在職全職

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 157


1#
發表於 07-8-9 00:13 |只看該作者
b仔依家2歲,有時在想生多個,有時又唔想再生,你地點想,講黎聽下.


大宅

積分: 1083


26#
發表於 07-10-2 17:51 |只看該作者
我覺得如果想生多一個, 就要快啦. 一來兩個小朋友相差近d, 可以一齊玩.

其二, 唔係你想有就有. 我身邊有好多朋友等了兩年都未有bb. 所以有plan就快啦. 不過我兩個都係一撃即中.


侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


25#
發表於 07-9-30 21:08 |只看該作者
原文章由 cky_01b 於 29/9/07 08:32 發表

咁好難怪既~~~
我記得我都有d類似既經驗~~~
就係岩岩生左個仔之後即刻病...
發冷又發熱...
跟住我訓緊...個死佬居然叫我起身餵奶~~~:-(
真係火都黎埋牙~~~
之後我就係小佢~~~不過我d怨氣都未消~~~
佢仲係度係咁同我吵~~自己之後就打機wo~~~
真係諗起 ...


我係呀,由有左開始就無番工la.


男爵府

積分: 5050


24#
發表於 07-9-29 08:32 |只看該作者
原文章由 kellyly 於 07-9-29 00:02 發表


我都明白同我都好鐘意bb ka.
但無錢又無人幫手好辛苦ka.
沖涼喂奶換片老公唔幫手都唔緊要la.
最慘係當你病你仲要帶埋個b去睇醫生,老公呢佢話唔好阻住佢睇電視.
你有你病佢有佢睇電視wo.
但呢個唔衰la,最衰既係一 ...

咁好難怪既~~~
我記得我都有d類似既經驗~~~
就係岩岩生左個仔之後即刻病...
發冷又發熱...
跟住我訓緊...個死佬居然叫我起身餵奶~~~:-(
真係火都黎埋牙~~~
之後我就係小佢~~~不過我d怨氣都未消~~~
佢仲係度係咁同我吵~~自己之後就打機wo~~~
真係諗起都覺得幾攞命既~~~
都唔知點解d死佬可以咁鬼哀ga???
咁你係唔係全職媽咪黎架???

[ 本文章最後由 cky_01b 於 07-9-29 08:34 編輯 ]


侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


23#
發表於 07-9-29 00:02 |只看該作者
原文章由 cky_01b 於 28/9/07 20:53 發表

D BB 好 CUTE GA~~~
就咁一個咪會悶親囉~~
我都係自己湊架咋~~~我條佬唔會幫我餵奶 ...換片(有陣時仲彈都唔知去左邊tim~~~)...沖涼更加無可能~~~
唉...同是天涯倫落人ar~~~ ...


我都明白同我都好鐘意bb ka.
但無錢又無人幫手好辛苦ka.
沖涼喂奶換片老公唔幫手都唔緊要la.
最慘係當你病你仲要帶埋個b去睇醫生,老公呢佢話唔好阻住佢睇電視.
你有你病佢有佢睇電視wo.
但呢個唔衰la,最衰既係一次呀仔入院幾日,佢一日都無黎睇過呀仔,
仲要同我講佢好忙唔得閒.
點知比我見到佢租碟番屋企睇wo.
就呢d問題我就唔可生第2個la.
唔想害左d小朋友.


大宅

積分: 4409


22#
發表於 07-9-28 21:22 |只看該作者
原文章由 babyoush 於 07-9-28 21:16 發表


我老公都冇幫我, 不過我都生咗2個 , 我同老公都鍾意小朋友, 過多2,3年環境可以的話都會駁多個仔, 宜家2個女

我有一個囡囡2歲10個月,我同老公都計劃出年1月開始做人,
希望可以同家姐一樣11月出世
到個大囡20歲我都40啦....
生埋一次過修身


大宅

積分: 2802


21#
發表於 07-9-28 21:16 |只看該作者
原文章由 cky_01b 於 07-9-28 20:53 發表

D BB 好 CUTE GA~~~
就咁一個咪會悶親囉~~
我都係自己湊架咋~~~我條佬唔會幫我餵奶 ...換片(有陣時仲彈都唔知去左邊tim~~~)...沖涼更加無可能~~~
唉...同是天涯倫落人ar~~~ ...


我老公都冇幫我, 不過我都生咗2個 , 我同老公都鍾意小朋友, 過多2,3年環境可以的話都會駁多個仔, 宜家2個女


男爵府

積分: 5050


20#
發表於 07-9-28 20:53 |只看該作者
原文章由 kellyly 於 07-9-28 00:53 發表
我一個就算la.
生我就覺得唔係問題,教至係問題,我無咁大愛心,而家呢個都曳都死.
而且錢係最大問題,以前d人就話天生天養,而家唔得la
而且我又無咁好彩老公會幫下手湊仔既,如我生多個,我怕我會發顛呀.
我都好想生多個, ...

D BB 好 CUTE GA~~~
就咁一個咪會悶親囉~~
我都係自己湊架咋~~~我條佬唔會幫我餵奶 ...換片(有陣時仲彈都唔知去左邊tim~~~)...沖涼更加無可能~~~
唉...同是天涯倫落人ar~~~


侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


19#
發表於 07-9-28 00:53 |只看該作者
我一個就算la.
生我就覺得唔係問題,教至係問題,我無咁大愛心,而家呢個都曳都死.
而且錢係最大問題,以前d人就話天生天養,而家唔得la
而且我又無咁好彩老公會幫下手湊仔既,如我生多個,我怕我會發顛呀.
我都好想生多個,仲要係女tim呀:-( :-( :-(


男爵府

積分: 5050


18#
發表於 07-9-27 20:45 |只看該作者
我而家個B都4個半月LU~~~
我都想要多1個或者2個架~~~
一來我想要個女...可以砌個好字牙嗎~~~
二來我都想佢有個伴~~~
唔想佢咁慘,去到邊冇人陪佢玩...:-(
我自己就梗係想2年之後生多個LA~~~
不過...湊時又真係幾攞命GA~~~
到時最好就有能力可以比個更好既環境佢長大~~~
咁就PERFECT喇...
仲有...有陣時我真係諗唔明‘牙~~~
點解D 牙媽又要生又唔要~~~?D BB好可憐牙~~~!
成日都聽倒D新聞話D牙媽點虐待自己個仔/女~~~
真係好變態~~~
我真係‘好憎個D人牙~~~


大宅

積分: 1587


17#
發表於 07-9-27 16:38 |只看該作者
你地好後生, 我生BB時已32歲, 依家BB 10個月, 真係唔知生唔生好? 又唔係容易有.


男爵府

積分: 6432


16#
發表於 07-9-7 15:24 |只看該作者
我囡囡而家19個月大,我有O左囝囝20WEEKS.........

不過時間真係O岩O岩好,因為小B出世,囡囡就可以返學.冇咁辛苦嘛........

我都覺得早D生好.....我囡囡20歲時,我都係41.....囝囝20歲,我都係43.........老公一早講定早D生早D退休,唔使到50都要湊住小朋友,我同佢都可以早D二人世界


大宅

積分: 1664


15#
發表於 07-9-7 15:09 |只看該作者
我個女而家三個幾月大, 我諗住三年後生多個.


男爵府

積分: 5978

好媽媽勳章


14#
發表於 07-8-28 11:02 |只看該作者
我女女都6歲啦,,,我會現家開始做人仔啦,,,
到時我40歲我女女就21歲,,跟住個細B可能我40歲佢先得15歲,,都好好啦


水晶宮

積分: 61243


13#
發表於 07-8-28 08:47 |只看該作者
我很享受懷孕的過程,如果經濟許何,我都想生多一個,但真實程況是不可以,老公話2個已經足夠了。


大宅

積分: 4234

好媽媽勳章


12#
發表於 07-8-28 02:44 |只看該作者
我下年一月生多個啦!
之前真係十五十六生唔生好~之後同老公傾左好多次,老公話"你諗下如果第時我地有咩3長2短,得囝囝一個,佢連搵個人相量都冇,幾慘"...之後睇返囝囝,都覺得佢會好慘,唔想佢第時我香左佢得返一條友~所以都隨緣,咁就中左!



下年1月生埋可以收工,加埋修身
到囝囝廿歲我都係四十歲!
無論世界點變都好~媽媽永遠都愛熹熹同楓楓
熹熹豬2006年4月10日出世.楓楓豬2008年2月4日.
健康才是財富~希望2隻豬身體健康^-^


大宅

積分: 1468


11#
發表於 07-8-28 02:35 |只看該作者
原文章由 jlee0930 於 07-8-28 02:22 發表
而家囡囡20個月大,等佢入k1啦!到時就可以準備第二個。

我個仔剛剛一歲,但我依家都好積極做人,已有好幾個月了,但都係無,我覺得一次過辛苦,總好過幾年後又再辛苦過 ,兩個就夠晒數,因我近來發覺我仔仔如果有小朋友係到,佢就會好開心,但只有我同佢,佢就會成日發脾氣,同埋佢同小朋友玩時既笑聲和同我地玩時既係好唔同,同小朋友係會開人好多,所以我先會有咁強烈生BB既想法,因佢真係好悶


複式洋房

積分: 379


10#
發表於 07-8-28 02:22 |只看該作者
而家囡囡20個月大,等佢入k1啦!到時就可以準備第二個。


男爵府

積分: 7204


9#
發表於 07-8-23 16:03 |只看該作者
原文章由 FANNY1027 於 07-8-9 00:58 發表
我個女宜家都2歲呀~~~我宜家都努力緊要生多個
你自己諗啦~~~你想先苦後甜定先甜後苦...
因為我覺得年輕仲可以好捱得...而且又可以後生d就等到佢地出生..唔駛到幾十歲仲係度供養佢地...到時你就會好辛苦
重要 ...



係呀係呀...想有人幫都無屋企人...
我所以都要生多一個,等佢成長中都有伴


禁止訪問

積分: 1409


8#
發表於 07-8-23 15:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo