立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
洋房
積分: 89
大宅
積分: 1456
原文章由 miffymiffy 於 07-8-22 15:40 發表 嗯... 有D人高峰值出現時間較短. 下次見到有過半都開工啦
瑪瑙宮
積分: 131843
原文章由 smile^v^ 於 07-8-22 14:48 發表 我都係咁上下呀,Why係唔會好似原本條線咁深既 我咪錯過左機會囉:-( ,我一直等緊深粗線呀
原文章由 sheeta_chan 於 07-8-22 15:00 發表 smile:唔緊要啦..下個月再努力!
複式洋房
積分: 129
原文章由 sheeta_chan 於 07-8-19 21:41 發表 路過見大家都用d仔... 我剛排左卵...影左相俾大家睇下 希望幫到大家 http://www.flickr.com/photos/10653369@N08/1171184922/
積分: 3232
原文章由 miffymiffy 於 07-8-17 16:05 發表 係有機會其中之一日排 卵 ---> 如果你係cycle 33日, 就大約 day 19左右, 即有機係 day 17, 18 , 19 , 20, 21 其中之一日
原文章由 shatintsui 於 07-8-17 15:54 發表 miffymiffy 1. 我未試過成40幾日先黎M 2. 我試過用d仔係大約day1~ day 19, 左右, 都係沒有下線的, 是白雪雪呀:-| 我由20/7來m後, 由3/8-15/8都是沒有下線的:-| 而來m時就只有淺下線:-| 同你指即有機係 ...
原文章由 miffymiffy 於 07-8-17 12:46 發表 有無試過 day 42日左右? 如果 你 day 33 就大約 day 19前後度. 希望你成功
原文章由 BBron 於 07-8-17 14:35 發表 miffy miffy 我準備買排卵紙, 因為我period唔準, 請問一個月要用幾多, 係未要日日驗呀? 可否pm我?
原文章由 CheukC9 於 07-8-17 14:27 發表 miffymiffy, 我想問,我今個月(7-8月)第一次用d仔check排卵,cycle33日左右,我跟指示由day13開始check,方法都做足,應該冇用錯。但係全程都係得day 21、day22同day 24有好淺下線,其他日子都白雪雪,包括d ...
男爵府
積分: 7012
積分: 5922
原文章由 shatintsui 於 07-8-17 12:04 發表 around day 33呀~~
原文章由 shatintsui 於 07-8-17 11:36 發表 miffymiffy 你指驗孕條結果 - 粗深為準係指下線嗎? 同下線需唔需要同上線一樣深顏色? 定下線深的一半都叫係? Pls check pm, thanks
原文章由 miffymiffy 於 07-8-17 11:30 發表 如果差唔多黎M日子, 排卵條有 下深粗線幾日, 就好大機會係. 如果係黎M, 排卵條應該係得淺下線. 唔會深粗. 不過最好以驗孕棒 / 驗孕條 結果 - 粗深為準~ 祝 bingo
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy