想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


洋房

積分: 89


1#
發表於 07-8-5 23:01 |只看該作者
我想問D仔排卵紙可否驗孕架, M小姐遲左幾日, 諗住攞嚟試吓, 出現2條線喎, 咁即係唔係有左呢?


大宅

積分: 1456


27#
發表於 07-8-22 18:45 |只看該作者
原文章由 miffymiffy 於 07-8-22 15:40 發表



嗯... 有D人高峰值出現時間較短. 下次見到有過半都開工啦

miffymiffy
咩叫過半?係咪深幼線?


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 07-8-22 15:40 |只看該作者
原文章由 smile^v^ 於 07-8-22 14:48 發表

我都係咁上下呀,Why係唔會好似原本條線咁深既
我咪錯過左機會囉:-( ,我一直等緊深粗線呀



嗯... 有D人高峰值出現時間較短. 下次見到有過半都開工啦


大宅

積分: 1456


25#
發表於 07-8-22 15:05 |只看該作者
原文章由 sheeta_chan 於 07-8-22 15:00 發表
smile:唔緊要啦..下個月再努力!

謝謝妳既安慰呢,
但我真係好想:-( :-( 呀,因為好心急嘛
原來唔係一定要有深粗線先係排卵架


複式洋房

積分: 129


24#
發表於 07-8-22 15:00 |只看該作者
smile:唔緊要啦..下個月再努力!


大宅

積分: 1456


23#
發表於 07-8-22 14:48 |只看該作者
原文章由 sheeta_chan 於 07-8-19 21:41 發表
路過見大家都用d仔...
我剛排左卵...影左相俾大家睇下
希望幫到大家

http://www.flickr.com/photos/10653369@N08/1171184922/

我都係咁上下呀,Why係唔會好似原本條線咁深既
我咪錯過左機會囉:-( ,我一直等緊深粗線呀


複式洋房

積分: 129


22#
發表於 07-8-19 21:41 |只看該作者
路過見大家都用d仔...
我剛排左卵...影左相俾大家睇下
希望幫到大家

http://www.flickr.com/photos/10653369@N08/1171184922/


大宅

積分: 3232


21#
發表於 07-8-17 16:15 |只看該作者
原文章由 miffymiffy 於 07-8-17 16:05 發表
係有機會其中之一日排 卵 ---> 如果你係cycle 33日, 就大約 day 19左右, 即有機係 day 17, 18 , 19 , 20, 21 其中之一日


miffymiffy
ok, 明白, 不過係呢段期間用過d仔係白雪雪地, 完全沒有反應, 而且因呢個月好忙,都無dodo呀:-|

不過點都好, 多謝你解笞左我咁多問題, 我都係平常心好d, 免得希望越大失望仲大:-(


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 07-8-17 16:05 |只看該作者
係有機會其中之一日排 卵 ---> 如果你係cycle 33日, 就大約 day 19左右, 即有機係 day 17, 18 , 19 , 20, 21 其中之一日

原文章由 shatintsui 於 07-8-17 15:54 發表
miffymiffy
1. 我未試過成40幾日先黎M

2. 我試過用d仔係大約day1~ day 19, 左右, 都係沒有下線的, 是白雪雪呀:-| 我由20/7來m後, 由3/8-15/8都是沒有下線的:-| 而來m時就只有淺下線:-|

同你指即有機係 ...


大宅

積分: 3232


19#
發表於 07-8-17 15:54 |只看該作者
miffymiffy
1. 我未試過成40幾日先黎M

2. 我試過用d仔係大約day1~ day 19, 左右, 都係沒有下線的, 是白雪雪呀:-| 我由20/7來m後, 由3/8-15/8都是沒有下線的:-| 而來m時就只有淺下線:-|

同你指即有機係 day 17, 18 , 19 , 20, 21 其中之一日) < 係咪指dodo後


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 07-8-17 15:31 |只看該作者
shatintsui,

你有無試過成40幾日先黎M? --->我唔明你講咩呀 day 42日仲咩呀?

yes 如果你係cycle 33日, 就大約 day 19左右, 即有機係 day 17, 18 , 19 , 20, 21 其中之一日) -----> day 19前後度 < 你是否指排卯? [/quote]


大宅

積分: 3232


17#
發表於 07-8-17 15:27 |只看該作者
原文章由 miffymiffy 於 07-8-17 12:46 發表


有無試過 day 42日左右? 如果 你 day 33 就大約 day 19前後度.

希望你成功


miffymiffy
我唔明你講咩呀 day 42日仲咩呀?
day 19前後度 < 你是否指排卯?


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 07-8-17 14:42 |只看該作者
see pm :mrgreen:
原文章由 BBron 於 07-8-17 14:35 發表
miffy miffy 我準備買排卵紙, 因為我period唔準, 請問一個月要用幾多, 係未要日日驗呀? 可否pm我?


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 07-8-17 14:38 |只看該作者
原文章由 CheukC9 於 07-8-17 14:27 發表
miffymiffy,

我想問,我今個月(7-8月)第一次用d仔check排卵,cycle33日左右,我跟指示由day13開始check,方法都做足,應該冇用錯。但係全程都係得day 21、day22同day 24有好淺下線,其他日子都白雪雪,包括d ...


如果你係 cycle33 , 大約係 day 19 左右. 咁 你係 day 21, 22有淺線都 算 OK.

你係咪 浸3 - 5秒? 等 10-20分鐘先睇結果?
有無測前減少飲野? (最好尿尿黃黃地色) 同埋係 10am - 8pm 時間內測?


男爵府

積分: 7012


14#
發表於 07-8-17 14:35 |只看該作者
miffy miffy 我準備買排卵紙, 因為我period唔準, 請問一個月要用幾多, 係未要日日驗呀? 可否pm我?


男爵府

積分: 5922

好媽媽勳章


13#
發表於 07-8-17 14:27 |只看該作者
miffymiffy,

我想問,我今個月(7-8月)第一次用d仔check排卵,cycle33日左右,我跟指示由day13開始check,方法都做足,應該冇用錯。但係全程都係得day 21、day22同day 24有好淺下線,其他日子都白雪雪,包括day23。

咁你知唔知點解呀??-( 唔該你。


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 07-8-17 12:46 |只看該作者
原文章由 shatintsui 於 07-8-17 12:04 發表
around day 33呀~~


有無試過 day 42日左右? 如果 你 day 33 就大約 day 19前後度.

希望你成功


大宅

積分: 3232


11#
發表於 07-8-17 12:04 |只看該作者
around day 33呀~~


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 07-8-17 11:46 |只看該作者
最好係同上線一樣 粗深. 你 cycle 幾多日?
原文章由 shatintsui 於 07-8-17 11:36 發表


miffymiffy
你指驗孕條結果 - 粗深為準係指下線嗎? 同下線需唔需要同上線一樣深顏色? 定下線深的一半都叫係?
Pls check pm, thanks


大宅

積分: 3232


9#
發表於 07-8-17 11:36 |只看該作者
原文章由 miffymiffy 於 07-8-17 11:30 發表
如果差唔多黎M日子, 排卵條有 下深粗線幾日, 就好大機會係.

如果係黎M, 排卵條應該係得淺下線. 唔會深粗. 不過最好以驗孕棒 / 驗孕條 結果 - 粗深為準~

祝 bingo  


miffymiffy
你指驗孕條結果 - 粗深為準係指下線嗎? 同下線需唔需要同上線一樣深顏色? 定下線深的一半都叫係?
Pls check pm, thanks

[ 本文章最後由 shatintsui 於 07-8-17 11:39 編輯 ]

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo