飯,現在12點4,我們在12點7食完好不好?
樂樂:做乜而家係12點4?
媽媽又啞口不懂得答。


複式洋房

積分: 452


36#
發表於 07-9-29 01:12 |只看該作者
1. 海洋公園兒童王國
熙熙"目及"住個鬼妹仔。。。我仲以為佢望乜。
熙熙話"姐姐醜怪呀"。指住鬼妹
"點解醜怪呀"(心唸鬼妹有隻衫,為何說她醜怪)
"姐姐冇著鞋呀"

2 家中睡床
同熙熙玩緊鱷魚(輪住按其牙齒,RANDOMLY會有一次會被夾的)
我面露恐懼

熙熙話"媽媽,唔駛驚呀!"

跟住我比鱷魚夾中。扮跌左落地下,熙熙好興奮咁話"熙熙都要跌落地"

一個轉身就DAK落我度

重傷。。。。

3 海洋公園兒童王國
。。。。。佢係個滑梯度仲叫其他哥哥姐姐排隊。。。


男爵府

積分: 5365

好媽媽勳章


35#
發表於 07-9-26 21:03 |只看該作者
有日......
曦曦話:媽咪條裙好核突
媽咪:咁爸爸件衫呢?
曦曦話:呀爸件衫唔核突
原來bb都有taste過媽咪
______________________________________________________________________________________
媽咪生細佬就同曦曦講:媽咪好辛苦,入醫院生細佬
點知......之後

媽咪講親:媽咪好痛
曦曦:媽咪好痛,好辛苦,要入醫院


禁止訪問

積分: 12931


34#
發表於 07-9-22 15:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 31


33#
發表於 07-9-20 13:25 |只看該作者
原文章由 bobo620 於 07-9-19 14:03 發表



我真係忍唔住,笑左出來,
真係好好笑。



winston:
床前明月光,疑是地上霜。 舉頭望明月,低頭思........媽媽:lol:
:tongue:  :party:


子爵府

積分: 12001


32#
發表於 07-9-19 14:03 |只看該作者
原文章由 culver 於 07-9-3 02:30 發表
Both my daughter's stories related to eating


Baba: 我地今日去飲茶囉!
BB: 食 !



Well, she is talking about her favorite dim sum …



我真係忍唔住,笑左出來,
真係好好笑。


大宅

積分: 2491


31#
發表於 07-9-11 21:37 |只看該作者
細佬仔出世冇耐,家姐仔見我用机泵奶,之後成日指住我個胸話泵奶。有次同佢去百貨公司,經過內衣部,佢指住D bra,好大聲咁話:泵奶呀!


大宅

積分: 1295


30#
發表於 07-9-3 02:30 |只看該作者

Monkey cake

Both my daughter's stories related to eating


Baba: 我地今日去飲茶囉!
BB: <馬騮糕>!



Well, she is talking about her favorite dim sum <馬拉糕>…


大宅

積分: 1295


29#
發表於 07-9-3 01:43 |只看該作者

"dim sum" song

Baba: 你想聽歌定講故事書呀?
BB: 聽歌!
Baba wants to let her choose: mud歌呀?
BB: <燒賣歌>.... <燒賣歌>!

?-( ?-( ?-( ?-( ?-(

Then we found out that BB just changed her mind and she wanted to 講故事書 instead, and the 故事書 she wanted was <司馬光>


大宅

積分: 2056


28#
發表於 07-8-31 15:35 |只看該作者
我陪女女午睡,
B: ng ng啊.
我: 如果你無ng ng, 媽咪唔同你瞓,自己去街街啦.(有講大話前科)
係potty坐好耐都無ng.我去換衫.佢哭得很嚴重.我警告完佢後抱佢去瞓
B:媽咪換衫(佢唔放心)


夜晚我陪緊佢瞓,
工人:媽咪要沖涼,auntie陪你
B:auntie沖涼(唔好阻住晒)


男爵府

積分: 5365

好媽媽勳章


27#
發表於 07-8-30 00:38 |只看該作者
曦曦細佬o係21/8出左世,
見到我餵細佬人奶就話:細佬唔好咬媽咪
我:細佬唔係咬媽咪,係食奶
曦曦:我又食,我又食


複式洋房

積分: 148


26#
發表於 07-8-12 22:51 |只看該作者
Kitna,

Ha ha ... my daughter sometimes is the same with 迪迪.
He should say "玩, 媽咪!" , having the comma in between.

Daisy&ig

原文章由 kitna 於 07-8-11 11:18 發表
講野成日掉轉次序,好似果日同佢坐van仔,
佢見出面好多車,就嘩,
我就話佢知[好多車車,有1架、2架...車車]
佢之後就講[車車,3個2個,好多]
唔止呢次,好多時都係咁...
有時講[媽咪 ...


男爵府

積分: 7084


25#
發表於 07-8-11 11:18 |只看該作者
迪迪講野成日掉轉次序,好似果日同佢坐van仔,
佢見出面好多車,就嘩,
我就話佢知[好多車車,有1架、2架...車車]
佢之後就講[車車,3個2個,好多]
唔止呢次,好多時都係咁...
有時講[玩媽咪]=[媽咪玩]
[畫媽咪]=[媽咪畫]=>要求我畫野比佢
[star,媽咪,畫]=[媽咪畫star]...


男爵府

積分: 7894

BK Milk勳章


24#
發表於 07-8-7 14:35 |只看該作者
買魚頭 , 搭魚嘴

琴晚我同daddy 傾計講開我屋企隻貓貓死左.唔知婆婆會點處理.
Daddy 話朋友隻狗死左.朋友會把牠埋葬在京士柏公園.
點知晴晴聽到公園兩隻字.(原本佢自己一個玩),便同我講公園SIR滑梯嫁.
-佢好似同我講公園只可以SIR 滑梯 , 唔可以做其他野.
我同佢講可唔可以打千秋嫁,佢仲講女麻 女麻同佢一齊去打千秋.


伯爵府

積分: 16826

HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 開心吸收勳章


23#
發表於 07-8-6 16:22 |只看該作者
係喎!要搵番張報名收據先得!

原文章由 fannyyug 於 07-8-6 09:28 發表



喂!今個星期六上堂喎.


男爵府

積分: 7181


22#
發表於 07-8-6 10:12 |只看該作者
禽日係樓下見到清潔嬸嬸.我同嬸嬸講咗:"早晨 !"

跟住同妹豬講:"早晨嬸嬸呀."

妹妹豬突然間唔講嘢, 望住我同清潔嬸嬸,跟住講:"唔係嬸嬸,係婆婆呀.早晨!婆婆."

清潔嬸嬸好開心.讚佢乖女.仲同我講話,我妹妹豬每日都叫佢做婆婆0既.
快樂的甜芋快樂的甜芋

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo